piątek, 30 sierpnia 2013

Paese – baza wygładzająca i utwardzacz diamentowy

Tak jak ostatnio wspomniałam, w Lakierowym Boxie poza trzema lakierami Paese znalazłam mineralną bazę wygładzającą i utwardzacz diamentowy do paznokci. Używałam tego duetu przez ostatnie tygodnie. Jeśli jesteście ciekawi czy się sprawdził zapraszam na recenzję :).

DSCN1466

DSCN1465

Zarówno bazę jak i utwardzacz dostajemy w kartonikach. Cena w sklepie internetowym to 15,90zł za 9ml. Z tego co widzę marka ma w ofercie kilka ciekawych preparatów jak akrylowy utwardzacz (od Rainbow Soap Bubble słyszałam, że jest super), “paznokieć w płynie”, przyspieszacz wzrostu, tlenowy wybielacz czy wysuszacz (miał ktoś?).

DSCN1467

Mineralna Baza WYGŁADZAJĄCA

Producent obiecuje wygładzenie płytki paznokcia, lekko różowy kolor na paznokciach, lepszą trwałość lakierów, ochronę przed odbarwieniami i ogólnie poprawę kondycji paznokci.

Baza sprawdziła się u mnie i muszę przyznać, że wszystkie obietnice z etykietki zostały spełnione. Największą zaletą bazy jak faktyczne wygładzenie. Moje paznokcie nie są idealnie gładkie, bo staram się nie używać polerki żeby ich nie osłabiać, a baza wygładzała ich powierzchnię w 100%. Nawet jedna warstwa kolorowego lakieru wyglądała całkowicie gładko. Wydaje mi się, że trwałość też przedłuża, bo w ostatnim czasie wszystkie lakiery trzymały się u mnie bardzo długo. Moje paznokcie są generalnie w dobrym stanie więc o poprawie ich kondycji się nie wypowiem. Jeśli ktoś nie maluje paznokci kolorowymi lakierami a lubi lekko “frenczowy” efekt to także powinien być zadowolony, po jednej warstwie paznokcie są odrobinę jaśniejsze, bardziej brzoskwiniowe – przy dwóch warstwach efekt jest wyraźniejszy. Czas wysychania jest dosyć dobry, ale wolałabym żeby był jeszcze szybszy. Przyzwyczaiłam się do super szybko schnących odżywek z Inglota, ostatnio używałam też bezbarwnego top coatu w roli bazy z Color Club, który też schnie ekspresowo i  jak chodzi o tę bazę z czasu schnięcia nie byłam do końca zadowolona.

DSCN1468

Utwardzacz DIAMENTOWY

Producent poleca utwardzacz dla cienkich i słabych paznokci. Preparat ma je wzmocnić i zapewnić gładką, lśniącą powierzchnię. Ma za zadanie chronić przed łamaniem, rozdwajaniem, jako lakier bazowy zapobiegać odbarwieniom a jako top nadać lakierom wysoki połysk.

Dla mnie, z tego opisu wynika, że to taki preparat “trochę do wszystkiego, trochę do niczego”. Może się czepiam, ale skoro nie działa jak odżywka tylko po prostu zabezpiecza paznokcie to równie dobrze mogę tak powiedzieć o każdym bezbarwnym czy nawet kolorowym lakierze – wiadomo, że dodatkowa warstwa, to dodatkowe utwardzenie. Używałam utwardzacza nawierzchniowo, na lakiery kolorowe. Połysk porównywalny do  efektu zwykłego lakieru bezbarwnego. Nie potrafię ocenić czy wzmacnia paznokcie, ich stan nie zmienił się. Schnie za długo – grubsza warstwa nie była w stanie wyschnąć w kilka godzin i miałam odbitą fakturę pościeli.. wolę szybkoschnące topy (ale producent tego nie obiecuje).

 

Baner Projekt

Akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki.

 

Z mineralną bazą wygładzającą polubiłam się i mogę ją polecić dla nierównych paznokci, utwardzacz diamentowy to moim zdaniem przeciętniak, nie zauważyłam większych efektów.

26 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja muszę wypróbować te produkty na swoich pazurkach. Ja osobiście miałam tylko nawierzchniowy lakier matujący do kolorowych lakierów. Daję super wykończenie matu spokojnie mogę go polecić u mnie się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatna recenzja. widziałam te produkty w drogerii za 11,99zł ale nie wiedziałam czy są warte zachodu. jak tam wyglądają składowo te produkty? jakieś trujące smaczki? czy całkiem ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład bazy prezentuje się tak: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl, glycol/trimellitic, anhydride, copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, talc, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, N-Butyl alcohol, styrene/acrylates, copolymer silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl, dibenzoate, CI 77891, polyvinyl butyral, CI 77491, CI 19140

      utwardzacz: ethyl acetate, butyl aceta-te, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl, glycol/trimellitic, anhydride copolymer, acethyl tributyl citra-te, isopropyl alcohol, alumina, etocrylene, trimethylpentanediyl, bibenzoate, hexanal, polyvinyl butyral, silica, n-butyl alcohol, CI 77120, CI 77891, CI 60725, diamond powder

