środa, 24 lipca 2013

Donegal Beauty Shine 7134 Pure Blue

Na początku lipca pokazywałam brzoskwiniowy lakier Donegal, który nie zrobił na mnie większego wrażenia. Za to błękitny 7134 Pure Blue jest zdecydowanie lepszy od brzoskwiniowego kolegi :). Już pomijam kwestię koloru, który po prostu bardziej mi się podoba, ale lakier jakościowo wypada lepiej. Zdecydowanie lepiej kryje, przy dwóch warstwach nie było absolutnie żadnych prześwitów. Dobrze się rozprowadza, nie smuży, schnie w przyzwoitym tempie. Niby ta sama marka, ta sama seria, a jak dla mnie różnica zdecydowana.

Pure Blue to czysty błękit, dość jasny ale nie pastelowy. Wykończenie jest zupełnie kremowe. Bardzo lubię takie odcienie latem, dla mnie to wesoły kolor kojarzący się bezchmurnym niebem. Fajnie mi się go nosi, mam go na paznokciach trzeci dzień i trzyma się bardzo dobrze.

DSCN0562

DSCN0559

DSCN0563

DSCN0567

Lakier można kupić TUTAJ, ja się z tymi lakierami stacjonarnie nigdzie nie spotkałam, ale pewnie gdzieś tam są.. To drugi lakier z Lipcowego Lakierowego Boxa zorganizowanego przez Polskie Lakieromaniaczki :).

Baner Projekt 

Jak widzicie na zdjęciach skróciłam paznokcie i zmieniłam kształt. Uwielbiam migdałki, uważam że najlepiej pasują do moich dłoni ale miałam chwilowo dość długich paznokci, czasem bywają irytujące. Zrobiłam im przerwę, niech sobie będą chwilę krótkie i kwadratowe ;).

48 komentarzy:

  1. mój ulubiony kolor
    piękny lakier!!! :)
    i ten połysk ahhh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam prośbę, możesz zmienić mój adres w blogrollu na blogspotowy? http://spookynails.blogspot.com , dziękuję :*

      Usuń
    2. Sabb, coś idzie nie tak, kiedy próbuję to zmienić wyskakuje mi komunikat "nie wykryto takiego adresu url" :/

      Usuń
  3. hmmmmm a gdzie Twoje paznokcie w kształcie migdałów? Myślałam, ze pomyliłam blogi.
    Kolor lakieru jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam zrobiłam im wakacje od migdałowego kształtu:P

      Usuń
  4. Połysk jest obłędny. Uwielbiam takie właśnie lakierowe błyski .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek idealny na lato cudny jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest genialny :-O śliczny!!!
    P.S - W nawiązaniu do naszej fascynacji fioletami chciałam Ci polecić lakier Golden Rose Riche Color nr 32. Nigdy nie widziałam piękniejszego fioletu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję i z pewnością mu się przyjrzę w GR:). Dzięki :*:)

      Usuń
  7. Wow ! Jaki połysk, czy to zasługa zdjęcia czy lakieru :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier ma ładny połysk ale bez przesady - używam do robienia zdjęć lampy pierścieniowej i ona sprawia, że lakiery wydają się jeszcze bardziej błyszczące.

      Usuń
  8. Ładny jasny błękit. I błyszczy niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie czyste odcienie, choć wolę różne lakierowe cudaki:)

      Usuń
  10. Śliczny kolor i ten połysk :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, taki jaśniutki odcień :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor, coraz bardziej podoba mi sie ta firma, jestem ciekawa dalszych lakierów! ♥


    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został mi jeszcze liliowy fiolet do pokazania:)

      Usuń
  13. muszę taki odcień kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor! Mam bardzo podobny z Virtual. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie wiele firm ma podobne w ofercie:)

      Usuń
  15. Piękny ale ja nie mam odwagi do niebieskosci

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor... ! :D Mam podobny , tylko inny lakier. PS: Świetny blog. Zaglądam codziennie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny błękit :D jeszcze nie używałam lakierów z Donegal, ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest piękny, wakacyjny, po prostu 100% błękit. A jeśli mam być szczera to Twoje kwadratowe pazurki podobają mi się o wiele bardziej niż migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania zawsze są podzielone:D. Ja osobiście wolę migdałki ale najbardziej lubię zmieniać kształt co jakiś czas:D

      Usuń
  19. Szczerze mówiąc nie wiem czy czułabym się z nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor obłędny a kształt bardziej mi się podoba niż migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kształt ma swoją grupę zwolenników:D. Ja zdecydowanie lepiej się czuję w migdałkach ale lubię też ponosić kwadraty dla odmiany:)

      Usuń
  21. kolor jest śliczny :)
    uwielbiam kwadratowe paznokcie, bardziej podobają mi się niż migdały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku ale śliczny kolor *_* a jak się błyszczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieściak bardzo ładny :)
    kształt też mi się podoba, ja tam lubię i Twoje migdały i kwadraty :d a jak się ma ochotę na zmiany to trzeba zmieniać, paznokcie na szczęście szybko odrastają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to tak bez ozdoby żadnej? ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wolę takie kwadratowe paznokcie, kolorek super!

    OdpowiedzUsuń