środa, 19 czerwca 2013

Kobo - Prague

Dziś znów paznokciowo – jeśli macie już dosyć lakierowych tematów, to mogę zapewnić, że od weekendu pojawi się więcej wpisów o innej tematyce :).

Prague od Kobo to piękny ciemny beż, taka “kawa z mlekiem”. Klasyczny i bardzo spokojny odcień. Ile razy pomaluję paznokcie kolorem z gatunku beżowo-cielistych to dochodzę do wniosku, że takie lakiery świetnie wyglądają na dłoniach. Wiem jednak, że podobają mi się bardziej dla odmiany niż na co dzień.. są piękne ale nie ma to jak intensywny kolor ;). Prague ma kremowe wykończenie i ładny połysk.

Pod względem jakości lakier jest bezproblemowy. Gładko się rozprowadza, bez żadnych smug, a pędzelki w tych lakierach są dosyć wąskie i dla mnie bardzo wygodne. Ma dobre krycie, dwie warstwy wystarczyły w zupełności. Do tego schnie całkiem szybko. Nie mam mu nic do zarzucenia.

DSCN9905

DSCN9904

DSCN9902

DSCN9911

Lakier jest od marki Kobo – a znalazłam go w Lakierowym Boxie, który dostałam od Polskich Lakieromaniaczek. Jeśli przegapiliście posta, w którym wyjaśniałam o co chodzi z Lakierowymi Boxami to możecie zerknąć TUTAJ.

Baner Projekt

 

Prague na paznokciach wydawał się taki spokojny..jakby mówił “wzorek poproszę!”. Długo prosić nie musiał – odtworzyłam na nim wzorek, który bardzooo mi się spodobał, pochodzi on z bloga http://www.fingerpaintedblog.com (polecam!), a to konkretne zdobienie znajduje się O TU. Nie wyszło mi tak ładnie jak autorce oryginału i ogólnie wzorek trochę się różni, ale i tak jestem z niego całkiem zadowolona ;).

DSCN9918

DSCN9925

51 komentarzy:

  1. nie lubię brązów , ale w wersji z zdobieniem wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak z tym zdobieniem wygląda baaardzo interesująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sam kolorek jest piękny a zdobienie rewelacyjne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. zdobione robią super wrażenie, lubię kształt Twoich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego!! Piękny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jakie śliczne! :) chciałabym mieć taki kształt, ale nigdy mi się nie udaje tak zrobić, może zdradzisz mi swój sekret? :) (czekam na odpowiedź u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że pytasz o kształt paznokci? Cóż.. po prostu piłuję w ten sposób, nie ma na to żadnego triku.

      Usuń
  7. mi sie podoba bardziej bez zdobienia )

    OdpowiedzUsuń
  8. Z lakierów typu nude wolę te jaśniejsze. Choć ze zdobieniem znacznie lepiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, jaśniejsze nude są wspaniałe, choć takiej kawy z mlekiem nie miałam chyba w kolekcji;)

      Usuń
  9. ładny kolor, a zdobienie i biżuteria na ostatnim zdjęciu robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor świetny a zdobienie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor mi się nie podoba, z wzorkiem wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. niby taki zwykły, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi się nie podoba, ale moją uwagę zwróciły pierścionki! Super są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, szkoda że ten oplatany już mocno się wytarł:/

      Usuń
  14. choruję na ten lakier.. i parę innych z tej serii.. niech tylko się znajdę blsko Natury:D
    Zdobienie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierścionki cudowne, bardzo przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierścionki ciekawe, ale paznokcie mi się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja akurat z tych jestem zadowolona, choć wiadomo - wiele z moich zdobien ostatecznie mi się nie podoba;)

      Usuń
  17. jak nie lubię takiego koloru, to tym razem spodobał mi się bardzo. W wersji bez zdobienia :) , ale ja wolę inne ciapaje na pazurkach ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, uwielbiam takie brązy/nude kolory na paznokciach! Z tej serii mam Las Vegas i Sydney, bardzo je lubię, ale w dalszym ciągu czaję się na Mexico. Bardzo podoba mi się ten drugi, już bardziej ekstrawagancki manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxico jest naprawdę ładnym pastelowym koralem, jeśli lubisz takie odcienie to myślę, że będziesz z niego zadowolona:)

      Usuń
  19. iw jednym i drugim wydaniu mi sie mani podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakierów nigdy dosyć! c:
    A ten Kobo wybitnie prezentuje się jak kawa latte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, od razu miałam skojarzenia z kawą jak tylko zobaczyłam buteleczkę;). Może to przez to ,ze tak lubię kawę hmm.. ;)

      Usuń
  21. to zdobienie jest wspaniałe, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się ten kolor ;) taki nieco nudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do glassflecków mieniących się kolormi tęczy jest totalnym nudziarzem:D. Ale lubię sobie sięgnąć po taki kolor w ramach przerwy od intensywnych i ciemnych kolorów;)

      Usuń
  23. Kobo ma bardzo spokojny kolor, takie idealny na biznesowe spotkanie lub dla miłośnieczek nude na paznokciach. Bardzo lubię takie kolory, ale podobnie jak Ty tylko od święta, nie ma to jak kolor na paznokciach. Zdobienie świetne :)

    Powiedz mi, jakiego topu używasz, że pazurki tak pięknie się błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często robię zdjęcia niedługo po pomalowaniu paznokci, nie czekam np. dnia czy dwóch, bo wtedy faktycznie ten błysk byłby o wiele słabszy. Ale taki bardzo mocno błyszczący efekt (mocniejszy niż na tym foto) daje moim zdaniem szybkoschnący top z Poshe, ubóstwiam go :)

      Usuń
  24. Moje tez zazwyczaj mi się nie podobają dlatego parę dni temu postawiłam na tradycyjny akrylowy french ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pierścienie *__*
    Podoba mi się, że lakiery Kobo tak ładnie błyszczą same z siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdobienie przebija wszystko :) niesamowicie to zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie z tym zdobieniem i pierścieniem do tego!

    OdpowiedzUsuń