niedziela, 14 lipca 2013

Makijaż czarno-biała maska

Mój wczorajszy eksperyment makijażowy. Miała to być czarno-biała maska w geometryczny wzór. Taki makijaż znalazłam wśród MACowych, halloweenowych propozycji (TUTAJ znalazłam ten i jeszcze trochę innych). Makijaż robił śmieszne wrażenie na żywo, bo w pierwszym momencie dawał trochę efekt “ale gdzie są oczy:D?”. Użyłam do niego głównie czarnego Color Tattoo z Maybelline, ale mogłam w sumie sięgnąć po coś mocniej czarnego typu płynny eyeliner. Niektóre z trójkącików wypełniałam białym żelowym eyelinerem Inglota. Jak tak patrzę na zdjęcia to nasuwa mi się jeden wniosek: przydałby mi się lepszy, cieńszy pędzelek ;).

DSCN0367

DSCN0380

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam :D

      Usuń
    2. Haha takie skojarzenia nie były celowe:D

      Usuń
  2. Haha, oczy faktycznie giną, ale efekt jest ciekawy. Chętnie zobaczyłabym to w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zrobiłam wszystkie fotki BW.

      Usuń
  3. mrocznie i intrygująco...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady Gaga w wersji made by kleopatre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to przypadek, nie przypuszczałam ,że może się skojarzyć z Lady Gagą:D

      Usuń
  5. małe dzieło makijażowej sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a więc Halloween w środku lata? ;)
    osobiście uważam, że w podanym linku było dużo dużo ciekawszych propozycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgdzam się, jest sporo ciekawszych propozycji i pewnie kilka z nich jeszcze wypróbuję:)

      Usuń
  7. Super! Podziwiam Twoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe :) Super efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna maska :) Pracochłonna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł ! Super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! :D Na jakąś imprezę jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy makijaż, pewnie bardzo pracochłonny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Bardzo sceniczny efekt, ale rewelacyjny, troszkę niepokojący. Lady Gaga nie powstydziłaby się takiego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny raz ci napiszę: zaskakujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jestem pod wrażeniem efektu :P
    Ale ja na pewno bym sobie czegoś takiego nie wymalowała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh, na taki makijaż to ja czekałam :D Czuć, że w pełni wróciłaś do blogowania :D aaaale szkoda, że nie dodałaś zdjęcia w kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zrobiłam wszystkie zdjęcia czarno-białe, bo pod takie foto robiłam ten makijaż.. ale myślę, że zmaluję coś jeszcze:D

      Usuń
  17. Ciekawie :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze, niespodziewałabym sie że zobacze taki makijaż :D a oczy faktycznie giną :P

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż, napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt niesamowity! przypominasz mi Lady Gagę w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  21. patrząc na zdjęcie nasunęło mi się jedno skojarzenie : Lady Gaga :) na pewno chętnie nosiłaby taki makijaż :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! ♥ Na pierwszy rzut oka naprawde pomyślałam, że to jakaś maska i przedwczesne przygotowania do hallowenu xd Niektóre z tych Mac'owych makijaży sa naprawde świetnie, ale inne :D Sa gusta i guściki naszczeście, ale fajne pomysły nam dali :D


    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń