wtorek, 27 sierpnia 2013

Paese 47

To ostatni kolorowy lakier Paese, który mam do pokazania z Lakierowego Boxa. Poza tym została mi jeszcze baza i utwardzacz :).

Paese 47 to kremowy, bardzo mocno zgaszony fiolet. Właściwie jest to odcień stojący na pograniczu szarości i fioletu. W buteleczce mnie nie zachwycał, ale na paznokciach zdecydowanie trafił w mój gust. Jest piękny, elegancki i stonowany. Jeden z ładniejszych kolorów jakie wybrałabym na jesień. Już wyobrażam sobie jak świetnie będzie się zgrywał z czarno-szarymi ubraniami.

Pod względem jakości również mnie nie zawiódł. Jest może o jakieś 10% słabszy niż malinowa czerwień, którą jakościowo wypadła u mnie rewelacyjnie. Malowanie to sama przyjemność, mam wrażenie że lakier “sam się rozprowadza” na płytce paznokcia;). Ma ładny połysk i wytrzymał kilka dni bez odprysków. Czas schnięcia w normie, bez rewelacji.

DSCN1374

DSCN1355

DSCN1373

DSCN1361

DSCN1362

FB Paese

Lakierowe Boxy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki

Baner Projekt

64 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor :D jakby jaśniejszy szary od mojego ;) myślę, ze też by pasowały mu te naklejki wodne co ja dałam na swój ciemny szary mam zdjęcia na blogu :) .... przez to wydaje mi się, że szary wpada jakby w fiolet.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest nawet dla mnie mocniej fioletowy niż szary:)

      Usuń
  3. Wow. Nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem, ale... co za cudna szarość ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna, ale z domieszką fioletu, nie taka szarość po prostu:)

      Usuń
  4. aż mi się chłodno zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity kolor, niby fioletowy, niby szary... Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dla mnie mało błotny, bo nie ma brązowych nut:))

      Usuń
  7. Piękny kolorek;) wpisze się w jesienna aurę idealnie....

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor...no i znów piękne foto

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kolor. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor :D coraz więcej widzę na blogach typowo jesiennych odcieni, sama nie jestem lepsza ze swoim dzisiejszym fioletem :D Zaczęłam się zastanawiać, czy lakiery Paese nie trzymają mi się zupełnie na paznokciach przez bazę jakiej używam. Co śmieszniejsze- tej samej firmy o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może..trochę to absurdalne.. ale kto tam wie;). A inne lakiery też tak kiepsko się u Ciebie trzymają?

      Usuń
  11. Wow kolor śliczny i przepiękne błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na jesień bardzo fajny i super współgra z pierścionkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że pasuje idealnie do tego pierścionka, to kolor ametystu:)!

      Usuń
  13. Bardzo elegancki odcień! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, taki nieoczywisty, idealny na jesień:D

    OdpowiedzUsuń
  15. taki kształt paznokci podoba mi się u Ciebie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny jest :) elegancki i uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory :)
    Piękne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fajnie pasowały do tego lakieru, szczególnie ten z ametystem:)

      Usuń
  18. Przepięknie się prezentuje, a pierścionek jest boski, i mówię to jako osoba nienosząca biżuterii. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oddawaj te paznokcie:)piękne:)i bardzo ładny kolor, zawsze miałam opór przed kupnem takich "ciemnych" kolorów,ale chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie oddam:D:D. Spróbuj, może akurat się przekonasz:)

      Usuń
  21. mam podobny odcień, również z Paese lecz z wykończeniem piaskowym:) próbowałam go już, lecz to kolor stanowczo jesienny, więc czekam (chodź jesieni jeszcze nie chce...:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek w takim kolorze też musi być cudny:)

      Usuń
  22. patrzę na zdjęcia paznokci i myślę 'kurcze to mój kolor, uwielbiam takie kolory na paznokciach" zjeżdżam w dół i patrzę, że o mam identyczny lakier, drugie 'O', bo mam identyczny na paznokciach :D haha zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie:D. Cóż, zdarza się, ile razy ja się zachwycałam jakimś lakierem a potem okazywało się ,że taki już mam.. albo dwa.

      Usuń
  23. Nie przepadam za takimi kolorami, ale ten bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam jeden szary fiolet, ale boję się go użyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niesłusznie? Czasem jakiś kolor zachwyca na pznokciach a w buteleczce niekoniecznie:)

      Usuń
  26. faktycznie bardzo ładny, jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku jak pięknie wyglądają te paznikcie

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie nie zachwyca bo szarości jakoś niespecjalnie do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudny odcień, lubię takie szaraczki z inną nutą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudna szarość :) Powiem Ci, że jednak tęsknie za tymi Twoimi migdałkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny odcień szarości! I ma piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny :) i faktycznie taki na pograniczu szarości i fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię szarości ale taka z odrobiną fioletu bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  34. już nawet w lakierach nadchodzi jesień... bu. dla mnie to jest odcień grafitu ;) ładnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę że Ty tak jak ja lubisz kosmetyki paese :D moim zdaniem są rewelacyjne pod każdym względem i nie doszukałam się jeszcze u nich żadnych minusów :)A ten kolorek jest przecudny muszę go nabyć :D Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog jest bardzo profesjonalnie prowadzony będę zaglądała tutaj częściej :D Pozdrawiam WS

    OdpowiedzUsuń