wtorek, 11 czerwca 2013

Lakierowy Box Czerwcowy

 

Baner Projekt

Mam ogromną przyjemność zaprezentować Wam zawartość pierwszego lakierowego boxa :)! W maju właścicielki bloga Polskie Lakieromaniaczki (Panna Marchewka i Tamit24) zorganizowały akcję “Lakierowe Boxy” – dziewczyny kompletują boxy składające się z lakierów do paznokci a wybrane blogerki będą je testować i pokazywać na swoich blogach. Mi akurat się poszczęściło z czego niesamowicie się cieszę! Lakierowe pudełko-niespodzianka to coś co marzyło mi się od dawna, zresztą wspominałam o tym kilka razy na blogu zanim jeszcze dowiedziałam się o Lakierowych Boxach tworzonych przez Polskie Lakieromaniaczki. Organizatorkom należą się ogromne podziękowania, dziewczyny znalazły sponsorów akcji, zajmują się pakowaniem i ogarnianiem tego wszystkiego, a wyobrażam sobie że nie jest to proste i z pewnością jest czasochłonne. Dzięę-kuu-jeeee-myy :)!

Pierwszy, czerwcowy box jest już u mnie – lakiery były pięknie zapakowane, ale ja niestety nie umiałam się pohamować i od razu roztargałam papier, dlatego na zdjęciach już tego nie zobaczycie ;).

DSCN9743

Trzy sztuki to My Secret:

DSCN9747

DSCN9749

DSCN9750

Dwa lakiery Sensique:

DSCN9746

DSCN9745

I trzy sztuki Kobo:

DSCN9752

DSCN9753

DSCN9751

I na koniec pozostałe dziewięć blogów, które biorą także biorą udział:) :

http://bottle-of-happiness.blogspot.com

http://www.redrouge-nailart.blogspot.com

http://nails-art-bopp.blogspot.com

http://www.pepperandcoco.com

http://zapiski-grafomanki.blogspot.com

http://kabodreams.blogspot.com

http://www.amethystblog.pl

http://aalimkaa.blogspot.com

http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com

53 komentarze:

  1. Gratuluję! :) świetna akcja :))
    jestem ciekawa matującego topu z MySecret ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też, dawno nie sięgałam po matujący top:)

      Usuń
  2. Proszę bardzo :D Fajnie że wszystkie lakiery dotarły w całości :) Czekamy na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też się cieszę, że żaden nie przyleciał w kawałkach:). Pierwsza recenzja już dziś! :)

      Usuń
  3. Fajne, ciekawe jak będę wyglądać na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie Top matte, słyszałam że ściera się już na drugi dzień na satynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm do tej pory wszystkie matujące topy, których używałam tak się zachowywały, więc obstawiam że większość tak ma.

      Usuń
  5. Szczęściara z Ciebie ! Takie piękne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) no paczka świetna, już się nie mogę doczekać aż je zobaczę na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam błękitny my secret i jestem z niego zadowolona. Myślę, że też będziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zdjęcia przekłamane, bo to nie jest błękit tylko liliowy fiolet:)

      Usuń
  8. Posiadam lakier z Kobo tylko chyba w innym odcieniu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka lakierów Kobo i większość lubię:)

      Usuń
  9. Z chęcią poczytam o matującym topie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, a akacja naprawdę świetna :)
    jestem ciekawa pierwszego topu z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, widzę że matujący top wzbudza zainteresowanie:)

      Usuń
  11. Super jest ten box ;) Szczególnie dla takiej lakieromaniaczki jak Ty kleo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zazdroszczę! :) Boskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całego boxu nie znam lakierów Kobo i Sensique. Ostatnio kupiłam matowego topa z mySecret i jestem z niego zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się u Ciebie sprawdza. Ja znam i lubię lakiery Sensique i Kobo, jakościowo są dla mnie w porządku.

      Usuń
  14. my secret i sensique mają piękne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł. Najładniejszy niebieski z sensique (:

    OdpowiedzUsuń
  16. :) jak przyjemnie patrzeć, kiedy marzenia i plany stają się rzeczywistością ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. No to czekam na recenzję - ciekawe czy wszystkie rzucą się na te same kolory^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeczuwam, że Mexico będzie miał powodzenie:D

      Usuń
  18. Podobają mi się kolory lakierów z KOBO.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł, kolor My secret sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł mi też przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiałam tą czerwień z Sensique!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo podoba się w buteleczce, taka mega intensywna.

      Usuń
  22. Fiolecik mnie się bardzo podoba. Ciekawe jak się prezentuje na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  23. chetnie zobacze wszytskie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ty przypadkiem już nie masz Lavender? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spostrzegawcza jesteś:)! Mint też mam ale pokazałam całość żeby każdy chętny mógł zobaczyć co w takim boxie się znalazło:)

      Usuń
  25. Gratuluję!
    Same łakocie w tej paczuszce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tyle lakierów do testów,super,gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie ma to jak rozszarpywanie opakowań ;) sama sobie się dziwię, że się opanowałam i zdjęcia zrobiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje ! :) chyba żadna z nas nie mogła by się powstrzymać przed rozszarpaniem opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje! Chyba żadna z nas nie mogła by się powstrzymać przed rozszarpaniem opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń