czwartek, 29 sierpnia 2013

Najłatwiejszy wzorek krok po kroku dla każdego :)

Wiele dziewczyn narzeka, że ładne wzorki są trudne dlatego przygotowałam coś naprawdę łatwego. Jeśli nie macie wprawy w malowaniu wzorków na paznokciach a chciałybyście spróbować to polecam zacząć od groszkowego mani:). Groszki mają wiele zalet: są banalne w wykonaniu, dobór lakierów jest tak naprawdę dowolny, nie wymagają żadnych specjalnych przyrządów i przede wszystkim są urocze!

DSCN1481

DSCN1483

  1. Malujemy paznokcie czarnym lakierem (jeśli ktoś nie trawi czarnego to sprawdzi się też granat albo ciemny fiolet).
  2. Potrzebujemy czegoś do zrobienia kropek, ale jestem pewna że coś takiego znajdzie się w każdym domu. Może to być wsuwka zakończona kuleczką, główka szpilki, stępiona kredka lub ołówek – jednym słowem wszystko co kształtem przypomina drobną kuleczkę i będzie nam to wygodnie trzymać. Robimy groszki białym lakierem, szybkim i pewnym ruchem, bez kombinowania.
  3. Kiedy białe kropki przeschną czynność powtarzamy, na każdą kropkę nakładamy kropkę lakieru ponownie, ale teraz używamy kolorowych lakierów: u mnie to jasny róż, fuksja i fiolet.
  4. Po wyschnięciu na całość nakładamy top coat.

groszki

Kombinacje kolorów już zależą od Was:). Jeśli tło będzie jasne, a kropeczki ciemne to oczywiście pomijamy krok numer dwa, logiczne. Jedyna rada, która przychodzi mi do głowy to żeby nie używać zgęstniałych lakierów, inaczej mogą ciągnąć się nitki z lakieru i popsuć cały mani.

DSCN1485

DSCN1489

Lubicie groszkowe wzorki? :)

90 komentarzy:

  1. Taaaa.. łatwe.. weź takie idealne kropki zrób! w życiu, u mnie każda inna wychodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się podoba ten czarno - biały efekt :) jest bardzo fajny :) ale Twoja wersja mani również ciekawa. Ja generalnie lubię takie wzorki ale np tylko na jednym paznokciu a reszta gładka:) też fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na jednym paznokciu też wygląda bardzo ładnie i nie rzuca się tak w oczy, więc to idealna opcja dla kogoś kto woli skromniejszy efekt:)

      Usuń
  3. cuuudoo :D
    zapraszam do mnie nowy wibo i naklejki wodne :}

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto podkreślić bardzo mocno ten krok z top coatem, ja raz zapomniałam i wyszło fatalnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się podziało? Ja raz daję top coat, a raz nie - generalnie lepiej dać,bo dłużej się trzyma i lepiej wygląda ale nie mialam nigdy przykrych niespodzianek w wersji bez top coatu.

      Usuń
  5. Lubię kropki w każdym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kropki :) Twój mani jest śliczny :) Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a kropkowe wzorki są świetne, choć poza paznokciami średnio lubię kropeczki;)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się własnie patrząc na pierwsze zdjecie jak to zrobiłas, że pastele na czerni są takie idealne. Wystarczyło zjechac 5 cm niżej...;dŚwietne są, kiedys wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko biała baza, inaczej byłyby brzydkie i zgaszone, chyba że byłby to jakiś superlakier ;).

      Usuń
  8. bardzo lubię tego rodzaju zdobienia są proste mają możliwość miliona kombinacji z kolorami i zawsze dostaje pytania od koleżanek "jak Ty to zrobiłaś :D " ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste a zawsze budzi ciekawość u innych, prawda:D? I jak mówisz, kombinacji może być nieskończenie wiele:))

      Usuń
  9. o cholera! chyba najładniejszy wzorek kropkowy jaki widziałam! :D do zgapienia, mogę nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyszły Ci te kropeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. co robisz, że masz takie zdrowe paznokcie ?
    zdobienie jest na prawdę ładne i jakże proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:). Nie robię nic specjalnego z nimi, używam bazy/odżywki, nie używam metalowych pilników.

      Usuń
  12. cudownie wyszło:)
    mi tak nei wychodzi ładnie;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to opisałaś, ale w rzeczywistości nigdy mi się to tak ładnie precyzyjnie nie udaje:(
    Jakim top coatem potraktowałaś paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to też kwestia złego narzędzia, mi wsuwką wychodzi w porządku:).
      Uwardzaczem diamentowym Paese.

