piątek, 2 sierpnia 2013

Lovely Baltic Sand 2

Nie byłam pewna czy ten lakier przypadnie mi ostatecznie do gustu, na niektórych zdjęciach w internecie bardzo mi się podobał a na innych nie przekonywał mnie do końca. Zauważyłam, że może prześwitywać dlatego pod lakier (dwie warstwy) położyłam jedną warstwę mlecznego, półkryjącego lakieru. Efekt mnie zachwycił :D.

To słoneczny, żółty odcień z piaskowej mini serii Lovely o numerze 2. Lakier niesamowicie iskrzy, mieni się szczególnie w słońcu. Moim zdaniem wygląda zachwycająco, dla mnie to wymarzony odcień na lato :). Ten kolor w połączeniu z piaskową fakturą wygląda bardzo oryginalnie. Moim zdaniem jest genialny!

DSCN0749

DSCN0750

DSCN0744

DSCN0740

DSCN0747

67 komentarzy:

  1. Jako jedyny ze wszystkich trzech ten najbardziej mi nie odpowiada, chyba dlatego ze jakoś nie mogę się przekonać do żółtego i nie lubię go u siebie na pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej też nie lubiłam żółtych lakierów, potem się do nich przekonałam;)

      Usuń
  2. Niedawno go kupiłam, ale jeszcze nie malowałam paznokci. Czadowy jest ten kolorek! Moim zdaniem jest najładniejszy z całej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy najładniejszy, niebieski też jest wspaniały:D

      Usuń
  3. Też go kocham :) Na lato jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, byłby mój, gdyby nie fakt, że moja skóra fatalnie wygląda z żółcią... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo ciekawy jest bardzo i mi też się podoba, lubię żółte lakiery : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten żółty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham! Jutro ide do rossa po farbe to wezmę i żółty lakier! będzie kontrastował z włosami fajnie hahahaha:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez się wydaje że wibo wprowadziło genialne lakiery :) 3 podstawowe kolorki, ale za to jaka jakość :) to sie ceni :)
    tez go wielbię :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią przyjęłabym szerszą gamę kolorystyczną tych piasków:D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz mogę żałować, że nie wzięłam całej trójcy, bo żółtych lakierów niby się nie nosi tak często, ale właśnie przez to zwracają uwagę. Uwielbiam piaski to i pewnie się zdecyduje na niego jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakuje czerwonego, chętnie bym go kupiła ale jakoś trafić na niego nie mogę.

      Usuń
  11. Zastanawiałam się nad zakupem i jakoś w końcu się powstrzymałam, ale chyba jednak warto ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wahałam ale niepotrzebnie, mi akurat przypadł do gustu w 100%.

      Usuń
  12. Kolorek fantastyczny... świdczyć o tym mogą m.in. ciągłe pustki na półkach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszytkie trzy piaski są ostro wykupywane :)

      Usuń
  13. Znudził mnie już ten kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek ..i w dodatku w takim pięknym kolorze?! Niewiarygodne!

      Usuń
  14. Nie przekonuje mnie ten kolor, może gdyby był delikatniejszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczny kształt paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. rażą po oczach jak słoneczko, ładne

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie taka żółć nie przekonuje, zresztą jakoś fala piasków mnie ominęła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie stety albo i niestety dopadła piaskomania;)

      Usuń
  18. Lubię piaskowce ;) Śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękności!;)
    pozdrawiam, vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor jest cudowny. Żeby było śmieszniej sama mam ten piasek, ale jakoś za każdym razem mam inny pomysł na paznokcie i piaskowy żółtek schodzi na dalszy plan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh też tak często przekładam malowanie, nawet jak w kolejce czeka najpiękniejszy lakier;)

      Usuń
  21. strasznie mi się podoba, a nie było w Rossie już :[ a niebieski i czerwony o dziwo tak...

    OdpowiedzUsuń
  22. iście letni, mega pozytywny kolor i ten efekt w słońcu! też go lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Rany! Jakbyś miała słońce na paznokciach. Super! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Na moich zdjęciach wyszedł bardzo żarówiasto ;)

      Usuń
  25. tak jak żółtego nie lubię, tak w tym wydaniu wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ! Efekt naprawdę niesamowity, szkoda tylko że nie za jednym pociągnięciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie każdy lakier wymaga dwóch warstw, więc nie uznaję tego za minus.

      Usuń
  27. świetny!

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny żółtek, taki soczysty. Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale z doświadczenia wiem, że żółty nie wygląda dobrze na moich dłoniach, więc zrezygnowałam, ale u Ciebie wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten kolor piasku zawsze mnie zachwyca ;) ale sama kupiłam odcień czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czaję się na czerwony:)

      Usuń
  30. Robi wrażenie ;) podobno wersja niebieska, jest także przepiękna... cóż super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersję niebieską także można zobaczyć na moim blogu:)

      Usuń
  31. Czadowy jest, uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  32. o matko i córko, zakochałam się i najbliższej rossmanowej wyprawie będę go szukać na półkach
    cudownie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski kolorek!

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie tylko na lato, w zimie jak znalazł będzie działać jako rozweselacz ;)

    OdpowiedzUsuń