niedziela, 23 czerwca 2013

Krok po kroku: Cytrynki na paznokciach

Pokazywałam ten wzorek ostatnio, a dziś mam wersję krok po kroku. Zdobienie jest naprawdę banalnie proste, ale pomyślałam, że może komuś się przydać. Poza tym sama bardzo lubię oglądać takie instrukcje :).

DSCN9896

Potrzebne są:

  • biały kryjący lakier
  • żółty lakier
  • ciemny lakier o chłodnym odcieniu (ciemno szary, ciemny fiolet, ciemna zieleń itp)
  • zielony lakier
  • sonda (można użyć też główki od szpilki, stępionego ołówka)
  • szpilka
  • kawałeczek folii, papieru jako paleta

DSCN9893

1. Paznokcie malujemy białym lakierem, nie czekamy aż wyschnie.

DSCN9881

2. Na mokrym lakierze robimy duże groszki żółtym lakierem (wcześniej nakładamy lakier na kawałeczek papieru i maczamy w nim sondę). Ja użyłam sondy z dużą kulką, bo groszki mają być spore. Sprawdzi się też główka od szpilki.

DSCN9882

3. Teraz robimy po dwie mniejsze kropki po obu stronach każdej dużej kropki. Używamy sondy o zakończeniu z drobniejszą kulką albo szpilki o mniejszej główce (są różne), ważne żeby kropki były mniejsze.

DSCN9883

4. Na ostry koniec szpilki/igły nabieramy odrobinę ciemnego lakieru i robimy nieregularne kropeczki na cytrynkach.

DSCN9884

5. Przy każdej cytrynce robimy po zielonej, mniejszej kropce.

DSCN9885

6. Ostrym końcem szpilki przejeżdżamy po zielonej kropce na zewnątrz, tak jak pokazuje strzałka. Najlepiej jak lakier (zielony jak i biały) będzie jeszcze stosunkowo mokry. Utworzy się listek.

DSCN9886

Powtarzamy na wszystkich paznokciach i to wszystko :).

DSCN9896

44 komentarze:

  1. genialne w swej protocie a jakie efektowne :D jak mi paznokcie podrosną to spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło :)
    fajny mani na lato :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, typowo wiosenno-letni, w końcu owoce zawsze nam się tak kojarzą;)

      Usuń
  3. Zawsze miałam problem z listkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym takim mazianiem po mokrym lakierze?

      Usuń
  4. no z Ciebie to jest zdolniacha ! ja to paznokcie umiem pomalować jednym kolorem ;d i ten lakier z coloramy miałam ostatnio kupić ale nie wiedziałam czy będzie dobrze krył, a tu proszę u Ciebie wygląda super, musze go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wyprobowalam go solo na paznokciach, ale widzialam na blogu Atqa Beauty, ze dobrze kryje.

      Usuń
  5. To masz czysty biały, czy z jakimś shimmerem ;>?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze :) Idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. nie spodziewałam się, że to zdobienie będzie takie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny krok po kroku! Masz naprawde piękne paznokcie, nie mogę się na nie napatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodziutkie - takie malutkie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. wydają się bardzo proste do zrobienia :)
    na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda i wbrew pozorom chyba nie jest takie trudne jak się wydaje. Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, takie trochę komiksowe:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zdobienie ;] Ale z moimi dwiema lewymi rękami nie mam co próbować nawet ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wybrałaś białe tło. Cytrynki świetnie się na nim prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój podziw wzbudza samo pomalowanie paznokci białym lakierem bez smug a cytrynki to bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ten z Golden Rose jest dobry jakościowo i nieżle sie rozprowadza:))

      Usuń
  16. Ten wzorek wygląda niesamowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te cytryny..:) niby to proste, ale bym coś spartoliła na bank:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Końcowy efekt wygląda na pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo wesoły i przyjemny wzorek :)
    ale ja nie poradziłabym sobie z pomalowaniem prawej ręki lewą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne cytrynki,aż spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne i łatwe do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno sobie takie zrobię. :))

    OdpowiedzUsuń