      Usuń
    2. Ślicznie się błyszczą!:)
      Idę próbować zrobić kropki :P

      Usuń
  14. ślicznie, równo Ci grochy wychodzą. ogromnie podoba mi się też ten dobór odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie równiutkie groszki Ci wyszły :D
    Lubię kropkowe mani, proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. waw mega ten manikiur.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. najgorzej ze znalezieniem tej kuleczki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci to wyszło:)
    Super dobrałaś kolory,no ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie, wygladaja uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się też wersja z białymi kropkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobała, ale już taki był pierwotny zamysł z kolorowymi kropkami:). Jednak zrobię kiedyś wersję black&white ;)

      Usuń
  21. wygląda świetnie :) idealny dobór kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam ręki do wzorków, ale ten jest naprawdę prosty i bardzo efektowny :). Mam kalendarz w dokładnie takiej samej kolorystyce :) Czarny w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosty i nie potrzeba żadnych ozdób:))

      Usuń
  23. ślicznie ale niestety ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdobienie i jakie równiutkie te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne *.*
    Chciałam zapytać - jakiej używasz odżywki do paznokci? Może już gdzieś na to odpowiadałaś, ale nie zauważyłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej mieralnej bazy wygładzającej Paese, a tak to różnie.

      Usuń
  26. ohh, ale te Twoje kropeczki są takie równiutkie i okraglutkie,
    a mi pewnie by wyszly paćki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Nie zrażaj się, najlepiej kilka zrobić najpierw na kartce a potem sprobowac na paznokciach:)

      Usuń
  27. przepięknie! pięknie dobrane kolorki genialnie się prezentują na czarnej bazie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się prezentuje, ale chyba nie miałabym do tego cierpliwości, zwłaszcza lewą ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie miałam pisać, że to jedno z tych zdobień gdzie lewą ręka idzie prosto:D

      Usuń
  29. Uwielbiam kropki.. najchętniej robiłabym je w każdym mani, bo jakoś mi wychodzą... ale na pewno nie tak jak te które widzę tutaj!
    Prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądają świetnie :) lubię grochy na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię takie grochy :)
    a instrukcja miłą i przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Taaa no banał po prostu... Żeby mi chciały tylko kropaski takie wychodzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to jest jedno z najłatwiejszych zdobien jak dla mnie:D

      Usuń
  33. Śliczny mani ;) Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To takie łatwe i wygląda idealnie - nic, tylko kropkować paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę spróbować je zrobić w takim razie bo udane te Twoje kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  36. O mamo jakie równiutkie *_* dlaczego nigdy mi takie nie wychodzą:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kwestia narzędzia? Nawet jak nie są idealnie równe i tak ładnie się prezentują, nikt w koncu nie ogląda paznokci pod lupą:D

      Usuń
  37. Super, ale to wcale nie jest takie łatwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale łatwiejsze od innych wzorków:))

      Usuń
  38. ale świetnie ci wyszło :) mi też takie równe nigdy nie wyjdą -.-

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie dobrałaś kolory! Z pewnością wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ekstra !! może dość łatwy w wykonaniu, ale za to efekt jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paznokcie i zdobienie jak z Photoshopa. Jestem pod wrażeniem! Próbowałam nie raz robić kropeczki z tym, że igłą. Nigdy nie wychodziły równie okrągłe, tylko jakieś jajka... Spróbuję wykorzystać pomysł z wsuwką i kuleczkowym jej wykończeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Już wieki temu miałam zrobić sobie kropkowy mani, dzięki za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie! Jakiś miesiąc temu również spróbowałam u siebie kropeczek i bardzo mi się podobały. Czas powtórzyć wzorek z innymi kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale ślicznie to wygląda, mi się zawsze rozmazuje taki ładny kształt kropek :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Efekt piekny, ale skomplikowany:)

    OdpowiedzUsuń
  46. mi nawet takim specjalnym do kropek każda źle wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne;)
    Ale mi pewnie i tak wyszłoby znacznie gorzej nie Tobie :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bardzo lubię kropki! Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kropeczki na paznokciach są naprawdę urocze, w każdym wydaniu :) I pomyśleć, że jeszcze nigdy ich nie zrobiłam. Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Te zdobienie, w takim połączeniu kolorów, jest absolutnie genialne! Mistrzostwo! :) Ale dla mnie i tak za trudne, chyba w życiu bym takiej ślicznej, równej kropeczki nie zrobiła i to jeszcze dwa razy w tym samym miejscu ;) Nie przeszkadza mi to jednak, bo również patrzenie na takie cuda sprawia mi wystarczająco dużo przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Za trudne ;P nie umiałabym zrobić równej kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię kropeczki na paznokciach, wyszły Ci idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  53. miałam kiedyś podobne kropy, uwielbiam kropkowe mani <3

    OdpowiedzUsuń