wtorek, 16 lipca 2013

GLOSSYBOX lipiec 2013

I jest! Lipcowy Glossybox “Wielki Błękit”! Tak się składa, że mam ostatnio więcej wolnego czasu więc od razu zabrałam się za zdjęcia :). Tym razem oprawa graficzna zupełnie mnie zaskoczyła i jednocześnie całkowicie trafiła w mój gust. Zobaczcie sami:

z2

DSCN0434

Glossybox tym razem w turkusowym, morskim pudełku. Ogólnie pudełka Glossybox są porządne i estetyczne, nie wyrzucam ich, zawsze mi się do czegoś przydają. Część mam na półce na różne drobiazgi, spinki i gumki do włosów, kosmetyki, ołówki, pozostałe trzymam w mojej komodzie – są idealne do przechowywania odsypek cieni mineralnych, ozdób do paznokci, pomadek ochronnych, próbek i maseczek. To morskie pudełko bardzo mi się podoba, uwielbiam morskie motywy.. tak sobie myślę, że będzie idealne na moje muszle! Ale już dość o pudełku:D. Pora na zawartość:

DSCN0436

DSCN0438

Avon Anew Aqua Youth 20+ żel-krem na dzień i noc – w przypadku tego kosmetyku mam mieszane uczucia.. dla mnie zbyt często w Glossyboxach pojawiają się kremy do twarzy i pomyślałam “znów krem”, ale z drugiej strony jeśli jest faktycznie lekki i żelowy to na obecną porę roku dopasowany jest w sam raz. Niby mogłaby być to inna marka niż Avon, który średnio pasuje do idei Glossyboxa..ale z drugiej strony nigdy nie miałam kremu z Avonu, więc jestem go ciekawa. Jest to pełnowymiarowy produkt, który kosztuje 50zł (aczkolwiek pewnie w avonowych promocjach jest tańszy). Przejrzałam recenzje na KWC, które są totalnie skrajne, od zachwytów do totalnego rozczarowania.

DSCN0440

Nails Inc. lakier Brook Street – to jest to co właśnie chciałabym znaleźć w Glossyboxie:D! Nie miałam jeszcze styczności z lakierami Nails Inc. więc bardzo się z niego cieszę. Jest to miniaturka 4ml i jak dla mnie to bardziej róż niż koral. Pełnowymiarowe lakiery Nails Inc. z tego co widziałam są u nas dostępne w Sephorze i cenowo wychodzą tam drogo, ponad 50zł.

DSCN0441

Artego odżywka nawilżająca Aqua Plus – odżywka do włosów z olejem z drzewa amazońskiego. Odżywka ma lekki zapach i jak pisze producent nie zawiera SLSów.. ale czy inne odżywki je zawierają? Nie wydaje się Wam, że to taki troszkę “chwyt” producenta;)? Chyba, że ja jestem niedoinformowana. Miniatura ma 25ml a pełne opakowanie kosztuje około 31zł.

DSCN0442

Beautybird żel do stóp Fly High! – jest to pełnowymiarowy produkt. Ma urocze opakowanie i gęstą, żelową konsystencję. Akurat wczoraj wyrzuciłam biedronkowy żel do stóp BeBeauty, który z żelu stał się jakimś rozrzedzonym obleśnym kisielem, więc ten żel dumnie go zastąpi ;). Zawiera mentol, kamforę i olejek eukaliptusowy i tak też pachnie, bardzo odświeżająco. Cena 36zł.

DSCN0444

Tołpa Dermo Face Hydrativ nawilżający żel-krem pod oczy – chętnie wypróbuję jak każdy krem pod oczy, lubię je testować. Słyszałam, że Tołpa ma całkiem dobre kosmetyki, sama też coś tam miałam i się sprawdziło, więc liczę że krem będzie w porządku. To też jest pełnowymiarowy produkt, a kosztuje 31,99zl.

DSCN0446

Chłodząca maska na oczy to dodatek od Glossybox :).

DSCN0447

Dla mnie to całkiem udane pudełko. Aż trzy pełnowymiarowe kosmetyki, lakier do paznokci i coś dodatkowego. Wszystkie kosmetyki zostały fajnie dobrane na lato, mają żelową formułę czy chłodzące działanie – a tego właśnie życzyłabym sobie na czas upałów :). Najmniej ciekawi mnie chyba odżywka do włosów.

W tym miesiącu pojawiły się dwa warianty pudełka, w drugiej wersji zamiast kremu z Avonu znalazła się emulsja Initiatic Lierac, cenowo wypadająca podobnie. Do pudełka została załączona też zniżka na jakieś romansidło (25% na “Wyznanie Crossa” w sieci Empik), ale ja nie skorzystam bo nie cierpię takiej tematyki ;).

Zauważyliście, że kosmetyki z tego pudełka zostały zgrane kolorystycznie? Wszystkie mają błękitne opakowania a lakier jako akcent, dokładnie jak wzór na pudełku ;).

z1

64 komentarze:

  1. aaaaaa właśnie wczoraj chciałam kupic ten krem z tołpy :D Właśnie nie wziełam ze względu na cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa tego kremu, jeszcze żaden krem pod oczy na dłuższą metę ze mną nie został;)

      Usuń
  2. moim zdaniem dość przeciętne to pudełko, ale to może dlatego, że nie lubię Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się naczytałam, że Tołpa dobra na wszystko:D. No może przesadzam, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii i zawsze patrzę na kosmetyki tej marki przychylnym okiem ;).

