środa, 17 lipca 2013

Maybelline Colorama Neons 188

Mam dwa dosyć podobne róże z neonowej serii Maybelline i nie mogę dojść czy ten ze zdjęcia to 188 czy 189. 188 jest chłodniejszy niż 189, ale różowe neony lubią na paznokciach wypadać cieplej, bardziej pomarańczowo/koralowo, dlatego ostatecznie obstawiam, że był to numer 188.

To intensywny, prawie neonowy róż. “Prawie” bo znam bardziej neonowe lakiery, ten nie daje aż takiego odblaskowego efektu, ale i tak zalicza się do typowo “wściekłych” odcieni różu ;). Na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru, neonowe odcienie lubią prześwitywać, w przypadku tego lakieru prześwity były, ale słabo widoczne. Wykończenie jest satynowe, po kilku dniach powierzchnia lakieru trochę się wybłyszczyła. Nosiłam go długo na paznokciach, bo świetnie się prezentował i długo trzymał, uwielbiam takie mocne kolory na lato :)!

DSCN0288

DSCN0283

DSCN0289

Lubicie neonowy róż na paznokciach? Ja bardzo!

41 komentarzy:

  1. Kocham róże w każdym odcieniu <3 mam ich w swoim zbiorze lakierowym 5 :) i każdy jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups pomyłka :D mam jednak 6 odcieni różu ;) też mam coloramę. odcień 27 ( z tych co były w biedronce jakiś czas temu)

      Usuń
    2. Też bardzo lubię różowe lakiery:). Jasne pastele albo mocną fuksję.. uwielbiam:)!

      Usuń
  2. Też mam te lakiery, są bardzo fajne, ale mimo wszystko wkurzają mnie te prześwity... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co wypróbowałam tylko ten róż. Najwyżej będę na białą bazę kłaść.

      Usuń
  3. pewnie jak to neon stracił 3/4 uroku na foto :(
    ale i tak wygląda świetnie :)

    miałam chyba ze dwa neonowe kolory i denerwowała mnie aplikacja za każdym razem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, neony zawsze wychodzą kiepsko na zdjęciach!

      Usuń
  4. ja też lubię takie wściekłe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, lubię jak paznokcie rzucają się w oczy :D

      Usuń
  5. prze cudowny:) lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy tylko ja tak trafiłam, ale kupiłam biały colorama i nie jestem zadowolona - słabo kryje, potrzeba z 5warstw żeby paznokieć jakoś wyglądał, do tego beznadziejnie się trzyma :( może to tylko feler białego? albo trafiłam na jakąś felerną sztukę? nie wiem, ale od tej pory mam lekki uraz do tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe lakiery często są kiepskie.. nie łatwo trafić na dobrą jakościowo i kryjącą biel. Mam kilka lakierów Maybelline i są w porządku więc chyba tylko biel jest słaba.

      Usuń
  7. Ciekawe wykończenie :) Podoba mi się to, że nie jest tak wściekle neonowy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh jak dla mnie o mógłby być wścieklejszy:D

      Usuń
  8. mam 186 i mam strszne problemy z aplikacja

    OdpowiedzUsuń
  9. na innych neony mi się podobają. na sobie nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z brudnymi różami i koralami :)

      Usuń
  10. bardzo lubię takie róże :D

    OdpowiedzUsuń
  11. iście wakacyjny kolor :D ja dzisiaj postawiłam na mięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta też jest typowo wakacyjnym kolorem dla mnie :)

      Usuń
  12. Nie przepadam za neonami, ale ten róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przyjemny, letni kolor! ;)

    pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowy na pazurkach lubię, i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten satynowo-różowy kolorek ma coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygląda, zwłaszcza z tym satynowym wykończeniem, neony są mega, kojarzą mi się z latami 80-tymi i tą cudowną kiczowatością którą uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie neony na stópkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. róż dla mnie świetny jest zawsze i wszędzie:D cudowny kolorek... pięknie mu w tej satynce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz widzę tą wersję neonową :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mieszkam w Turcji i tutaj dotarła tylko "podstawowa" seria, bo neonów jeszcze nigdzie nie widziałam ;) ja kupiłam sobie wersję czerwoną z drobinkami holo (http://7hillsofbeauty.blogspot.com/2013/07/maybelline-color-show-by-colorama-265.html), jakoś poza nim nic ciekawego w tureckich drogeriach nie ma, będę teraz szukać neonów! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kolor:)

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor w którym gustuję;) ładny:)

    OdpowiedzUsuń