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo:) w sumie posiadają składowe podstawowe jak wszystkie lakiery, raczej odżywczych składników czynnych tutaj nie uświadczymy ale jako baza czy top coat ok:):):)

      Usuń
  3. Bardziej zaciekawiłaś mnie tym paznokciem w płynie, czy tlenowym wybielaczem ;). Utwardzacza bym nie kupiła, ale baza wygładzająca, czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę nad tą bazą wygładzającą, narazie testuję tego typu produkt od Wibo - 'Super gładkie paznokcie' i faktycznie dziala, więc jestem ciekawa czy ta z Paese sprawuje się może i jeszcze lepiej. Mialam akrylowy utwardzacz, w sumie do tej pory mam ale już trochę zgęstniał i jest całkiem fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że baza będzie miała jakiekolwiek wygłądzające działanie, a jednak:)

      Usuń
  5. ta baza mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję tą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam przyjemność testować kilka produktów tej marki i jestem zadowolona. Już wkrótce sama postaram się naskrobać coś o produktach Paese, lakierach jak i kosmetykach do makijażu bo są godne uwagi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wiedzieć, że kosmetyki też się sprawdzają. Ja miałam niewiele a te, które już u mnie zagościły nie spodobały mi się na tyle żeby zainteresować się marką;).

      Usuń
  8. z chęcią wypróbuję tę bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to jedynie baza wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mineralna Baza bardzo mnie interesuje i nie wykluczam, że ją kupię. Utwardzacz mnie nie przekonał, ale tak jak wspomniałaś w poście (za co przy okazji serdecznie dziękuję :*) wg mnie świetnie w tej roli sprawdza się akrylowy utwardzacz, żaden inny tego typu preparat nie sprawdził się tak dobrze. Mam bardzo miękką płytkę paznokcia i wszystkie lakiery na nich po prostu pękają na końcówkach co powoduje że szybko odpryskują, kiedy używałam Paese jako topu, żaden lakier mi nie pękał, trzymał się 6 dni i pięknie błyszczał. A najbardziej w tym produkcie zakochana jest moja mama, zużyła już chyba z 5 czy 6 butelek (używa jako bazy i topu) i nie chce używać nic innego, u niej lakiery trzymają się tydzień i dłużej, lakier Diora w połączeniu z akrylowym utwardzaczem nosiła 2 tygodnie! Jedyna wada, jako top trochę długo schnie, ale radziłam sobie kropelkami wysuszającymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie mam miękkiej płytki ani problematycznych paznokci (chociaż to mam nieproblematyczne:D) i generalnie problemów z trwałością lakierów, ale to na pewno przyda się dziewczynom, które właśnie takiego preparatu szukają:)!

      Usuń
  11. Ta baza wygładzająca brzmi na prawdę super:) Będę się musiała za nią rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam baze chyba tą ale mam inny wygląd buteleczki a kupiłam ją niedawno i jestem z niej strasznie ucieszona!Drugiego produktu nie używałam ale jeśli u mnie sprawdzi się tak samo to chyba go wyrzce bo mam nadmiar takich.
    btw.kupiłam go w jakieś drogerii za 5 zł więc warto szukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5zł naprawdę tanio:). Może ktoś znajomy przygarnie?:)

      Usuń
  13. Do tej wygładzającej bazy mnie zachęciłaś i to bardzo, może w końcu przestanę prześladować moje paznokcie polerką:D chociaż chyba nic im nie dolega.. ale wszystko do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mocne paznokcie polerka w sumie nie szkodzi:). Ale jak ktoś ma problemy z rozdwajającą się, słabą płytką to lepiej zainwestować w bazę niż w polerkę:))

      Usuń
  14. Wygładzające bazy dużo zmieniają w manicure i znacznie ułatwiają równomierne rozprowadzanie lakieru na płytce. Ja się o tym przekonałam, jak zaczęłam używać Nail Tek Foundation II i teraz już sobie nie wyobrażam malować nagiego paznokcia, jak to miałam w zwyczaju ;) Fajnie, że chociaż jeden kosmetyk Ci odpowiada, top schnący i snący i schnący, to wg mnie automatyczna dyskwalifikacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam u dziewczyn recenzję, ale nie były zbyt rzeczowe, a Ty odpowiedziałaś na wszystkie moje pytania :) na pewno tę bazę kupię! ślicznie Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam akrylowy utwardzacz i... jest okropny! Nie pomaga a wydaje mi się wręcz że paznokcie są jeszcze bardziej miękkie. Mam okres że mam fajne twarde paznokcie a za chwilę miękkie że wyginają się we wszystkie str - mam twarde pokryje je utwardzaczem i nagle znów się wyginają.

    OdpowiedzUsuń