czwartek, 8 sierpnia 2013

Krok po kroku: letni turkus z brązem

Makijaż zrobiony tak dla poćwiczenia, w Krakowie było (i jest!) dziś tak gorąco, że nie miałam ochoty na mocniejszy makijaż, mam wrażenie że cokolwiek nałożone dzisiaj na twarz od razu z niej spływa..

Turkusowy błękit to moim zdaniem najlepszy kolor właśnie na lato. Makijaż raczej mocniejszy, z użyciem taśmy klejącej.

DSCN0992

DSCN0996

DSCN0998

niebieskiM

  • Dla kogo? Najmocniej podbije kolor brązowych tęczówek, ale może ładnie też podkreślić niebieskie (inny odcień błękitu podbije kolor oczu).

DSCN1004

65 komentarzy:

  1. Fajny! Lubię połączenie brązu z turkusem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, te dwa kolory świetnie do siebie pasują:)

      Usuń
  2. ehh, mam wrażenie, że każdy, obojętnie jaki kolor na powiekach idealnie pasuje do brązowych tęczówek... zazdroszczę takich oczu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nieprawda:D. Każdy kolor oczu ma swoje wady i zalety, ja z racji posiadania brązowych zawsze chciałam mieć jasne, szare oczy:)

      Usuń
  3. ładnie :) czasem się tak maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób dla podbicia zielonych oczu!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu, postaram się zrobić wkrótce:)

      Usuń
  5. Piękny makijaż! W weekend spróbuję zrobić podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiekny :)) oj zgadzam sie co do ilosci stopni C w krk... Jak dla mnie zdecydowanie za duzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makabra, dobrze że pogoda się trochę zmieniła!

      Usuń
  7. ŚWIETNY,WALNE SOBIE TAKI PRZY OKAZJI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto u Ciebie podobają mi się nawet makijaże w odcieniach niebieskiego, którego generalnie nie lubię :) jesteś moim mistrzem i makijażowym guru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, ciągle się uczę:D. Dziękuję Kropeczko, bardzo mi miło:)

      Usuń
  9. Ale ładny! :) I piękna bransoletka na ostatnim zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bransoletkę bardzo lubię a tania była jak barszcz;)

      Usuń
  10. Pięnie wygląda z brązowymi oczami

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ekstra :) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :)
    Przez te upały chodzę po mieście niepomalowana całkowicie, nawet bb ze mnie spływał więc zrezygnowałam, na szczęście jeszcze nikt z krzykiem nie uciekał ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha przede mną też nie uciekają jak nie mam makijażu choć jak mam zły nastrój to mnie to dziwi;)).

      Usuń
  13. Przepięknie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię Twoje makijaże, są mega dopracowane :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niezwykle miło usłyszeć to właśnie od Ciebie:)!

      Usuń
  15. Muszę spróbować z niebieskim :) ale mam pewne obawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj tylko na dolnej powiece jak nie widzisz się w błękitach:)

      Usuń
  16. idealny:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - kosmetyki Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne przejście między tymi dwoma kłopotliwymi kolorami. Wydaje mi się, że za daleko poleciałaś z tym cieniowaniem na bok. Skośna kreska od taśmy powinna kończyć się wraz z brwią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, masz rację. A może to kwestia moich zbyt krótkich brwi..;)

      Usuń
  18. ślicznie ;)
    moją ulubioną paletkę Sleek widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe połączenie, nawet nie przyszło mi do głowy łączenie tych barw.

    OdpowiedzUsuń
  20. perfecto! tylko żebym jeszcze tak umiała :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny i staranny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny:) bardzo pasuje do brązowych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wpraszam się do Ciebie na szkolenie z makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo:D ale jeszcze jestem na etapie prób i błędów:)

      Usuń
  24. Ale cudny makijaż! Niebieskości i brązy, idealnie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie, od razu powiało przyjemnym chłodkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam podobny makijaż próbny ślubny, bardzo ładnie pasował do moich oczu. Bardzo ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze uwielbiam oglądać Twoje makijaże, dają mi niezłą motywację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie miło to usłyszeć:)

      Usuń
  28. pięknie połączone i roztarte :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny makijaż, masz do tego rękę! :) Twoje makijaże są też w połowie inspiracją dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kleo! Cudnie!
    Ja boję się takich odcieni na oczach, bo mam wrażenie, że wyglądają "tanio". Przekonałaś mnie, że mogą wyglądać przepięknie i bardzo gustownie *_*

    Nowy aparat?
    Super jakość!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam na takie odcienie, bo zawsze nasuwają się pewne skojarzenia..połyskujący błękit od razu przywodzi na myśl tandetne makijaże..

      Nowa lampa, aparat stary jak świat:D. Dziękuję:**

      Usuń
    2. Bardzo dobrze wyglądają! Aż zapragnęłam nowy aparat :(

      Usuń
  31. Bardzo ładny,wyrazisty makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj pomalowałam oko w tych samych kolorach, bo mam akurat tę paletkę Sleeka :). Bardzo mi się spodobało, wyszło baaardzo wyraziście :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyszło :) Oko zrobiło się takie wyraziste. Chyba zaczynam wierzyć w moc kolorów na powiece. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń