poniedziałek, 22 lipca 2013

Barry M 315 (pękający)

Pękacze wszystkim się przejadły.. mi także. Wzdycham do piasków, uwielbiam brokaty, ale trochę lakierów pękających mam, więc nie chcę żeby stały i się kurzyły.

Barry M 315 ma bardzo ładny, błękitny odcień i jest świetnie napigmentowany. Chciałam go użyć w jakiś trochę ciekawszy sposób niż po prostu nałożyć na pierwszy lepszy lakier. Bazą było brzoskwiniowo-różowe cieniowanie. Muszę przyznać, że na takiej bazie podobał mi się, choć sądzę że można by było go jeszcze lepiej zestawić.

A Wy porzuciliście już całkiem pękacze?

DSCN0189

DSCN0190

DSCN0191

DSCN0194

71 komentarzy:

  1. Emulsje na prawdę polecam, również ze względu na cene :)
    O pękacze! Myślałam, że świat już o nich zapomniał, a jednak są, bardzo ładnie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie lubiłam pękaczy za bardzo, ale kolor tego jest niesamowity. Chętnie bym przygarnęła taki, ale zwykły. W ogóle to połączenie kolorów jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier w tym odcieniu, ale zwykły, nie pękający byłby świetny:D

      Usuń
  3. Ja lubię pękające lakiery, dają fajny oryginalny efekt i choć rzadko maluję to jednak lubię.
    To co zmalowłas jest boskie, świetne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery pękające nie podobały mi się od samego początku. Moim zdaniem wyglądają strasznie niechlujnie :/ Ale trzeba przyznać, że kolory b. ładnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdemu podoba się taki efekt:). Ja uważam, że paznokcie muszą mieć zdecydowany kształt, inaczej mogą faktycznie dawać niechlujny efekt.

      Usuń
  5. pękających lakierów nie lubię,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pekcze lubię i od czasu do czasu używam. Ale mam tylko biały i czarny :p

    OdpowiedzUsuń
  7. za krótkie mam paznokcie na moje pękacze, bo zgęstniały i pękają teraz na większe kawałki i wygląda to beznadziejnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu :/. Faktycznie, czym gęstsze tym większe pęknięcia.

      Usuń
  8. pamiętam, że jak pojawiły się pierwsze pękacze to bardzo chciałam je mieć, chociaż w rezultacie chwyciłam tylko czarny, nie tak dawno przypadkiem wpadł mi złoty i chyba na tym poprzestanę. chociaż chciałabym jeszcze jakiś srebrny..

    niemniej jednak Twoje połączenie wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam kiedyś szał na pękacze:D. Nie mam jakiegoś ogromnego wyboru, kupiłam kilka kolorów, może i dobrze bo teraz jakoś odeszły w cień.

      Usuń
  9. Do mnie pękające lakiery jednak nie trafiły, na ogół zdobienia wykonane nimi kojarzą mi się jedynie z pisankami wielkanocnymi ;)
    Kolorystycznie daje to fajny efekt i nawet bazowe cieniowanie brzoskwini dalej jest widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za skojarzenie:D. Mi się czasem kojarzyły z takimi nakrapianymi jajkami ale z pisankami nie:D

      Usuń
  10. Cały czas mam dwa kolory : czarny i indygo. Ale na sam koniec przeciągam jeszcze odżywką czy czymś by pękacz tak sucho nie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem, bywa że wolę porządnie go przykryć błyszczącym topem, a czasami wolę matowy efekt.

      Usuń
  11. Świetne połaczenie kolorystyczne... już nie pamietam kiedy ostatni raz miałam pekający lakier na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor tego pękacza, ale nie przepadam za tym efektem

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za pękaczami, ale muszę przyznać, że Twoje połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie kolorystyczne - typowo letnie :-) Mam tylko jeden czarny pękacz, ale w ogóle go nie używam. Może niebawem to zmienię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię pękaczy- wg. mnie wyglądają nieestetycznie i niechlujnie, jakby zdrapany lakier. Ale bardzo podoba mi się połączenie błękitu z różem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie jest piękne, oba kolory naprawdę ładne :).. ale tak jak nie lubiłam, tak dalej nie lubię pękaczy. Po prostu mi się taki efekt nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pękacze mają wielu zwolenników i wielu przeciwników:)

      Usuń
  17. mi zdarza się sięgnąć po pękacz raz na kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten niebieski, wygląda jakby był z aksamitu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem wyszło bardzo fajne. Pękacz w ciekawej aranżacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezbyt przepadam za pękaczami ale ten bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za pękającymi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Racja przejadły sie, ale ten cudny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wygląda ta kombinacja, mam jeden pękacz i ani raz nie zagościł na moich pazurkach :-PPP

    OdpowiedzUsuń
  24. jak był hit na lakier pękający to miałam w kilku kolorach... jednak teraz jakos mi się nie podobają ;) Ale połaczenie kolorystyczne całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się znudziły trochę po prostu.. ciekawe czy znudzą mi się za jakiś czas piaski:D

      Usuń
  25. Mi też się nieco przejadły, ale w tym wydaniu podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja tam lubię pękacze:) może i przejedzone, ale efekt na pazurkach fajny za każdym razem. Mam jeden granatowy, używam od wielkiego dzwona, ale i tak go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurde,mi tez sie strasznie znudzily pekacze,ale kolory ladnie ze soba wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń
  28. z tym różowym wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz widze połączenie takich kolorów i strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHyba ogólnie wyglądają ładnie na cieniowanym albo niejednolitym tle:)

      Usuń
  30. Mnie pękacze cały czas się bardzo podobają, ale fakt - rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne połączenie :-) Rzeczywiście pękacze poszły w tym sezonie w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się komponuje z różem :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie tez już pękajace lakiery się przejadły i to nie dlatego, że ciagle nosiłam je na paznokciach ale dlatego, ze były wszędzie! Reklamowane jako hit na paznokciach u co trzeciej dziewczyny. Mimo wszystko wolę klasyczne lakiery bez 'udziwnień' : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podobnie, sama w sumie nie nosiłam ich często ale miałam wrażenie, że opanowały wszechświat ;)

      Usuń
  34. Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś. Fakt faktem, mnie już się pękacze znudziły, ale może jeszcze kiedyś do nich wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  35. oooo już długi czas nie miałam pękającego efektu :))) bardzo ładne Ci wyszły :

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używam, ale mam tylko jeden w kolekcji i to rozwarstwiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. szczerze mówiąc, ten efekt nigdy mi się niestety nie podobał , ale połączenie kolorów na Twoich paznokciach jak najbardziej na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a mnie się podobają i sama do nich wracam :) nie przejadły mi się, bo bardzo późno po nie sięgnęłam :)
    nie ma co patrzeć na modę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha prawda:D. Ale moda często powoduje, że coś po prostu zaczyna nam się podobać a coś przestaje ;).

      Usuń
  40. fajnie połaćzenie kolorów, ale ja pękaczy nie lubię i nigdy nie lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie już faza na pękacz minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie lubię pękaczy na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię pękacze, ale póki co tylko czarne :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie lubię pękaczy, ale polączenie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pękaczy nie używałam od bardzo bardzo dawna, ale czasem mam ochotę ich użyć, ale chyba tylko w formie akcentu na serdecznym palcu. Co to był za szał te parę lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niby pękacze mi się przejadły, ale czasem lubię do nich wrócić, zwłaszcza jak są nałożone na jakąś ciekawą bazę, np gradient. Ten mani mi się bardzo podoba, nie spodziewałabym się, że błękit z brzoskwinią/różem będzie tak fajnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń