niedziela, 9 czerwca 2013

Maybelline Diamond Glow – paletka Forest Drama

Pisałam już o cieniach Maybelline z serii Big Eyes, ale mam jeszcze paletkę z innej serii tej marki – Diamond Glow. Jest to zielona czwórka o nazwie Forest Drama.

Już przy okazji paletek Big Eyes pisałam, że zaskoczyły mnie pozytywnie, podobnie jest z tą paletką. Nie wiem od czego to zależy, ale patrząc na opakowanie tych cieni nie podejrzewałabym ich o rewelacyjną pigmentację, a to akurat mój błąd, bo na oku potrafią dawać fajne, mocne efekty.

DSCN9632

W opakowaniu mamy cztery kolory. Pierwszy to waniliowy, rozświetlający cień, nieco wpada w jasne złoto. Kolejny ma najsłabszą pigmentację – to jasna zieleń z drobinkami. Dwa kolejne są już nieźle napigmentowane, to dwie, ciemne, “leśne” zielenie, jedna ciut jaśniejsza i trochę bardziej perłowa.

DSCN9633

DSCN9634

Jakościowo są w porządku, mają dobrą formułę, nie bardzo suchą, sprawia wrażenie lekko kremowej. Dobrze się rozprowadzają i ładnie rozcierają. Jedynie denerwuje mnie, że mają tendencję do osypywania, zarówno przy nakładaniu jak i w ciągu dnia :/.

Jak chodzi o trwałość: u mnie wytrzymuję naprawdę długo i to bez bazy, ale ja mam nieproblematyczne powieki, generalnie większość cieni dobrze się trzyma na moich oczach.

I kilka zdjęć na oku – wydaje mi się, że prezentują się całkiem nieźle. Pasują do mocnych, egzotycznych makijaży :).

DSCN9600

DSCN9601

DSCN9608

Nie używam tej paletki często, bo nie jest po prostu uniwersalna. Rzadko sięgam po takie zielenie w makijażu, ale dla kogoś kto akurat poszukuje zielonych cieni może okazać się w sam raz. Paletka nie powala na kolana jakością, ale z drugiej strony jest w porządku.

40 komentarzy:

  1. o patrz, a ja akurat małej paletki z zieleniami szukam ;) ładny make up ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh w takim razie może ta recenzja Ci się przyda:). Chociaż ja osobiście wolę cienie z Inglota:)

      Usuń
  2. kolory nie moje ale na Twoim oku wygladają zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka!piękny makijaż :) muszę wrócić do takiej zgniłej zieleni,dawniej często używałam,a do brązowych oczu wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zielenie ładnie podkreślają brązowe oczy ale nie noszę ich często:)

      Usuń
  4. O rany, idealnie pasują do twoich oczu ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich kolorów u siebie, ale na Twoich oczach wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zielenie ale nie na codzień tylko od okazji:) Tobie w nich ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:)
      Ja podobnie -zieleń tylko czasem.

      Usuń
  7. mam z tych paletek wersję jasną z różem i szarością i jest dość ciężka we współpracy i nie przepadam za nimi -- może ciemniejsze kolory sprawują się lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może..ciężko powiedzieć. Z tej serii mam tylko tą.

      Usuń
  8. Lubię takie zielenie, jednak nie często się tak maluję. Najbardziej mi się podobają w palecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jaki wykonałaś jest świetny:)
    kolory fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. te zielenie przepieknie sie komponuja z Twoja teczowka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie prezentują się na powiece, pasują Ci te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory ma ta paletka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się komponują na oku :) Chociaż fakt, dla mnie nie byłyby praktyczne, po zielenie bardzo rzadko sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra ma te cienie i kiedyś może i ja je przetestuję :-) Na Twoim oku wyglądają ślicznie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:). Warto spróbować jesli masz taką możliwość:D.

      Usuń
  15. paletka ładna i Twój makijaż również,
    ja w zieleniach wyglądam jakbym była ciężko chora

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie ma cieni, z których nie zrobisz mega makijażu!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh miło mi to słyszeć, ale to nieprawda:D. Z mega kiepskich cieni nic się nie wyciągnie;)

      Usuń
  17. U Ciebie wszystko wygląda ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do Liebster Award, zobacz sama:
    http://kosmetykowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już jestem na etapie kupowania cieni pojedynczych, bo inaczej mam sporo dubli ;) Paletka dość przyjemnie wygląda, w każdy razie Twój śliczny makijaż tylko zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z reguły wolę pojedyncze chociaż paletki nieraz kuszą, kiedy są ładnie skomponowane. Najbardziej podoba mi się taki system jak freedom w Inglocie:)!

      Usuń
  20. Zielenie nie są dla mnie, zupełnie się w nich nie czuję. Nie podejrzewałabym tak efektownego makijażu przy użyciu jednej paletki :) Za to ogromnie podoba mi się ta najjaśniejsza zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moje kolory, ale Twój makijaż <3 ale masz kolor oczek ładniutki

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny makijaż :)

    Ja się nie mogę przekonać do zieleni chociaż bardzo mi pasują... W sumie nie wiem czemu tak mało ich używam :)

    Paletka bardzo obiecująca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż ładny ;) Ale generalnie nie moje kolory, najlepiej się czuje w brązach i beżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zestawienie kolorystyczne, a wykonany nim makijaż jest cudowny. Bardzo lubię zieleń w makijażu oka, ale używam jej dość oszczędnie i jeśli już to w bardziej oliwkowym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie zielenie, maja ladne wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wygląda na oczach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładne, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś omijam od zawsze cienie Maybelline, sama nie wiem dlaczego. teraz na pewno spojrzę na nie nie bardziej przychylnym okiem, bo bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, jak mocno napigmentowane są! Co do samej kolorystyki, ja mam podobne odcienie z L'oreal i choć w teorii bardzo mi się podobają, to w praktyce sięgam po nie niezmiernie rzadko, jakoś nie do końca czuję się w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń