sobota, 29 czerwca 2013

Czarne Hologramy

Wzorek, w którym główną rolę zagrały czarne hologramy. Mimo, że mają kształt sześciokątów z większej odległości wyglądały po prostu jak duże czarne kropki. Tło było cieniowane, od turkusu do ciemniejszego błękitu. Podobał mi się ten mani, całkiem fajnie mi się go nosiło a hologramy nawet nie odpadały. Niestety strasznie mi zmasakrował paznokcie, mimo bazy ozdoby często zostawiają ślady na płytce.. nie chciał się zmyć nawet metodą na folię aluminiową a jak w końcu jakoś udało mi się go pozbyć to miałam całe paznokcie w niebieskie kropki. Wyglądało to przerażająco ale od czego jest polerka ;).

DSCN9807

DSCN9809

DSCN9812

48 komentarzy:

  1. Efekt wspaniały - cóż za precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super efekt, na pewno zajęło to trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, nie było to najszybsze zdobienie;)

      Usuń
  3. Wow wspaniałe, nie wiem czy miałabym jednak cierpliwość robić ciapka po ciapce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raczej hologram po hologramie.. naklejanie zabrało trochę czasu;)

      Usuń
  4. super to wygląda :) tyle pracy... ale brzydkie, niedobre hologramy! tak Ci załatwiły paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. i tak zawsze mam pomalowane paznkcie, ale jednak świdomość, że pod lakierem są przebarwione..ble!

      Usuń
  5. Świetnie, podoba mi się !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie! Podziwiam precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam dzisiaj na paznokciach coś podobnego - też cieniowanie w odcieniach niebieskiego + czarne kropki :)
    Twoje są śliczne, mnie za bardzo ręce się trzęsą przy takich robótkach i nie wychodzi z tego nic dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo chętnie bym zobaczyła twoją wersję:)

      Usuń
  8. Współczuje tej "zabawy" podczas zmywania ;/ ostatnio zapomniałam nałożyć bazy peel off pod brokat i potem musiałam zdrapywać godzinę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam bazy peel off, muszę zakupić!

      Usuń
  9. ja teraz mam fazę na kropeczki ;d Twoje zdobienie wygląda bardzo ciekawie ;))
    obserwuję i zapraszam do siebie : LOVEANADVANILLASCENT.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      moje nie są co prawda kropkami, ale z daleka tak wyglądają:)

      Usuń
  10. efekt jest świetny ale najbardziej zachwyca mnie to z jaką dokładnością Ty to zrobiłaś ! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny efekt! Świetnie wyglądają!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają fajnie :) Zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się zastanawiam jak długo coś takiego się robi, trzeba mieć chyba dużo cierpliwości :) szkoda że to zdobienie ma tak duże minusy bo efekt świetnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi to określić, bo nigdy nie patrzę na godzinę kiedy robię wzorki:D

      Usuń
  14. Wyglądają prześlicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wygląda:) tez sobie porobiłam takie rzeczy z płytką przyklejając te małe dziady:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wygląda, ale szkoda, że cieniowanie zeszły na dalszy plan i jest mało widoczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem zrobię chyba bardziej kontrastujące kolory na cieniowanie:)

      Usuń
  17. Podziwiam za cierpliwość, bo efekt końcowy jest naprawdę fantastyczny. Szkoda, że sprawił tyle trudności przy zmywaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje cierpliwości :) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo nie prędzejbym sobie paznokcie powyrywała niż powyklejała to wszystko :) efekt cud miód!

    OdpowiedzUsuń