wtorek, 28 maja 2013

Zakupy z Rossmanna –40%

Wszyscy wiemy, że od 23 maja mamy w Rossmannach zniżkę 40% na pielęgnację twarzy i kolorówkę;). Promocja trwa do jutra, więc jeśli o czymś zapomnieliście (albo nie wiedzieliście o promocji, ale w to ciężko uwierzyć:D) to jutro jest ostatni moment na tańsze zakupy. Myślałam, że się jakoś strasznie obkupię, kupiłam kilka fajnych rzeczy ale jakaś straszną rozpustą bym tego nie nazwała ;). Nie chciałam brać nic na siłę. Wybór niby spory ale jakoś ostatecznie niewiele rzeczy mnie kusiło.

DSCN9495

Najbardziej czaiłam się na lakiery do paznokci, wiadomo. Biały i czarny były obowiązkowe na mojej liście, bo mimo że lakierów mam trochę to te dwa najbardziej podstawowe kolory już dawno temu mi się skończyły. Kupiłam biały do frencza z Miss Sporty, ma przedziwny, skośnie ścięty pędzelek. Wzięłam go z myślą o zdobieniach albo frenczu, na całe paznokcie się ta biel nie nadaje bo wygląda jak korektor;). Czarny – też Miss Sporty, numerek 080. Bardzo żałowałam, że w szafach Wibo nie ma już czarnego lakieru, był świetny.. a ten nie jest już taki dobry. Ostatni to opalizująca “mgiełka” nr 453. Mam nadzieję, że się sprawdzi przy wzorkach albo jako top na inne lakiery. Paragon już wyrzuciłam ale wszystkie lakiery kosztowały w okolicach 3,50zł.

DSCN9497

Kupiłam też matowy Wibo So Matte nr 7, mocny, prawie neonowy róż. Drugi, też Wibo z serii Extreme Nails ma numer 19 i jest różem opalizującym na złoto. Po obniżce zapłaciłam za niego 3,59zł.

DSCN9496

Lovely z nowej serii 401 to intensywny pomarańczowy z lekkim shimmerem opalizującym na różowo, myślę że może fajne wyglądać w słońcu, ale to jeszcze się okaże ;). Po obniżce kosztował 3,59zł.  Z serii Express Growth piękna limonka 484, po zniżce 3,29zł.

DSCN9498

Osobna zniżka była na kosmetyki Sally Hansen. Skusiłam się na żel do usuwania skórek, bardzo polecany w internecie. Od dawna miałam na niego ochotę. Kosztował około 18zł, cena regularna to jakoś w okolicach 30zł. Wiem, że na allegro można go dostać jeszcze taniej ale zawsze dochodzą koszty przesyłki, więc różnica w cenie nie byłaby duża. Dwie maseczki z Ziaji, regenerująca i oczyszczająca po 89 groszy.

DSCN9499

Bez przekonania kupiłam pomadkę Wibo Eliksir. Do zakupu skłoniło mnie tylko to, że wiele osób zachwyca się tymi pomadkami. Opakowanie jest koszmarne..brzydkie i strasznie słabe jakościowo, taki tani, bazarowy plastik. Ale sama pomadka.. zapowiada się wspaniale! Użyłam jej dopiero trzy-cztery razy ale już przypadła mi do gustu, bo fajnie nawilża usta i przypomina mi trochę pomadki ochronne a jednocześnie daje kolor. Ja wybrałam sobie odcień 01, pastelowy róż. Cena zabójcza – 5,19zł!

DSCN9501

I bardzo dobry wybór – Floslek wazelina kosmetyczna do ust. Na wszystkie pomadki ochronne itp były zniżki. Kupiłam wersję waniliową, bo uwielbiam wszystko co waniliowe i muszę powiedzieć, że pachnie bardzo ładnie, naturalnie. Nawilża też super. A kosztowała mnie coś ponad 4zł.

DSCN9500

A Wy na co się skusiłyście?

80 komentarzy:

  1. Mam tą wazelinę z Floslek ale poziomkową. Jest cudna! Tak świeżutko pachnie, że aż miło :) nawilżenie - pierwsza klasa :) stosuję ją nawet kilka razy dziennie jest taka fajna :) wanilia też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zużyję tą to skuszę się na czekoladę lub poziomkę własnie:)

      Usuń
  2. Maseczki Ziaji i ja kupiłam.
    Jutro wracam do Rossmanna po jakieś lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pisalam o tej wazelinie u siebie całkiem niedawno, faktycznie jest doskonała (ja mam wersję pomarańczową). rozważam zakup słynnego Eliksiru, a z drugiej strony ja niepomadkowa tylko błyszczykowa, więc nie wiem, czy powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm te pomadki są dosyć lekkie i dają półprzezroczysty kolor więc myślę, że możesz spróbować jeśli masz ochotę:)

