wtorek, 18 czerwca 2013

Owocowy projekt: Lemon

Przyszła pora na tydzień cytrynowych wzorków. Dla przypomnienia: prace wszystkich uczestniczek z każdego tygodnia można obejrzeć na blogu Pazurki na obcasach, jest na co popatrzeć!

Moje cytrynki są bardzo proste i trochę dziecinne – chciałam żeby nie kojarzyły się z prawdziwymi cytrynami tylko przypominały wzór na jakiejś tkaninie. Są mega łatwe do namalowania.

DSCN9894

DSCN9896

DSCN9897

DSCN9898

 

i_love_fruits_poster_by_vampirejaku-d3jzppk

64 komentarze:

  1. uwielbiam takie połączenie bieli i intensywnego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominają mi wzór takiej babcinej ceratki na kuchennym stole :D Śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na miniaturce (nie czytając tytułu) myślałam, że to różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z daleka wyglądały właśnie troszkę jak kwiatki:)

      Usuń
  4. wygląda to genialnie! podziwiam Cię za cierpliwość do tego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór nie wymaga większej cierpliwości, jest dosyć szybki i łatwy:)

      Usuń
  5. Wyszły świetnie ! bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze! :D Jak z kuchennej ceraty albo ściereczki, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby tak się właśnie kojarzyły:)

      Usuń
  7. ładne takie wyszły jak kreskówkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) Bardzo ładnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne cytrynki :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne! jak je zrobiłas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach pojawi się tutorial, także zapraszam:))

      Usuń
  11. Wyglądają cudownie ale trzeba mieć ładne i długie paznokcie do takiego wzorku, u mnie by się nie sprawdziły :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Dużo nowych recenzji z fotkami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bardzo krótkich paznokciach może być trochę za mało miejsca..chyba, że zdecydujemy się na jedną cytrynkę na każdym paznokciu:)!

      Usuń
  12. Jakie śliczne te cytrynki!
    Ja jednak nie mam talentu do takich rzeczy, nawet jeśli są dziecinne proste :D Także ich nie zrobię..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno, jesteś moim mistrzem! Tyle tu u Ciebie wspaniałych inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne :D tak jasno i kontrastowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, cieszę się że się podobają:)

      Usuń
  15. wyszło cudnie ! ty to masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę bardziej jak karmelki a nie cytrynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karmelki haha, podobno wyglądają też jak ziemniaki :P

      Usuń
  17. urocze mani :)
    Chciałabym tak umieć ^.^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie Ci wyszły te cytrynki, nie wpadłabym nigdy, że w taki prosty sposób można osiągnąć taki efekt. Dodałabym jeszcze matowy top ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl - matowy top:D! Idealnie pasuje do takich wzorków:)

      Usuń
  19. cytryny niby kwaśne, ale ten manicure słodziutki jak nie wiem co! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc mam identyczny wzór na obrusie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi bo to wzorek z gatunku obrusowo-ceratowych :D

      Usuń
  22. Takich cytryn nie kupuję, bo przeważnie mają grubą skórę ;)
    Ale na paznokciach pasują :]

    OdpowiedzUsuń