środa, 31 lipca 2013

Lirene żel pod prysznic Soczyste Winogrona + ebayowe nowości

Ostatnio bardzo często sięgałam po żel pod prysznic Soczyste Winogrona z Lirene. Nie spodziewałam się, że winogronowy zapach, czy raczej wariacja na temat winogron okaże się tak przyjemna:). Niedawno dostałam od Lirene pudełko różności i znalazły się w nim właśnie trzy żele z tej serii – winogronowy, gruszkowy i o zapachu granatu. Gdybym miała obstawić.. w pierwszej kolejności skusił by mnie granat, bo uwielbiam ten owoc, ale właśnie ten żel najmniej mi się spodobał i oddałam go znajomej. Za to winogronowy pachnie świetnie!

DSCN0665

DSCN0663

Żel ma jasnozielony, przezroczysty kolor i zamknięty jest w wygodnej butelce. Lubię żele pod prysznic Lirene, są gęste, wydajne i nie wysuszają mojej skóry. W moim odczuciu żel pieni się całkiem nieźle, bardzo przyjemnie mi się go używa.

Zapach żelu jest dosyć intensywny, owocowy, słodki (ale nie mdły). Dla mnie pachnie trochę landrynkowo :). Kojarzy się z winogronami, ale nazwałabym ten zapach raczej ‘winogronową kompozycją’ niż zapachem winogron. Bardzo lubię go za zapach, nie nudzi mi się i możliwe, że już nie znudzi bo zostało mi mniej niż połowa butelki. Jestem z tego żelu zadowolona, głównie przez soczysty zapach :). Gruszkowy też pachnie niesamowicie.

DSCN0669

DSCN0666

Moim zdaniem Lirene ma dobre jakościowo żele, winogronowy bardzo przypadł mi do gustu, miło też wspominam wersję z oliwką z bawełny, miał taki łagodny zapach. Widzę, że na stronie producenta ten żel kosztuje 6,39zł – uważam, że to  niska cena jak na tę jakość :).


 

Wspominałam już nie raz jak lubię zakupy na ebayu. Darmowa przesyłka (u niektórych sprzedawców), produkty u nas niedostępne, niskie ceny – to wszystko sprawia, że ciągle mnie coś kusi! Wczoraj dotarła do mnie paletka cieni i papierowe, sprasowane maseczki.

DSCN0752

Maseczki to dla mnie coś nowego, nie widziałam podobnych nigdzie stacjonarnie. Są mocno sprasowane, a po nasiąknięciu wyglądają jak papierowa maska z otworami na oczy i usta. Kupiłam je z myślą o maseczkach typowo płynnych, których nie da się nałożyć na twarz nie używając chusteczki albo po prostu nie zagęszczając maseczki. Mam kilka takich maseczek, które lubię (mleczna albo z olejku z drzewa herbacianego) i kilka nowych do wypróbowania.

DSCN0753

Na paletkę skusiła mnie Natalia (która ciągle mnie czymś kusi, np. kosmetykami Vivo :P), od dawna miałam na myśli tę paletkę, bo pamiętam że ją mocno polecała a cenowo wychodziło bardzo tanio. To paleta 28 cieni w neutralnych kolorach. Jeden cień się skruszył w podróży, paczka była cała nim zasypana, myślałam że połowa cieni jest roztłuczona, a tylko jeden narobił tyle bałaganu. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne, kolory cieni są idealne do dziennych makijaży, większość to maty, a perły są bardzo ładne i nie typowo błyszcząco-bazarowe. Paletka pięknie się prezentuje i jest bardzo lekka. Nie ma też nieładnych brokatów, są tylko cienie z delikatnymi, pięknymi drobinkami. Jakościowo cienie zapowiadają się bardzo sensownie, a cena tej paletki to niewiele ponad 20zł (przesyłka za free). Kiedy się z nią lepiej zapoznam pewnie pojawi się recenzja na blogu.

DSCN0754

DSCN0755

71 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję paletki! Jak cienie okażą się w miarę dobrej jakości, to też ją zamówię, bo brązy używam prawie codziennie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdązylam już ją wypróbować trzy razy w tak krótkim czasie:D ale to wciąż za mało na wyrobienie sobie zdania o niej, wiadomo;).

      Usuń
  2. nie używałam jeszcze żeli z Lirene, ale niesamowicie mnie kuszą zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winogronowy i gruszkowy niesamowicie kuszą zapachem:))

      Usuń
  3. Też nie miałam jeszcze nigdy żelu z Lirene, ale te zapachy kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię żele pod prysznic Lirene :) a do zakupów na ebay tyle razy się przymierzałam, ale jednak zawsze rezygnuję... boję się, że coś źle zrobię, albo że paczka nie dojdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie jest banalnie proste a czy paczka dojdzie czy nie.. tego już nie da się przewidzieć. Mi do tej pory doszły wszystkie zamówienia, na niektóre czekałam długo, na niektóe całkiem krótko, ale wszystkie dotarły. Za to ostatnio nie otrzymałam paczki z allegro :/.

