piątek, 26 lipca 2013

Folia transferowa na paznokciach

Wspominałam kiedyś, że zamówiłam sobie na ebayu cztery rolki folii transferowej do paznokci. Efekt jaki widziałam na różnych zdjęciach w internecie bardzo mi się spodobał i jak tylko folia do mnie dotarła zaczęły się próby ;). Folia jest bardzo cienka i delikatna. Potrzebny jest do niej specjalny klej, ale ja go nie mam, przyklejam po prostu na lekko wilgotny lakier. Folię trzeba docisnąć do paznokcia i oderwać, zostaje wtedy na płytce sam wzór (bardzo cienki), bez bezbarwnej folii, na którą został naniesiony.

Folia z założenia chyba ma służyć do pokrycia całych paznokci, ale szybko okazało się że nie jest to w rzeczywistości takie proste. Po pierwsze, jak już wspomniałam, nie posiadam specjalnego kleju do folii i folia nie chce się zawsze ładnie odrywać. Raz przykleja się świetnie, raz w ogóle nie chce zostać na lakierze. Ciężko też wyczuć moment kiedy lakier nie jest już zbyt suchy ani zbyt mokry. Dlatego szybko zrezygnowałam z próby naklejenia folii na całą płytkę w jednym kawałku. Po drugie folia marszczy się pod wpływem utrwalających top coatów. Bez zabezpieczenia topem nie przejdzie – szybko zetrze się z paznokci. Z topem zawsze jest trochę pomarszczona i o ile w takiej wersji jak moja to nie przeszkadza, to przy całej płytce idealnie pokrytej folią nie wygląda dobrze. A folia naklejana kawałeczkami bardzo mi się podoba, szczególnie z daleka daje migoczący, ciekawy efekt:).

DSCN0407

DSCN0414

DSCN0417

DSCN0408

DSCN0478

Co sądzicie o folii transferowej? Ja jestem zachwycona tym efektem, choć z pewnością nie każdemu będzie się podobał, zwłaszcza jeśli lubi się raczej subtelne paznokcie. Folia nie jest droga, na ebayu zapłaciłam za rolkę 1$ a jest jej sporo i wątpię, że uda mi się ją zużyć. Do wyboru jest trochę kolorów, od gładkich, przez wzorki i holograficzne efekty. Ja mam jeszcze złotą i srebrną holo i gładki róż. Widziałam też, że można dostać taką folię w sklepach dla manicurzystek oraz na allegro ale zawsze była trochę droższa.

86 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie, to taki "imprezowy" efekt;). Choć ja nosiłam na co dzień;)

      Usuń
  2. Ciekawy efekt, ten kształt paznokci jest Twoim atrybutem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet w lekko pomarszczonej formie wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moim zdaniem to nie przeszkadza :)

      Usuń
  4. Efekt jest naprawdę niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo fajni to wygląda, w słońcu pewnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. meeeega efekt! podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt ciekawy, ale wygląda strasznie sztucznie. Ja wole 'naturalne' barwy, delikatne na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak właśnie wspomniałam w notce - to nie jest efekt oczekiwany przez osoby lubiące jasne, cieliste, czy półprzezroczyste odcienie na pazurkach. Ja akurat lubię kolorowe paznokcie:)

      Usuń
  8. Na Twoich pięknych pazurkach wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny efekt - taki wow! ;))

    pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie, ja robiłam na kleju do foli po kilku próbach nawet zaczęło mi wychodzić pokrywanie całej płytki tutaj efekty: http://puderniczka00.blogspot.com/2013/07/galaxy-star-folia-do-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie wyszło perfekcyjnie! A jak z topem, nie pomarszczył folii?

      Usuń
  11. Jest bosko:D bardzo mi się taki efekt podoba:)
    niedługo też będę miała, tylko tera myślę co za klej walnąć, bo jest cieniowana i fajnie byłoby ją mieć na całej płytce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są te specjalne kleje, na allegro widziałam, na ebayu i w sklepach z ozdobami do paznokci. Może się skuszę nie niego hmm..