      Usuń
  4. Następnym razem jak bd szukać pomadki ochronnej to połaszę się na Floslek :D A Wibo fakt- opakowanie- aż wstyd przy ludziach wyjmować ;) Ale za to jakie wnętrze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, okropne jest, strasznie tandetne. Mogłabym wydać na tą pomadkę więcej pieniędzy jeśli opakowanie byłoby ładne, w końcu kosmetyk powinien też cieszyć oko;)

      Usuń
  5. Też jestem ciekawa czy też żel do skórek rzeczywiście jest taki świetny, po dwóch użyciach zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też! Użyłam go może właśnie z dwa razy i na razie jest dobrze:)

      Usuń
  6. skusiłam się na 2 lakiery sally hansen, ale na te wszystkie odzywki też miałam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam z 3 produkty do ust, maseczki i jeszcze myślę nad pudrem, bo mój się rozsypał :<

    OdpowiedzUsuń
  8. mam wazelinę tylko, że czekoladową:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bylam dwa razy, za pierwszym zrobilam zakupy, pewnie widzialas na blogu, za drugim nic nie wzielam, dzis bylam w sephorze a jutro zajde do rosska po bialy lakier, dzieki że mi przypomnialas:)i do sephory bo wzielam zly cien z polki taki ktory juz mam zamiast tego ktory sobie wybralam wrrr, to pech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sephorze też niezła promocja :). Ale kosmetyki marki Sephora jakoś średnio lubią i średnio mnie kuszą więc nawet nie poszłam obejrzeć czy jest coś ciekawego;)

      Usuń
  10. Biały lakier mam z Maybelline i nie wygląda jak korektor (a ciężko znaleźć lakier w tym kolorze, który nie przywodzi na myśl korektora).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, albo są zbyt korektorowe albo zbyt frenczowe..

      Usuń
  11. Ja nie zaszalałam, bo zakupiłam tylko to, co już wcześniej miałam sprawdzone: tusz Max Factor 2000 Calorie, a w zasadzie dwa, bo oprócz klasycznego czarnego, skusiłam się także na NAVY. Kupiłam także korektor L'Oreal Touch Magique - świetny, ale mało wydajny, więc dopiero po obniżce się opłaca :-) Nawet nie wiedziałam, że do środy ta promocja - może skuszę się na coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O grnataowy tusz też by mi się przydał, bo fajnie wygląda przy brązowych tęczówkach:). A Touch Magique nie próbowałam, ale zachęcasz!

      Usuń
  12. Czy tylko ja nic nie kupiłam na tej promocji? Kurczę, czuje się jak kosmitka albo jakaś ofiara losu, ale nic mnie nie pociąga...

    Chyba w końcu jutro tam pójdę! Tak dla formalności, żeby się nie wyłamywać. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez lubie floslekowa wazelinke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdziwiona, że to tak dobry i tani kosmetyk:)

      Usuń
  14. Ja zrobiłam małe zakupy, mam ochotę jeszcze na kilka rzeczy. Nie wiem czy dotrę dziś do rossmanna. Zobaczymy. Zrobię może jakiś mini haul w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda ze do dzis tylko;p

    OdpowiedzUsuń
  16. ja przytuliłam tylko JEDEN lakier - Manhattan 12G, zrobiłam zapas pudru i korektora Rimmel Match Perfection a poza tym dwie kredki do brwi, też Rimmel, błyszczyk L'oreal Shine Caresse i dla Mamci olejkowy byszczyk w kulce Wibo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shine Caresse też mnie kusiły..ale się oparłam;). A olejkowy błyszczyk Wibo miałam, bardzo fajny był! O dziwo zużyłam cały, tak mi się podobał.

      Usuń
  17. ja się nie skusiłam na nic z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymałam w rękach tą limonkę, ale nie wzięłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny jutro jest Boże Ciało i sklepy są zamknięte !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ, że post pojawił się 28 maja, więc pisząc "jutro" pisałam o 29 a nie 30 ;)

      Usuń
  20. Ja chyba jeszcze dziś zajdę do Rossmanna :P Byłam pierwszego dnia promocji i kupiłam tylko to co niezbędne, ale mam nieodpartą ochotę kupić coś tak po prostu nadprogramowo ;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bardzo przypadły mi do gustu te pomadki, ma trzy kolory: nr 4,6,7.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też byłam w rossmanie i mój portfel przez to jest kompletnie pusty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pomadki Eliksir uwielbiam, mimo że opakowania paskudne, to jednak kosmetyk naprawdę warty tego, by znalazł się w naszej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może producent zmieni kiedyś opakowania...hm..

      Usuń
  24. ja też odwiedziłam wczoraj rano rossmanna ale wszytko było przebrane i zrobiłam mini zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już w pierwszy dzień tej promocji wszystko było przebrane..

      Usuń
  25. Ja kupiłam głównie maseczki :) Podoba mi się ten kolor z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam kupić nową maseczkę z rossmannowskiej firmy truskawkową, ale wszystkie były wykupione!