      Usuń
    2. Też słyszałam, że Tołpa jest naprawdę niezła. Jak dla mnie za wysoka półka, ale kusi mnie parę pozycji..

      Usuń
  3. Według mnie jakoś szału nie robi. Chyba najciekawszym kosmetykiem jest odzywka Artego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie akurat ta odżywka najmniej ciekawi;D

      Usuń
  4. szału nie ma, tylko lakier mi się podoba ;) nawet bardzo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier zawsze mile widziany:). No szał może to to nie jest, ale mnie zadowala, choć w pełni usatysfakcjonowana jestem kiedy widzę więcej kolorówki albo mianiaturkę perfum:).

      Usuń
  5. Jak widziałam na FB zapowiedź tego cudownego pudełka zaczęłam się zastanawiać, czy nie zamówić swojego pierwsze GB. I chyba dobrze zrobiłam, że się rozmyśliłam, bo nic co jest w zawartości nie przyciągnęło mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie dobrze, że nie zamawialaś, pewnie tylko byś się rozczarowała;).

      Usuń
  6. Lakiery z Nails Inc są rewelacyjne. Z pewnością będziesz zadowolona. Ja maiłam jeden pełnowymiarowy, ale szybko się skończył, bo wszystkie moje koleżanki przychodziły sobie nim malować pazury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to chyba faktycznie był świetny:D

      Usuń
  7. Niestety nic mnie nie powalilo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. I kolor niexły wybrali, chyba większość takie lubi.

      Usuń
  9. Widziałam wersje UK... i szczerze to pudełko jest dużo lepsze! :) nooo może poza lakierem Ciate którego pragnę, a jest w UK GB. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier Ciate też bym brała bez wahania :D

      Usuń
  10. zawartosc wydaje sie fajna!!:D a czasem sobie mysle ze warto zamowic gb dla samego pudelka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no jak za samo pudełko to drogo by wychodziło:D. Ale pudełka mają bardzo porządne i ładne, to fakt :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak na paznokciach się sprawdzi.

      Usuń
  12. Wow ! Pudełko super, świetnie nadałoby się do łazieneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to karton więc mogłoby przemoknąć ;)

      Usuń
  13. calkiem fajne kosmetyki ale nie żałuję, ze nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu jakiś lakier w tym pudełku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to lakier mógłby być w każdym pudełku ;)

      Usuń
  15. Śliczne pudełeczko mają w lipcu, a kosmetyki też chyba mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się pudełko. Zawartość nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawa graficzna w tym miesiącu naprawdę im wyszła ;)

      Usuń
  17. O proszę, ładnie zapakowali boxa w tym miesiącu, ale to chyba tyle z zachwycających rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie jest bajeczne ale zawartość szczerze mówiąc taka sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Avon...powiało luksusem ;D

    słabo wg mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no właśnie.. Avon chyba większości z nas kojarzy się dość..badziewnie..

      Usuń
  20. Ale ładnie zapakowane ;D Dobry lakier! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe pudełeczko, chociaż masz rację, że Avon nie specjalnie pasuje do Glossyboxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to najwyższa półka .. ;)

      Usuń
  22. kolory i dizajn cudne ^^
    nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lakier mój faworyt z całego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawartość tego pudełka jak najbardziej na tak, no może poza Avonem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym Avonem to mnie zdziwili w tym miesiącu!

      Usuń
  25. nie podoba mi się zawartość w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. opakowanie bardzo ładne ale zawartość nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma rewelacji..aczkolwiek ja nie jestem rozczarowana, wszystko mi się przyda.

      Usuń
  27. jak kolorowo! :) zapraszam do siebie: www.universe-justine.blogspot.com / od niedawna prowadze bloga więc nie żłość się prosze, że podaje linka w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie tylko pudełko takie same, ale zawartość całkiem inna :) Mimo wszystko uważam, że Twoje wcale nie jest złe :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci zazdroszczę tych sleekowych farbek:)

      Usuń
  29. Nie podoba mi się zawartość tego pudełka. Za to podoba mi się samo pudełko :))

    OdpowiedzUsuń
  30. pudełko cudowne i ta maska... haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maskę na oczy mam już w sumie podobną, ale jakoś zawsze o niej zapominam ;)

      Usuń
  31. mnie usatysfakcjonował by raczej ten box

    OdpowiedzUsuń
  32. Opakowanie jest cudowne, w tej kwestii Glossy się postarało. Zawartość bez rewelacji, tylko lakier mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier zdecydowanie wybija się na plus:)

      Usuń
  33. Jedyne co mnie zachwyciło to lakier no i to piękne pudełko! Sama chciałabym takie mieć
    Co do zawartości - Avon i Tołpa? Przepraszam bardzo, ale co ma Avon do Glossy? ech...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekaw jestem tej odżywki z Artego... a lakier piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam krem z avon`u ale jakoś specjalnie mnie nie zachwycił ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Też właśnie dzisiaj dostałam i również jestem mega z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. troszkę przegięli z avonem :p seria anew jest fajna, ale akurat ten krem jest wyjątkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłabym to pudełko choćby po to żeby sobie na nie popatrzeć :D prawdziwie wakacyjny zestaw no po prostu prześlicznie to wygląda, a same produkty też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  39. czy tylko ja zamiast avonu dostała lierac?

    OdpowiedzUsuń