      Usuń
    2. a stacjonarnie żeby kupić, nie wiesz co to może zastąpić?

      Usuń
    3. Stacjonarnie nigdy się nie spotkałam z takim klejem. Nie mam porównania ale próbowałam już różnych metod: na klej do sztucznych rzęs, nawet na wikol:D. Niestety nie działa:/

      Usuń
    4. Mam jeszcze stary klej do tipsów:D ale jakoś się trochę boje machać nim po płytce:) no nic.. będę musiała coś zamówić...

      Usuń
    5. Tylko nie klej do tipsów:D

      Usuń
  12. bardzo ciwkawy efekt, cos innego niz zazwyczaj sie widuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna brak mi słów normalnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity efekt :) idę sprawdzić ile na allegro kosztuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ZAKOCHAŁAM się, piękne, cudowne! Niesamowity efekt! Naprawdę ciekawa sprawa, może sama się zainteresuję jak doprowadzę moje pazury do odpowiedniego stanu używalności.
    No nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja oglądałam moje paznokcie w tym wydaniu non stop :)

      Usuń
  16. Efekt super, jednak nie jestem pewna czy dałabym radę takiej folii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dałabyś radę, nie jest trudna w obsłudze :)

      Usuń
  17. O jak świetnie wyszło, aż poczułam ochotę, żeby moje folie odkopać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaję się na taką folię od dawna, a jeszcze nie mam :D z tym, że niektóre wzory nałożone całopaznokciowo wyglądają "za mocno", inne są w sam raz :) u Ciebie te strzępki strasznie mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. gładkie metaliki wyglądają świetnie..tylko te topy marszczące folię :/

      Usuń
  19. wooow fajny efekt na wieczorne szaleństwa :) nie znałam tego sposobu,jest ciekawy i bardzo ładnie prezentuje się na Twoich pazurkach :) mnie jednak marzyłaby się wersja "ogniowa" czyli złoto z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dałaś mi pomysł na kolejne zdobienie z użyciem tej folii:D

      Usuń
  20. O, coś nowego - aż rozejrzę się za nią w celu obadania. Podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się takie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super efekt ! Ciekawe czy poradziłabym sobie z aplikacją tej foli hmmm muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem oczarowana efektem, paznokcie wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda rewelacyjnie :) jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. To świetnie, że przypadł Wam do gustu:)

      Usuń
  26. Efekt na paznokciach cudowny :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przefantastycznie to wygląda! Nie mogę się napatrzeć ~

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie to artystyczne!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyciąga wzrok Twój mani, bardzo fajny, idealny na letnią imprezę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio przyglądałam się tej z allepaznokcie i muszę w końcu kupić i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić moim zdaniem, efekt z pewnością nie często spotykany:)

      Usuń
  31. Wygląda cudownie, czaiłam się na tę folię jednak ostatecznie sobie darowałam, to był błąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba nic straconego:D? Ja jestem ciekawa jak wyjdzie z tą gładką folią:)

      Usuń
  32. Jakie zajebiste! Strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy efekt na prawdę, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie to wygląda, ale nie wiem, czy miałabym cierpliwość, by się w to bawić. może kiedyś... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to szybka i łatwa metoda na zdobienie paznokci, szczególnie w porównaniu do takiego water marble czy nawet do cieniowania:)

      Usuń
  35. fanie to wygląda. efekt bardzo ciekawy...odblaskowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny efekt. na całą płytkę to lepiej chyba użyć lakieru holograficznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to dwa całkiem różne efekty:)

      Usuń
  37. widziałam już kilka razy podobne zdobienia ale jakoś wtedy mi nie przypadły do gustu. a to Twoje bardzo mi się podoba :) i faktycznie to taki imprezowy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny, przypomina trochę takie plamy z ropy naftowej na wodzie :) wiem porównanie niezbyt przyjemne, ale efekt bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  39. Efekt naprawdę bardzo ciekawy,tak mix kolorów-podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  40. super to wygląda, ale u mnie folia nie trzyma się długo ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. strasznie podoba mi się ten efekt ale za leniwa jestem:P

    OdpowiedzUsuń