poniedziałek, 3 czerwca 2013

Owocowy projekt: strawberry

Dziś zaczyna się “Owocowy projekt” zorganizowany przez Pazurki na obcasach. Każdy tydzień to inny wzorek na paznokciach inspirowany owocami. To świetny pomysł na zdobienia, poza tym to też dla mnie dobra okazja do wykorzystania kurzących się lasek fimo ;).

Tydzień pierwszy to truskawki, u mnie lody truskawkowe z plasterkami truskawek :D. Fimosiowe truskawki troszkę odstają więc pewnie długo z nimi nie pochodzę, ale muszę przyznać, że na żywo wyglądają totalnie słodko!

DSCN9661

DSCN9659

DSCN9663

  • środkowy Wibo Express Growth 486
  • brzoskwiniowy Rimmel Salon Pro Reggae Splash
  • mocny róż My Secret Dragon Fruit
  • biały Miss Sporty Nail Tip Whitener
  • szybkoschnący top Poshe
  • truskawki – fimo

i_love_fruits_poster_by_vampirejaku-d3jzppk

67 komentarzy:

  1. Ale słodko :) Ja też mam owoce fimo, ale jeszcze nigdy ich nie używałam - najwyższa pora, aby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Nie są najpraktyczniejsze ale za to mega urocze :D

      Usuń
  2. śliczne truskaweczki, masz fantazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy mani :)
    Jak zobaczyłam banner tej akcji, to od razu pomyślałam o fimo XD Szkoda, że nawet cienko pokrojone nie dają się wygiąć na stałe, żeby do paznokcia dopasować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...ale o wiele lepiej noszą mi się pod warstwą Poshe, nie haczą tak.

      Usuń
  4. Rajciu, jakie to ładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo soczyście, mnie by wkurzało to odstające fimo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wkurza, ale top Poshe działa trochę jak żel i dzięki niemu wkurzają mniej :D

      Usuń
  8. Wyglądają bardzo apetycznie! Cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już na zdjęciach wygląda słodko to na żywo pewnie slinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi eis z jakimiś słodkościami kojarzą pazurki:DD
    aż się człowiek głodny robi:PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no mówię - lody truskawkowe z plasterkami truskawek :D

      Usuń
  11. Przesłodkie :) sama nabrałam ochoty na truskawki, na szczęście takie nie uczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie słodkie, pięknie wykonane i bardzo pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ten top z Poshe super się prezentuje, długo się nad nim zastanawiałam... jednak teraz dla takiego połysku po prostu się zdecyduje.
    Fajne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco, najlepszy top jaki miałam przyjemność używać. Żaden lakier nie błyszczy tak mocno a do tego potrafi utwardzić każdy lakier w trzy minuty. Cudotwórca:D!

      Usuń
  14. słodko :) ale z lodami mi się nie skojarzyły, a z otwartą szczęką/paszczą, która pochłania truskawki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega połysk na tych Twoich cudownych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. paznokcie wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale smacznie! :D świetnie dobrałaś kolorki, muszę się zaopatrzyć w te owocki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aż poczułam zapach truskawek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kleo Ty to potrafisz mnie zaskoczyć zdobieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słodkie! a jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymały dwa dni, żaden nie odpadł. Potem zmyłam bo miałam ochotę na odmianę ;)

      Usuń
  21. Om nom nom, nabrałam ochoty na truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie słodkie! Az chciałoby się zjeść;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ się pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodziaki, ciekawe czy będę mogła się jeszcze przyłączyć do projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popytaj:)! A wiesz, że to zdobienia skojarzyło mi się z twoimi pazurkami:)

      Usuń
  25. słodkie, az narobilas ochoty na truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ mi się podoba!!! takie połączenie kolorków lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. słodziutko i błyszcząco :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale narobiłaś mi ochotę na truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodkie mani :) Świetna interpretacja, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. słodkoo :) , podziwiam za cierpliwość i staranność, mnie by już szlak trafił ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne, bo inne niż to, co będzie królowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, niesamowicie to wygląda, pewnie również pracochłonne jednak opłaca się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie:) Nie siedziałam nad nimi długo:)

      Usuń