wtorek, 25 czerwca 2013

Sensique 144

Lakier Sensique 144 to kremowa, soczysta, klasyczna czerwień. To ten typ żywej, krwistej czerwieni, bardzo intensywnej, rażącej, czy jak to się często mówi “strażackiej”. Nie ma w sobie żadnych złamanych nut ani pomarańczowych tonów, po prostu czysta czerwień.

Lakier rozprowadza się bezproblemowo, pędzelki w lakierach Sensique lubię, bo nie są zbyt szerokie. Schnie dosyć szybko i zostawia mocny połysk. Po dwóch/trzech dniach noszenia mam tylko lekko wytarte końcówki paznokci. Czego mu brakuje do ideału? Większość czerwonych lakierów nie kryje w 100%, są trochę żelkowe i ten też taki jest. Kolor jest intensywny, ale przy dwóch warstwach końcówki paznokci delikatnie prześwitują. Nie rzuca się to w oczy i nawet na zdjęciach słabo to widać. Byłby ideałem gdyby krył tak naprawdę totalnie, takiej czerwieni szukam:). Mimo wszystko jest bardzo ładny i myślę, że jeśli szukacie takiego czerwonego klasyka to ten jest w porządku, tani i ładny.

DSCN0002

DSCN0005

DSCN0009

DSCN0013

DSCN0014

Tą soczystą czerwień znalazłam w Lakierowym Boxie, który przyleciał do mnie od Polskich Lakieromaniaczek, a do nich od Sensique.

Baner Projekt


A to nowość od Sensique, moim zdaniem pomysł dobry! Dwustronna kredka, czarno-biała. W sumie tych dwóch kolorów kredek używam najczęściej. Czarna strona oczywiście w zamyśle do malowania kresek na górnej i dolnej powiece a biała do linii wodnej. Ciekawa jestem jak będzie z jej jakością. Ma kosztować 6,99zł i wejść do Natur 1 lipca.

Sensique_podwójna_kredka_Black&White

40 komentarzy:

  1. Ładny kolor, ale ja jakoś za sensique nie przepadam. Miałam kiedyś fiolet i taki plastikowy efekt dawał, poza tym trwałością niestety też nie powalał... Jakoś lakiery produkowane dla Natury mimo często pięknych kolorów omijam łukiem i to szerokim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kilka lakierów Sensique zawiodło a kilka zachwyciło. Nie jest to moja ulubiona marka, ale chyba częściej zaskakuje mnie na plus:)

      Usuń
  2. ładny ale taką czerwien juz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie piękne, że wyglądają na zrobione graficznie! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez to, że czerwienie tak dziwnie wychodzą na zdjęciach..

      Usuń
  4. Bardzo spodobała mi się ta czerwień, zarówno pod względem kolorystycznym, jak i jakościowym. A ta kredka ogromnie mnie ciekawi ze względu na białą końcówkę. Na górnej powiece wolę jednak eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też sięgam po eyelinery, choć raz na dłuższy czas kredka mi się przyda;)

      Usuń
  5. czerwony lakier zawsze trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chyba taka w typie twojej czerwieni z Golden Rose:)?

      Usuń
  7. Lubię taką czerwień na panokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam komentarz, ale chyba przepadł, bo akurat wtedy musiało mi rozłączyć neta -.-
    W każdym razie, kolor jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam jeden lakier z tej firmy i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie, czerwienie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka :)
    A kredka ciekawy pomysł, oby była dość miękka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko miękka ma jakieś szanse, twarda kredka do linii wodnej? Nieee, to się wyklucza;)

      Usuń
  12. Ja już znalazłam swoją idealną czerwień z Golden Rosse (336) i póki co nie szukam nowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ją obczaić jak będę w saloniku GR:D

      Usuń
  13. Bardzo ładny kolor.Też miałam ten lakier,ponieważ kolor wpadł mi w oko ale nie jestem z niego zadowolona.Głównie chodzi o trwałość i długość schnięcia.U mnie się niestety w tej kwesti nie sprawdził:(
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda! U mnie był suchy całkiem szybko i długo się trzymał.

      Usuń
  14. takie czerwienie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolor ! Soczysty ! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to wydać się głupie, ale od niechcenia wpisałam w google riki tiki kosmetyki i wyskoczyl mi Twój blog, haha obserwuję, od dawna interesuję sie paznokciami, kosmetykami i innymi, a Ty w swietny sposób to udoskonalasz! Pomalowane paznokcie w cytrynki z paru postów wczesniej wygląda jak arcydzieło. ♥

    http://lost-in-diy.blogspot.com/- Zapraszam na konkurs.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo, baaaardzo miło:))

      Usuń
  17. Ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń