piątek, 21 czerwca 2013

Lovely Baltic Sand 3

Lovely wypuściło nie tak dawno trzy lakiery o piaskowym wykończeniu: czerwony, żółty i niebieski. W pierwszej kolejności skusiłam się na niebieski kolor. Jestem zafascynowana piaskowcami, dla mnie to wciąż nowe wykończenie w lakierach. Bardzo mi się podobają dlatego czaiłam się na te z Lovely.

Numer trzy, czyli błękit jest dość mocno brokatowy, nasuwa bardziej skojarzenia z brokatem niż piaskiem, ale ma typowo matowe wykończenie. To mieszanka srebrnych i niebieskich drobinek dająca wrażenie chłodnego, “lodowego” błękitu. Niektóre ze srebrnych drobinek są zdecydowanie większe od reszty. Lakier wspaniale się rozprowadza i jest mocno kryjący (na zdjęciach dwie warstwy, ale jedna kryje już naprawdę dobrze). Kojarzy mi się z potłuczonymi na brokat bombkami choinkowymi :). Zdziwiło mnie zmywanie – bezproblemowe.

DSCN9700

DSCN9704

DSCN9706

81 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się lakier i jego nazwa :) zastanawiam się czemu wciąż go nie mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baltic Sand to nazwa całej serii (tj. tych trzech piaskowych odcieni) :)

      Usuń
  2. Jak przeczytałam u mnie na blogu, że pojawił się u Ciebie ten post to pomyślałam, że byłaś nad morzem i wrzuciłaś zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie pomyślałam o tym, ale nazw to sugeruje:D

      Usuń
  3. ładny, choć z piasków najbardziej podobają mi się chyba te od Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, kupiłam kilka i pewnie jeszcze dokupię :)

      Usuń
  4. kupiłam go dzisiaj, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt daje ten lakier. Szkoda, że są one tylko w trzech wersjach kolorystycznych, bo te kolory jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, liczę że producent wprowadzi więcej kolorów do oferty.

      Usuń
  6. Pkazałam go jakiś czas temu na blogu, i fakt też zdziwiło mnie to jak z łatwością da się ściągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się szorowania jak przy brokacie a zmywał się dość dobrze!

      Usuń
  7. Strasznie kuszą mnie piaseczki, ale boję się zmywania. Teraz kiedy piszesz, że jest całkiem ok, to chyba sobie taki sprawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie sprawił problemów, nie przypominał w niczym zmywania brokatu.

      Usuń
  8. na swatchach, które oglądałam wcześniej mnie nie zachwycił, ale u Ciebie wprost powalił *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny lakier, jeśli tylko lubi się takie mocno błyszczące to może przypaść do gustu:)

      Usuń
  9. śliczny! na pewno znajdzie się na mojej półce i paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, na pewno kupię jakiś piasek Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam jeszcze żółty, ale czerwień też kusi;)

      Usuń
  11. Chyba ten z piasków Lovely jest najbardziej udany kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydaje, że ten jest najładniejszy, choć pozostałe też brzydkie nie są.

      Usuń
  12. Mam czerwony i bardzo lubię ;) Na niebieski też pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie muszę skusić się na czerwony! Widziałam go na swatchach i wyglądał jak rozgniecione truskawki:D

      Usuń
  13. ładnie go opisałaś, rzeczywiście cudowny ale zamiast z Bałtykiem kojarzy mi się z zimą o bożym narodzeniem :D mam zamias sprawdzić piaskowe lakiery z Lovely i GR
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak jak napisałam z potłuczonymi bombkami, więc również świątecznie ;)

      Usuń
  14. Jak dla mnie 'świąteczny' ale i tak go musiałam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie byłam ciekawa jak jest ze zmywaniem. Dobrze, że nie przeżyję masakry pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona, bo spodziewałam się problemów;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. No właśnie..szkoda. Rzucili by jeszcze jakimś jasnym różem, albo ładną trawiastą zielenią:)

      Usuń
  18. pięknie się mieni, jak będę w Rossmannie to kupię bez zastanawiania się

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest niesamowity... źle się czuję w takich chłodnych odcieniach.. ale tu bym chyba nie marudziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, bo ten lakier robi wrażenie:D

      Usuń
  20. Ja przepraszam, ale czym Ty go zmywałaś, że zmywanie było "bezproblemowe"? Mam ten lakier, bardzo mi się podoba. Ale przeklinam dzień, w którym go zmywałam. Używam Isany zielonej z Rossmanna, która jest idealna do każdego lakieru. Tego piaskowca nawet ruszyć nie mogło! Ja chyba godzinę zmywałam ten lakier...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne! Już nie pamiętam jakiego zmywacza użyłam, ale był to jakiś zupełnie przeciętny zmywacz. Dziwię się tym bardziej, że Bastet w komentarzu też wspomniała o bezproblemowym zmywaniu.. hmm..

      Usuń
  21. Ładny kolor, tym bardziej, że wolę te chłodniejsze odcienie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z błękitów też wolę chłodne:)

      Usuń
    2. To mamy chociaż coś wspólnego :D

      Usuń
    3. Ale moim zdaniem powinni być więcej tych odcieni ;)

      Usuń
  22. Super, ja mam zamiar kupić z tej serii czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny jest ten lakier :) zauważyłam że jedyne piaskowce które mi się podobają to te które mają tyle drobinek i brokatu. Inne, jednolite wyglądają jakby po prostu zrobiły się bąbelki na lakierze.. Ten chce mieć:) bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  24. a u innej blogerki widziałam ten żółty :) w połączeniu z tym kolorem kojarzą mi się z wakacjami nad morzem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają i takie i takie, te niebrokatowe też, choć dają zupełnie inny efekt.

      Usuń
  25. Super lakier, właśnie miałam jechać do Rossmanna i zakupić ten albo czerwony :) a tu taka niespodzianka i zaprezentowałaś go na paznokciach, jest świetny więc na pewno zawita w mojej "jeszcze" skromnej kolekcji a ciekawi mnie ten czerwony czy też będzie dawał fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaaaaj świetny jest! A jak się zmywa? Lakiery z brokatem to dla mnie zawsze męczarnia i zdrapuje je nożem ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam w notce, że bez problemów;)

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia, całkowicie oddają jego urok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o matko jedyna jakie cudo ! musze go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda pięknie :) dobrze, że dobrze schodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! chyba najlepszy od Lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wg mnie najładniejszy z całej kolekcji :) Podobny do Golden Rose Holiday nr 55.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam wszystkie piaski z tej kolekcji i ten stalowy błękit jest najpiękniejszy z nich (o ile nie ze wszystkich lakierów o piaskowym wykończeniu, jakie widziałam) :) No a jak dodać do tego Twoje cudowne paznokcie, to po prostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jedyny piasek z lovely ,który mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam ten kolorek :). Jest prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń