poniedziałek, 8 lipca 2013

Donegal Beauty Shine 7140

Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z lakierami Donegal. Na stronie producenta wyczytałam, że seria nazywa się Beauty Shine i przy okazji obejrzałam sobie inne odcienie, niektóre całkiem całkiem ;).

Jako pierwszą z lipcowego Lakierowego Boxa wypróbowałam brzoskwinkę o numerze 7140. Zapowiadała się naprawdę dobrze, ale ostatecznie mam mieszane uczucia. Po pierwsze lakier nie kryje najlepiej, pierwsza warstwa jest mocno przezroczysta. Ostatecznie nałożyłam trzy, ale w rzeczywistości nadal momentami prześwitywały końcówki paznokci. Rozprowadzanie też okazało się takie sobie, lakier trochę smużył. Sam odcień bardziej podoba mi się w buteleczce niż na paznokciach. Kolor niby ładny, jasny, brzoskwiniowy. Nie podoba mi się wykończenie, nie jest może mocno frostowe ale jednak ten perłowy połysk jest widoczny, szczególnie w słońcu. Cóż.. nie zachwycił mnie ten lakier. Ciekawa jestem jak spiszą się pozostałe dwa.

DSCN0181

DSCN0178

DSCN0179

DSCN0182

DSCN0184

Baner Projekt

71 komentarzy:

  1. Też nie do końca w moim stylu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny kolor, świetny do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pracy faktycznie dobry, ale mi się niezbyt podoba;)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie podałaś ceny. Ja też nie lubię perłowego wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przemiawia do mnie ta perła niestety.. szkoda, odcień bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takim wykończeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja - wolę już zupełnie kremowe.

      Usuń
    2. a ja takie właśnie lubię! :)

      Usuń
    3. Mnie tam się podoba :-))

      Usuń
  6. kolor świetny, akurat na lato.Aczkolwiek ten perłowy połysk nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest przepiękny! Mam podobny z Miss sporty, mój ulubiony kolor tego lata. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Problematyczny, ale sam odcień bardzo mi się podoba :) a perła nie jest nachalna, bardziej taka shimmerowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest taka subtelna, ale mnie i tak irytuje;)

      Usuń
  10. hmm no jest ładny ale nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie to wykończenie w słońcu niezbyt fajnie wygląda. Kolor bardzo ładny, ale szkoda, że lekko problematyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, może te pozostałe będą lepsze.

      Usuń
  12. pięknie wygląda ten kolor, szkoda że krycie takie słabe, nie lubię nakładać trzech warstw lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie wolę dwuwarstwowce.

      Usuń
  13. Kolor na tak, wykończenie na nie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że dostałam ten sam lakier co Ty, jednak mój jest kremem i ma inny numerek, choć kolor w butelce wygląda identycznie. Ja osobiście nie przepadam za takim wykończeniem i również potraktowałabym to jako minus dla lakieru :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ten twój wygląda bardzo podobnie, a tu jednak co innego :)

      Usuń
  15. sam kolorek wygląda bardzo fajnie, jednak nie przepadam za takim wykończeniem

    OdpowiedzUsuń
  16. też tak średnio mi się widzi..

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładny kolor :D Matowy też byłby super :D

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kremowy lub matowy bylby ładniejszy.

      Usuń
  18. Sądzę, że mogłabym wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały kolor, dokładnie takie jakie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwszym spojrzeniu na buteleczkę stwierdziłam, że mi się nie podoba, jednak jak zobaczyłam efekt na Twoich paznokciach od razu się przekonałam. Ładny, delikatny lakier :) Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor śliczny i planowałam zakup tego lakieru ale raczej się na niego nei zdecyduję ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie kolorki, w szczególności na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz wyjątkowy kształt paznokci, ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. Codziennie malujesz paznokcie ? o.O :D Super słodki kolor! ♥

    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przecież nie wrzucam codziennie posta z lakierem, a jeśli wrzucam pod rząd to w 90% są to zdjęcia np. sprzed tygodnia.

      Usuń
  25. Nie podoba mi się za bardzo ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. a mi się za to bardzo podoba :D
    jednak fakt, ten perłowy połysk też mnie czasem denerwuje w lakierach.. ale nie w tym przypadku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza z kolei w ciemniejszych kolorach, granatach czy zieleniach :)

      Usuń
  27. Ładny kolorek, ale nie to wykończenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor sam w sobie jest cudny, tylko to nieszczęsne wykończenie psuje efekt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.. szkoda, że nie jest kremowy.

      Usuń
  29. wykończenie zdecydowanie nie dla mnie .
    ale kolor nawet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkiem fajnie wygląda, ale jak już pisałam milion razy na takich pazurkach wszystko pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pospieszyłaś się z tą paczką. :) Na zdjęciach w cieniu wygląda pięknie i fantastycznie błyszczy, ale w słońcu widać to wykończenie, o którym mówiłaś i rzeczywiście szału nie robi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + nie spotkałam chyba lakieru o podobnym kolorze, który dawałby całkowite krycie po dwóch warstwach. ;/

      Usuń
    2. A ja czasem trafiam na dobrze kryjące pastele, choć wiekszość tak jak piszesz ma raczej kiepskie krycie.

      Usuń
  32. Świetny kolor jednak nie kupię go ponieważ mam jeszcze ze 30 innych i kolej na zużycie tamtych

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny kolor, ciężko na taki trafić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor trochę taki mało odpowiadający. Zresztą nie jestem pewna, ponieważ ostatnio mam problem ze skórą na rękach i boję się, że znowu mi wyskoczy uczulenie,a muszę używać [a="http://www.drtaffi.pl/category/do-rak"]ekologicznych kosmetyków[/a]

    OdpowiedzUsuń
  35. kurczę, tą firmę kojarzę tylko z akcesoriów do makijażu oraz z naklejek na paznokcie... piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Donegal głównie kojarzy się z akcesoriami.. lakiery to dla mnie nowość.

      Usuń
  36. A mi się podoba niesamowicie ten kolor :) Na paznokciach również wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor jest super! Takie wykończenie wolę w ciemniejszych lakierach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja, przy jasnych odcieniach nie lubię z reguły takiego lekko perłowego połysku.

      Usuń
  38. Prześliczny! Masz ładne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. śniło mi sie ze masz normalne włosy

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się kształt twoich paznokci :)
    I ten odcień lakieru :))

    OdpowiedzUsuń