      Usuń
  26. Żel do skórek od SH jest naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam wazelinkę poziomkową i aż chciałoby się ją zjeść, jak tylko mi się skończy to zakupię waniliową :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajne rzeczy ;) a zwłaszcza lakiery <3

    ___________
    obserwuje ;) www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wibo z refleksami bardzo mi się spodobał, jestem ciekawa jak wypadnie na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi coś świta, że widziłam go kiedyś na jakimś blogu i był ładny:D

      Usuń
  30. Widzę mój ulubiony eliksir od wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 30zł za żel do skórek? Oni są śmieszni:) ja na allegro kupiłam go za 13:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny Sally Hansen są u nas strasznie zawyżone:/. Ale już w promocji opłacało się go wziąć biorąc pod uwagę koszty wysyłki:).

      Usuń
  32. ja nie byłam na promocyjnych zakupach i chyba już nie będę...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dzisiaj poczyniłam ostatnie zakupy i szykuję się na zebranie wszystkich zdobyczy w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja upolowałam nowy tusz Loreala - motyle rzęsy tak zwane :) cuuudowny :) śledzę Twojego bloga jakiś czas a teraz ja zaczynam blogowanie, więc jak się obeznam z tematem - wrzucę recenzję :)
    czekam na recenzję Twojego soMatte :) miałam chyba ten sam kolor nawet i okropnie się wycierał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten tusz ale jeszcze nie otwarłam go:). Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi!

      Uhhh nie brzmi to najlepiej..skusił mnie właśnie ten intensywny kolor, bardzo ładny.

      Usuń
  35. Widzę,że Floslekowe wazelinki zmieniły opakowania - miałam je kiedyś w kilku wariantach i bardzo fajnie się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja przez 3-krotne zakupy troszkę nagromadziłam, ale przynajmniej jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też chce wypróbować ten żel do usuwania skórek. Niestety nie wiedziałam, że jest w promocji;( A ilość ludzi mnie przegoniła z Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w każdym rossmannie są. Mnie ludzie też strasznie denerwowali bo były tłumy, dosłownie.

      Usuń
  38. To fakt ,te pomadki z Wibo mają okropne opakowanie :/
    Ale i tak je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja skusiłam się na Eliksir. Prawda opakowanie koszmarne, ale sama szminka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że będzie takiej dobrej jakości:)

      Usuń
  40. Ja z SH kupiłam wysuszacz Insta-dri :)
    A pomadki kupiłam z Lovely i też jestem zadowolona :D
    Ale w moim Rossmannie nie widziałam tych wazelinek Flosleku, a szkoda, bo bym sobie wzięła pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w każdym Rossmannie są, ja spotkałam się z nimi w tylko jednym a zwiedziłam ze trzy lub cztery.

      Usuń
  41. ja się załapałam na 2 ostatnie czarne Wibo. podczas promocji byłam 3 razy w Rossie i dopiero za trzecim razem udało mi się go dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara, czerń z Wibo była rewelacyjna!

      Usuń
  42. Ciekawe w jaki sposób podciągają lakiery pod kosmetyki do makijażu? Ale tylko się cieszyć z promocji. Moja wprawdzie wydała na kosmetyki tyle samo co zawsze, ale kupiła prawie 2 razy więcej. Może starczy na 2 razy dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery w sumie umownie zaliczają się chyba do kolorówki;).
      Heh jeśli na to logicznie spojrzeć to pewnie tak;)

      Usuń
  43. Kuszą mnie te pachnące wazelinki :)
    Wiele z nas kupiło maseczki Ziaji, też wrzuciłam je dzisiaj do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja byłam stanowcza i kupiłam tylko micel Bourjois i tusz Lovely, ale żel do skórek SH zamówiłam na Internecie, bo niestety u mnie nie ma żadnej szafy SH, na tyle Rossmannów w mieście :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie jest mało rossmannow z SH..

      Usuń
  45. ja tez poszalałam w rossmannie. a myslalam ze bede twarda i sie nie dam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurczę, nie widziałam tych wazelin do ust z flos-leku :( Kupiłam masełko z Nivea, jest ok, ale na tę wazelinkę bede polować :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie kupiłam nic, a teraz żałuję, że nie wzięłam kilku lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  48. limonka od wibo wygląda cudownie. żałuję, że jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  49. to muszę cię zmartwić mam ten śliczny zielony lakier wibo i na tym jego zalety się kończą nie kryje nawet przy 4 warstwach myślałam że dostanę szału

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam jeden Eliksir od Wibo, trafił do mnie przypadkiem i jestem w szoku, jaki to świetny produkt, za niską cenę. Powoli przekonuję się też do tej serii maseczek Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten zielonek z Wibo i kupiłam na tej promocji pomadkę Elixir ale beżową.

    OdpowiedzUsuń