poniedziałek, 15 lipca 2013

Sensique 170 Royal Blue

Royal Blue to jeden z nowych, letnich lakierów Sensique. Moim zdaniem jest świetny, uwielbiam takie kolory na paznokciach. Royal Blue to bardzo intensywny granat, kolor pomiędzy nasyconym kobaltem a typowym granatem. Wykończenie jest żelkowe, a więc końcówki paznokci będą lekko prześwitywały. Weźcie to pod uwagę, bo nie każdemu może to odpowiadać. Ja akurat bardzo lubię ten rodzaj wykończenia przy takich intensywnych kolorach.

Lakier jest dosyć rzadki, rozprowadza się nieźle. Czas schnięcia raczej w normie. Na paznokciach mam dwie warstwy.

DSCN0399

DSCN0396

DSCN0398

DSCN0402

A to kolejne nowości od Sensique i My Secret. Dostępne są w Naturach od 12 lipca.

Kredka Satin Touch My Secret w kolorze cielistym, na linię wodną. Ciekawa jestem czy będzie miękka. 7,49zł

MySecret_Satin_Touch_Kohl_19_Nude

Nowe kolory cieni Velvet Touch Sensique. 6,49zł

Sensique_Velvet_Touch_Eyeshadow_kompozycja_NudeSensique_Velvet_Touch_Eyeshadow_kompozycja_Lato

55 komentarzy:

  1. piekne pazurki w nie banalnym kolorze :) cos pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nieziemski, idealnie wpasowujący się w obecne trendy! Bardzo soczysty :) Podoba mi się i chętnie sama bym taki wypróbowała! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno błyszczy przez żelkowe wykończenie, dlatego taki soczysty się wydaje:)

      Usuń
  3. Mi te końcówki by przeszkadzały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie każdy toleruje prześwitujące końcówki. Ja tego nie znoszę w jasnych lakierach.

      Usuń
  4. Piękny, głęboki kolor, zdecydowanie przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Właśnie takiego mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest świetny i niedrogi :)

      Usuń
  6. cudowny kolor , choć widzę ze krycie jeszcze słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest minus lakieru - ten odcień ma po prostu żelkowe wykończenie, a lakiery o tym wykońćzeniu zachowują się jak akwarelka albo kawałek szkła. Dają mocny kolor ale nie kryją nigdy w 100%.

      Usuń
  7. Piękny kolor i to wykończenie.. Mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten kolor, zwłaszcza na takich paznokciach jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  9. co za kolor! co za paznokcie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor, ale końcówki by mnie denerwowały :P
    jeszcze przy czerwieniach i różach je akceptuję, ale przy tak mocnym odcieniu chyba nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy czerwieniach też akceptuję..choć wolę 100% kryjące czerwienie;).

      Usuń
  11. Po kształcie paznokci można Cię rozpoznać, są specyficzne ale podobają mi się. każdy lakier ciekawie się na nich prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor, taki trochę atramentowy :)
    ciekawe jak by wyglądał na białej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor:)
    Zupełnie nie przeszkadza mi jego żelkowe wykończenie, a wręcz gwarantuje dodatkowy urok i połysk.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny odcień, aczkolwiek boje się intensywnych niebieskich na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny kolor! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest cudowny.. naprawde wyjątkowy.. tylko te końcówki trochę mnie denerwują:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow super, taki elektryzujący, i to wykończenie o dziwo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem do tego koloru akurat pasuje:)

      Usuń
  18. Uwielbiam zdjęcia Twoich pazurów :) a ten kolor jest bajeczny! jak w nazwie, królewski granat

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor jest świetny, szkoda tylko że końcówki są widoczne - zdecydowanie wolę kryjące lakiery :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolorek, na pierwszym zdjęciu jego kolor podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor przepiękny. Co za intensywność :D Mnie się pierścionek bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek akurat pasował kolorem:D

      Usuń
  22. Jaki piękny kolor! Jestem zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolorek i fajny blog :) Dodaje do ,,Ulubionych" http://for-a-beauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kształt twoich pazurków!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniały odcień i jaki masz połysk!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakier ma przepiękny kolor.

    Co do kredki, to widziałam ją dziś w Naturze, nawet nie wiedziałam, że to jakaś nowość. Oczywiście pociapałam się testerem - jest miękka, dobrze napigmentowana, jednak barziej waniliowa niż cielista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji jej zmacać, fajnie że jest miękka. A to zaskoczenie, przypuszczałam że będzie to typowy nudziak.

      Usuń
  27. śliczny jest ten kolor :)
    kredka cielista jest naprawdę świetna - wczoraj moja przyjaciółka ją kupiła i w domu już się poalowałyśmy nią ;) jest trwała, ma ładny kolor, na pewno jak skończę swoją z Max Factora, to kupię tę :)
    a cienie też są warte uwagi - ja kupiłam kolor 135 i jest idealny jako kolor bazowy, do tego świetnie się rozprowadza i jest milutki w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń