wtorek, 2 lipca 2013

Sensique 172 Mojito

Pierwszy z nowych, letnich lakierów Sensique który wypróbowałam to Mojito. To taka jasna, chłodna zieleń albo ciemna mięta. Typowo wiosenno-letni kolor przyciągający wzrok :).

Lakier z większej odległości może wyglądać jak krem, ale to złudzenie, bo jest minimalnie frostowy. Ma niewielki dodatek opalizującego pyłku i zostawia minimalne pociągnięcia pędzelka, jest to bardzo słabo widoczne ale wolę uprzedzić jeśli jesteście uczulone na takie dodatki w lakierach. Moim zdaniem lepiej prezentowałby się gdyby był po prostu kremowy, niby specjalnie nie rzuca się to w oczy ale jednak trochę inaczej odbija światło. Co do jakości nie mam zarzutów, dobrze się rozprowadza i już jedna grubsza warstwa wyglądała dosyć estetycznie (ale wiadomo, że lepiej dać dwie).

DSCN0088

DSCN0087

DSCN0089

DSCN0090

51 komentarzy:

  1. Muszę się rozejrzeć za tą letnią serią bo widzę, że ciekawe kolory tam są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zerknąć, podstawowe kolory ale ładne.

      Usuń
  2. Piękny ten kolor, idealny na lato. Będę na niego polować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma ładny połysk ! Lubię takie koorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połysk jest taki odrobinę perłowy, nie typowo lustrzany;)

      Usuń
  4. nie miałam żadnego lakieru z sensique ale ten jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają kilka fajnych kolorów w ofercie:)

      Usuń
  5. mam bardzo podobny, ale ze stałej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor piękny ! Az mam ochotę na małego drineczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor zniewala, jeszcze kilka swatchy i skuszę się na nielubiane przeze mnie Sensique!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje, chociaż niebieski nie jest moim kolorem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to bardziej zieleń.. niestety aparat przekłamał rzeczywisty kolor.

      Usuń
  9. Na Twoich paznokciach wygląda rewelacyjnie! Na moich już tak mi się nie podoba :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda.. ale cóż czasem tak jest, ja tak mam z koralowymi lakierami - wolę u innych.

      Usuń
  10. Bardzo ładny, choć nie na tyle by go nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są ładniejsze mięty :)

      Usuń
  11. piękny kolor :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, zapoluję na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. idealne to może nie są ale dzięki :D

      Usuń
  14. Bardzo ładna miętka :D
    Nie mam jeszcze ani jednego lakieru z sensique ale mam zamiar kupić bo mnie ciekawią.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie są więc można próbować bez większych obaw;)

      Usuń
  15. na ładnych paznokciach każdy kolor wygląda nieziemsko ;D . jeszcze nigdzie nie widziałam lakierów sensique , a szkoda .
    obserwuję , loveandvanillascent.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensique jest dostępne tylko w Naturach :)

      Usuń
  16. bardzo fajny kolor, lubię takie na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, ze jest perlowy, ja naleze do tych uczulonych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perłowy to może nie, tylko delikatny pyłek, ale coś tam widać

      Usuń
    2. Dla mnie to coś tam to już stanowczo za dużo, kwalifikuje się pod perłę :)
      Swoją drogą, dobrze że o tym napisałaś, na innych blogach nie widziałam o tym wzmianki a na zdjęciach nie zawsze widać. Przepraszam za brak polskich znaków w poprzednim komentarzu, miałam kłopot z klawiaturą w telefonie ;)

      Usuń
  18. Prezentuje się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wytrzymam, kolor prześliczny, ale ja mogę być nieobiektywna, bo kocham wszelkie odcienie mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolor, uwielbiam taką tonację <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor, muszę go obejrzeć na żywo i zobaczyć, czy jest podobny do tego, który testowałyśmy i czy wart kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny, bardzo nietypowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń