sobota, 15 czerwca 2013

Kobo – Mexico

Kolejny lakier z Lakierowego Boxa – Mexico od Kobo. To pastelowy, rozbielony koral o kremowym wykończeniu. Wesoły, dziewczęcy odcień a przy tym to według mnie typ lakieru “pasujący do wszystkiego”. Osobiście nie jestem wielką zwolenniczką koralowych odcieni na moich paznokciach (podobają mi się umiarkowanie), ale wiem że takie kolory mogą się bardzo się podobać i są uniwersalne.

To kolejny lakier od Kobo, który się u mnie sprawdził. Dobrze się rozprowadza, nie smuży i ma odpowiednią konsystencję. Czas schnięcia jest w porządku. Jak na taki dosyć jasny odcień krycie też jest niezłe, dwie warstwy wystarczyły żeby nie było żadnych prześwitów. Pędzelek jest dla mnie wygodny – lubię te wąskie :).

DSCN9760

DSCN9759

DSCN9762

DSCN9763

 

Baner Projekt

41 komentarzy:

  1. Ciekawie się prezentuje delikatnie, ale coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ;) Bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie kolory :) Jeszcze go nie próbowałam na swoich paznokciach, ale na pewno w najbliższym czasie się na nich znajdzie. Bardzo mnie ciekawią te lakiery, bo nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności. Ciesze się, że mogę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka kolorów i większość zadowala mnie jakościowo:)

      Usuń
  4. piękny,może kupię na wakacje :)

    lubię lakiery z kobo <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię! Szkoda, że nie mają bardziej oryginalnych odcieni w ofercie:)

      Usuń
  5. Lakiery z Kobo należą definitywnie do moich ulubieńców. Są to lakiery bezproblemowe, świetnie kryjące i do tego mają fajne kolory i są trwałe. Sama również mam Mexico i u mnie jest on jakoś bardziej pomarańczowy, niż koralowy, czego trochę żałuję, ale i tak jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, większość lakierów Kobo któe miałam nie sprawiało żadnych problemów. Kolory całkiem ładne choć nie są mocno oryginalne. Dla mnie Mexico to taki pastelowy koral:)

      Usuń
  6. właśnie na takie kolory aktualnie mam ochotę, bardzo fajny. Posiadam prawie identyczny innej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie wiele firm ma taki kolor w ofercie:)

      Usuń
  7. Kocham ten lakier i całą ten serię, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny odcien, ta seria lakierow Kobo byla bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiele kolorów z tej serii mi się podoba:)

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolor, w tamtym roku podobne odcienie były moim hitem lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha nie dziwię się:D Królowały razem z błękitem i miętą;)

      Usuń
  10. A właśnie wczoraj stałam z 10 minut przed szafą Kobo i zastanawiałam się nad lakierami. Chyba właśnie nad tym najdłużej ;) Ale w końcu nie wzięłam, bo mówię, przecież mam podobny, ale może się jednak skuszę po tym jak zobaczyłam jak wygląda na pazurkach u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przypadł Ci do gustu to polecam,bo jakościowo jest w porządku:)

      Usuń
  11. Kolor jest przeuroczy, drobne białe kropeczki spotęgowałyby jego urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl:). Ja namalowałam na nim pomarancze na owocowy tydzien;)

      Usuń
  12. kolor cudny - kurcze a a ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego lakieru z kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały kolor i tak ładnie się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go na mojej chciej liście

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba właśnie dzięki Tobie znalazłam lakier o takim kolorze jaki mi się marzył od dłuższego czasu :D Też nie jestem przekonana do mocnych koralowych kolorów, ale ten w wersji pastelowej jest na tyle łagodny, że jest idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny,chetnie bym przygarnęla :D

    OdpowiedzUsuń
  17. takiego jeszcze nie miałam
    bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że większości ten lakier wybrała na początek :) mi kolor bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah ja również polubiłam się z tym kolorkiem - pędzelek wąski ale jak idealnie się rozkłada na płytce - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam i lubię :) Na początku miałam problem z aplikacją , ale teraz jest ok :)

    OdpowiedzUsuń