czwartek, 4 lipca 2013

Golden Rose Holiday 55

Piaskowe lakiery Golden Rose są genialne! Podoba mi się praktycznie cała seria. Już nie raz pisałam o tym, że Golden Rose mnie ostatnio zachwyca ale muszę napisać to znów: jestem pod wielkim wrażeniem lakierowych kolekcji jakie ostatnio się pojawiają. Świetne kolory, ciekawe wykończenia. Ostatnio dla mnie to najlepsza lakierowa marka z tych w niższych cenach!

Holiday 55 to śliczny, błękitny piaskowiec. Składa się wyłącznie z błyszczących drobinek, mniejszych i większych dających świetny, rozmigotany efekt. Oczywiście, jak to lakiery piaskowe, wysycha do matu i jest lekko chropowaty w dotyku. Odcień jest bardzo chłodny, to taki lodowy, zimowy błękit. Lakier dobrze kryje, na zdjęciach widzicie dwie warstwy. Zmywanie też nie jest katorgą – wiadomo, że nie schodzi tak szybko jak zwykły, kremowy lakier ale nie jest bardzo uciążliwe i obejdzie się bez użyci folii aluminiowej. Nosiłam go naprawdę długo na paznokciach, bo totalnie mnie zauroczył a przy okazji świetnie się trzymał.

DSCN0096

DSCN0093

DSCN0094

DSCN0101

DSCN0104

71 komentarzy:

  1. ladny, ale wolałabym go na jednym paznokciu a na pozostałych bardziej stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taka wersja jest bardzo bogataaa, ale mi się podoba akurat:)

      Usuń
  2. taka królowa śniegu z niego : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny <3 ja bym go dała tylko na serdeczny palec , ale tak też jest ładnie ;)
    loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Używasz na niego jakiś top coat?
    Ja mam numer 60, ciemny ze srebrnymi drobinkami, piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bez top coatu żeby ten mat był mocny :)

      Usuń
  6. a moje pazurki kompletnie nie polubiły się z piaskami GR... :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz go na paznokciach bez podkładu bazowego? Jeśli tak to krycie godne podziwu, zwykle drobinkowce są półprzezroczyste. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są dobrze kryjące, tylko dwie warstwy na odżywkę:)

      Usuń
  8. chyba czas wybrać się na zakupy do GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, kolejny numerek, który przydałoby się mieć w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię Golden Rose :) I też mam ten piasek, ale jeszcze nim nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie lodowy. taka lodowa migotka ;) bardzo ładnie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to tylko efekt ze zdjęcia, czy on faktycznie podobny jest do piasku Lovely? Tak czy siak jest świetny, strasznie podoba mi się jego wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma coś podobnego, ale Lovely jest bardziej turkusowy, GR jest chłodniejszy i zdecydowanie bliżej mu do fioletu jakby go postawić na kole barw;)

      Usuń
  13. Lubię piaskowce i ten także mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny :) byłby też fajny na zimę, daje taki lodowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zimą widziałabym go chętniej na paznokciach:)

      Usuń
  15. Cudo! Muszę sobie koniecznie jeszcze ten kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Też go uwielbiam, dla mnie rewelacja:)

      Usuń
  17. Zapraszam na spotkanie blogerek w Częstochowie ;)
    http://marharitta.blogspot.com/2013/07/spotkanie-blogerek-w-czestochowie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki kosmiczny !! :D fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam ten lakier i jestem nim zachwycona! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Mam i się zachwycam. Piaski GR mają świetną trawłość, a konsystencja to istne cudo! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozprowadzają sie idealnie:)!

      Usuń
  21. Pięknie się skrzy, taki chłodny powiew w środku lata :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam i kocham bezgranicznie :> Muszę dokupić kilka innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak brylanty, świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, ostatnio wszystcy o nich mowią, musż eje miec, szczególnie ten kolor bo jest przepiekny! ♥

    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować choćby jeden odcień z tej serii:)

      Usuń
  26. Cudny! musze kupić kilka piasków:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypomina mi baltic sand z lovely odcień nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę podobny jest ale GR chłodniejszy:)

      Usuń
    2. Właśnie sobie porównałam, bo mam akurat ten z lovely na paznokciach i faktycznie wydaje się taki bardziej morski odcień. a ten z GR jest taki chłodno - lodowy :) ale też piękny

      A tak z innej beczki obiecałam, że odezwę się jak wypróbuję maskę z kallosa jaśminową. Jestem już po połowie słoiczka i myślę, że wyrobiłam sobie zdanie. Ogólnie jest okej ale chyba już do niej nie wrócę. Maska bardzo ładnie nabłyszcza i mocno wygładza włosy. Widać ogromną różnicę. Włosy są lśniące i bardzo ładnie się układają (co u moich włosów jest niespotykane, ponieważ zazwyczaj żyją własnym życiem). Jednak dużym minusem jest dla mnie zapach. Gdyby nie to, że na opakowaniu napisane jest, że to jaśmin nie zgadłabym tego. Zapach jest dla mnie sztuczny i nie przypomina jaśminu. Jest kwiatowy ale strasznie słaby. Po spłukaniu i wysuszeniu włosów praktycznie wcale go nie czuć. Zawiodłam się na zapachu, bo liczyłam na intensywny, ciężki zapach kwiatów (bardzo takie lubię), ale niestety. Właściwości dobre, ale niestety zapach dyskwalifikuje u mnie ten produkt.

      Usuń
  28. Wygląda jak jakieś drogocenne kamienie:) Szałowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt wow się pojawił, ja takie lakiery wole w okresie karnawału :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny efekt, na pewno będę polowała na tą serię - dosłownie, bo niestety do najbliższego sklepu Golden Rose mam jakąś godzinę jazdy, mimo, że mieszkam w Warszawie :/
    W ogóle ciekawa jestem obu części tej serii, bo na zdjęciach w sieci zauważyłam że numery powyżej 61 bardziej fakturą przypominają te skórzane Nails inc, niż typowe piaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, część jest bez brokatu, moim zdaniem też dają świetny efekt:)

      Usuń
  31. Co racja to racja GR ostatnio zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny efekt, całkowicie w moim stylu :)
    zapraszam do siebie:

    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cała seria kolorów jest naprawdę udana, mam trzy, ale te bez brokatu i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. powiem dwa słowa: uwielbiam go :) !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudeńko :). Przy najbliższych zakupach na pewno się na jakiś kolorek skuszę :)

    OdpowiedzUsuń