      Usuń
  5. Winogrono musi być obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podrzucisz link do sprzedawcy od tej paletki? Jest super i tania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam u użytkownika sinedya, ale widzę że wielu sprzedawców ma te paletki. http://www.ebay.com/itm/260746937442?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Usuń
  7. Ale śliczne kolorki ma ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel musi pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka paleta nudziaków by mi się przydała. Wykańczam sleekowy Storm, gdzie miałam swoje 4 ulubione cienie do dzienniaków. Ale ebaya się boję jakoś. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Storm, ale do dzienniaków wolę Naturel :))

      Usuń
  10. Winogronowy czeka w kolejce, a teraz używam gruszkowego. Z kolei granat również posłałam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat jak dla mnie miał taką dziwną nutę.. ale mojej znajomej przypadł do gustu. Z kolei gruszka i winogrono są bardzo apetyczne:)!

      Usuń
  11. paletka jest świetna, sama bym się na taką skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie są ewidentnie w moich kolorach! Jestem bardzo ciekawa recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio kocham takie kolory, totalnie uniwersalne:)

      Usuń
  13. Chętnie bym pooglądała tę paletę w akcji :D
    Ja z tych żeli najbardziej upodobałam sobie gruszkowy, już zdążyłam dobić dna i dzisiaj właśnie otworzyłam winogronowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruszkowy chyba jest nawet lepszy od winogronowego.. ale mój czeka na swoją kolej:)!

      Usuń
  14. Za zakupy na ebayu można płacić normalnie przelewem? Czy trzeba PayPalem czy coś? Super paletka, też bym ją przygarnęła dlatego pytam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. taka paletka bardzo by mi się przydała, moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawią mnie te maski, więc czekam na posta jak o nich opowiadasz. całkowita nowość dla mnie.

    paletka nie w moich kolorach, ale zając Ciebie to zmalujesz nimi coś fajnego!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też zupełna nowość:)! Zapowiadają się super.

      Takie kolory zawsze mi się przydają do takich zwykłych makijaży, na dzień akurat :)

      Usuń
  17. mam ten żel, a raczej miałam, bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zaczęłam od gruszkowego, ktory już pokochałam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie miałam żelu o zapachu winogronowym:) ciężko mi nawet sobie wyobrazić ten zapach, ale koniecznie musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam 28 neutral shades, ale z powodu zbyt wąskiego "parapetu" w łazience posłałam ją w świat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię żele Lirene, nie wysuszają i bardzo ładnie pachną :D A paletka świetna, kto by pomyślał, że można skomponować paletę zawierająca 28 odcieni beżu i brązów, wygląda wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, odcienie jest sporo ale nie powtarzają się, są fajnie zróżnicowane:)

      Usuń
  22. Muszę wypróbować ten żel winogronowy

    OdpowiedzUsuń
  23. takie maseczki to świetna sprawa, można je namoczyć nawet w mleku, albo soku aloesowym i nałożyć na twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam je z myślą o mleku:)

      Usuń
  24. a moje zamówienie z ebay nie doszło po 2 miesiącach :<

    OdpowiedzUsuń
  25. zaintrygowała mnie ta paletka :D czekam na więcej info na jej temat :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach tego żelu musi być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta paletka załatwiłaby mnie z 'nudą' do końca życia chyba. Muszę pomyśleć nad jej kupnem i zostawieniem w akademiku, bo po co wozić ze sobą pomiędzy dwoma 'domami'.

    Też uwielbiam eBay :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten żel musi pachnieć przepięknie , uwielbiam takie zapachy :)

    http://praca-dodatkowa-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka cieni boska,kocham brązy :) mam pewną paletkę w necie upatrzoną i będę niedługo kupować :)
    co do żelu-ja wybrałam gruszkowy z tych trzech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka to paletka:D?
      Gruszkowy czeka na mnie w kolejce, wspaniale pachnie:)

      Usuń
  30. Lubię żele Lirene,są tanie i dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletka śliczna! Idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię żele Lirene :)
    muszę przyjrzeć się ebay
    widziałam pędzle, podróbki real technics,jedna dziewczyna pisała,że są dobrej jakości
    jeden za mniej niż 4$
    a RT są za 10$ na iherb
    i nie wiem czy te czy te :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że podróbka to podróbka, ale mam jeden pędzelek z ebay, mięciutki flat top i mam ochotę skusić się na inne:)

      Usuń
  33. Ja nie wchodzę na ebay, bo zbankrutuje. A i tak mam całą listę dobroci do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Też miałam ten żel :) A z Lirene najbardziej lubię wersję z oliwką o zapachu mango :D
    Paletka fajnie się prezentuje, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji mango nie próbowałam ale brzmi smakowicie:D

      Usuń
  35. Ooo ciekawa jestem tej paletki bo ma piękne brązy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe nowości, szczególnie jestem ciekawa tych chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam kiedyś żel winogronowy z Luksji i uwielbiałam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mmm uwielbiam winogrona :) Taki żel byłby dla mnie idealny :)

    Zapraszam na rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  39. mniam, wiele mnie nie trzeba przekonywać, cała ta linia żeli jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę wypróbować ten żel Lirene na otarcie łez po wycofanym jakiś czas temu żelu z oliwką z winogron (fioletowa butelka), znasz? kochałam ten żel, m.in. za zapach, więc na liście do przetestowania mam ten zaprezentowany przez Ciebie i któryś z żeli z dodatkiem oliwki, które pozostały jeszcze w sprzedaży. Twoja recenzja to dobry znak :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka ma delikatne fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę wypróbować ten żel ;D

    OdpowiedzUsuń