wtorek, 6 sierpnia 2013

Owocowy projekt: Grape

Owocowy projekt dobiegł końca, gdyby nie ten projekt z pewnością nie powstałyby u mnie te wszystkie letnie, wesołe wzorki ;). Po tych wszystkich owocach mam ochotę na proste, geometryczne zdobienia. Na zakończenie pokazuję Wam moje mocno spóźnione winogrona, z których jestem całkiem zadowolona :).

Baza to cieniowanie (ciemny fiolet, liliowy fiolet i biały). Następnie stempelek-kiść winogron z Bundle Monster przy użyciu śliwkowego lakieru. Białe kropeczki ‘odbłyski’ namalowałam już ręcznie podobnie jak listki i zielone zawijaski przy użyciu farbek akrylowych. Na całość poszedł bezbarwny top coat.

DSCN0975

DSCN0974

DSCN0973

DSCN0972

A tak wyglądają moje wszystkie owocowe wzorki. Który podobał się Wam najbardziej?

projektOWOC

i_love_fruits_poster_by_vampirejaku-d3jzppk

85 komentarzy:

  1. Ale pięknie! Tak smakowicie, że ąż miałabym ochotę schrupać Twoje paznokcie :) Niby prosty wzór, ombre kropeczki, wykończenia, ale jak pomyślę, ile czasu zajmuje wykonanie samego gradientu, później tych precyzyjnych kropeczek to podziwiam Cię, wyszło wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było to najszybsze na świecie zdobienie ale nie też jakoś strasznie czasochłonne.. dziękuje:)

      Usuń
  2. Super! Winogrona wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Winogrona zdecydowanie najpiękniejsze :-) idealnie zrobione i wykończone aż nie mogę się na nie napatrzeć :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po grejpfrucie to mój drugi ulubiony owocowy mani w Twoim wykonaniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też podobały się grejpfruty, szkoda że szybko odpadły;)

      Usuń
  5. mnie też najbardziej podobają się winogrona. i szkoda że spóźnione, bo głosowałabym na Ciebie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie można na Ciebie zagłosować bo są piękne :(

      Usuń
    2. Trudno, moja wina bo się nie wyrobiłam. Ale bardzo Wam dziękuję:)!!!!

      Usuń
  6. Najbardziej podobają mi się własnie te winogrona... a potem arbuz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grejfruty Winogrono to moi owocowi faworyci:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Tak piękna kombinacja.. że cholera mi słów zabrakło!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie! Wyglada jak obrazek! Zdecydowanie ten ostatni podoba mi sie najbardziej, ale inne to też mistrzostwo!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie, zakochałam się :) szkoda że się spóźniłaś bo byłaby nie lada konkurencja :) ! aż bym zagłosowała :D PIĘKNIE ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jest mi BARDZO miło :)!

      Usuń
  11. Przepiękne te winogronka, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności! napatrzeć się nie mogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ananaski są bezkonkurencyjne! ale te też są meega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny mani! najładniejszy z wszystkich z tej serii - wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. naj naj naj
    ten wzór jest przepiękny! i bardzo mi się podoba :) jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie to wygląda! Aż pisnęłam z zachwytu :-)) Masz bardzo zdolne rączki :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Normalnie brak mi słów! Niesamowicie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie pracochłonne ale efekt boski! Najbardziej mi się podobają właśnie te winogronka, jabłuszka i grejpfruty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie uwielbiam cytrynkę i winogronka :3

      Usuń
    2. Widzę, że zdania podzielone:D

      Usuń
  19. cytryny i grejpfruty mi się najbardziej spodobały, ale te winogrona też są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka szkoda, że spóźnione! przepiękne!!:) i fajniejszy kształt pazurów;P bardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele osób woli kwadratowy kształt:)

      Usuń
  21. CAŁKIEM zadowolona? dziewczyno te winogrona są boskie! chyba najlepsze ze wszystkich zdobień na owocowy projekt!

    GENIALNE!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie Ci wyszły! cieniowanie idealne no i winogrona też super :)
    jeszcze uwielbiam grejfruta, nietypowe jabłko i arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w sumie fajnie nosiło te jabłkowe:D. Dzięki!

      Usuń
  23. Świetne, bardzo misterne. Grapefruit najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze winogrona :) Chodź wszystkie naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie mi się podobają,masz talent i ogromną cierpliwość!
    Ale jednak ostatnie-grape- podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale słodko i apetycznie wyglądają, mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie piękne, a winogrona no nie mogę oderwać wzroku!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Winogrona są naj naj naj z całej owocowej kolekcji:D

    OdpowiedzUsuń
  29. wielka szkoda że spóźniłaś się z winogronami bo wyszły Ci genialnie ;D Ciesze się że wzięłaś udział w moim projekcie. Mam nadzieję że dobrze się bawiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa;). A mi jest bardzo miło, że mogłam wziąć udział w tak fajnym projekcie, może jeszcze kiedyś coś zorganizujesz? Jak dla mnie (i pewnie dla innych dziewczyn też) to i bez nagród to świetna zabawa:)

      Usuń
  30. zdecydowanie najlepsze mani ze wszystkich owocków!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdobienie !! Już po miniaturce widziałam, że mi sie spodoba.. :D
    Nie obrazisz się jak kiedyś sobie je podpatrzę?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz odwrotnie - będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  32. wow majstersztyk. Szacunek.
    Winogrona najładniejsze i cytrynka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Winogrona są śliczne, ale dla mnie najpiękniejszy jest Grapefruit.

    OdpowiedzUsuń
  34. apetycznie wygląda. prawdziwy talent! <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Są przepięknie, najpiękniejsze :) GRATULUJĘ tak świetnego zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najładniejszy, najciekawszy i chyba najbardziej pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ISTNY GENIUSZ :DDD

    Boooże powiedz że jesteś z Warszawy i w przyszłości zrobisz mi paznokcie na ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  38. jabłko,grejpfrut,arbuz .. no i ten - cudo! Czekam na geometryczne wzorki - kocham je! Mam nadzieję,że zaprezentujesz je również .:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie mi się podoba ten mani :)

    OdpowiedzUsuń