piątek, 30 sierpnia 2013

Trendy w makijażu na sezon jesień/zima 2013

Mamy co prawda 30 sierpnia a do kalendarzowej jesieni jeszcze trochę nam brakuje, ale nie zaszkodzi przyjrzeć się bliżej jakie makijaże pojawiły się na wybiegach na jesienno-zimowy sezon :). Pamiętajcie, że to podsumowanie moim nieobiektywnym okiem, a wszystkie zdjęcie pochodzą z style.com.

Y5

Y4

Y01

Y2

Y0

Y8

Y

Y3

Y7

Y6

Y1

Y9

Które propozycje podobają się Wam najbardziej? A co Wam się nie podoba?

Myślę, że niektóre z tych makijaży potraktuję jako inspirację i na swoje potrzeby przetworzę tak żeby do mnie pasowały:). Bardzo podobają mi się ciemne usta, uwielbiam pomadki w jagodowych odcieniach.. cieniowane usta też wyglądają świetnie, lubię w ten sposób nosić lip tinty. Niesamowicie podoba mi się makijaż z pokazu Chanel, jest taki biżuteryjny, myślę że na jakąś okazję podobny makijaż mógłby robić duże wrażenie :).

59 komentarzy:

  1. Większość taka bardziej pod halloween, umarlaki, zombie, strzygi i tym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka sama była moja pierwsza myśl jak zobaczyłam zdjęcia :) ale wariacje na temat smoka można by jakoś fajnie rozgryźć na własny pożytek.

      Usuń
    2. Hahah to samo pomyślałam :D Ale cóż, no dobra pora na takie straszenie :D

      Ja tak samo, przerobię sobie co mogę i co mi się z tych trendów podoba. A i tak zapewne skończy się na tym, że "i tak wiem lepiej, będę malować co chcę" :)

      Usuń
    3. Hahaha! Najlepsze podsumowanie :D Cóż będę niemodna tej jesieni :P

      Usuń
    4. Zdecydowanie się zgadzam :)

      Usuń
    5. Hm mi sie tak nie kojarza choc nie na kazdy makijaz bym sie zdecydowala:)

      Usuń
  2. Większosc raczej nie będę używać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te panie od miedzi wyxgladaja jakby chore byly... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miedz ladnie wyglada oddzielona czarna kreska moim zdaniem:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Coz.. nie jestem najlepsza w orientowaniu sie co do daty mimo zerkniecia w kalendarz..;p

      Usuń
  5. Jak ja bym chciała, żeby to faktycznie był 30 lipca, miałabym wtedy 32 dni na napisanie pracy dyplomowej, a nie dwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podobają wszystkie opcje ;) Może nie koniecznie na co dzień, ale w końcu to mają być inspiracje, a nie wzory do odtworzenia. Miedź, graficzne kreski, ciemne, czy też czerwone usta i mocne brwi najbardziej mi się podobają, bo sama często wykorzystuję te akcenty w swoim makijażu, już od jakiegoś czasu ;) Za to cieniowanych ust jeszcze nie próbowałam, ale mam zamiar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, przeciez nikt nie karze ich kopiowac a moga byc fajna inspiracja do wlasnych pomyslow. Cieniowane usta sa swietne:)

      Usuń
    2. No ale żeby wyciągnąć "coś" ze zdjęcia z inspiracją, trzeba lubić się bawić makijażem i mieć odrobinę wyobraźni ;) Dlatego nie dla każdego musi się to podobać i jestem w stanie to zrozumieć :)

      Usuń
  7. moje typy to błyszcząca miedź, naturalny i klasyczny - te trendy podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno będę kombinowała z miedzią:)!

      Usuń
  8. Ciemne usta mnie od dawna kuszą, sprawiłam sobie nawet taką szminkę z Inglota i teraz tylko czekam na tą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, która to pomadka:). Ja uwielbiam ciemne pomadki, ostatnio najbardziej bordowe i jagodowe, ale też czekam z nimi na jesień bo latem po prostu jakoś nie pasują:)

      Usuń
  9. Nr 1 - miedź - idealnie odzwierciedla mój stylowy look na porannym kacu ;). Nareszcie nie muszę się malować, a i tak będę taka stajlisz :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak samo o tym pomyślałam :D

      Usuń
    2. Haha zdecydowanie bezpieczniejsza jest miedź tylko na górnej powiece i oddzielona kreską bo inaczej właśnie łatwo o niezdrowy wygląd;)

      Usuń
  10. naturalny i klasyczny ujdzie reszta takie dziwne zombie

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeżu, nic z tego mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoky nieśmiertelne ;-) A mocno podkreślone brwi bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale niekoniecznie na sobie;)

      Usuń
  13. Smoky oraz klasyczny najbardziej mi się podobają..
    Do ciemnych ust musiałabym się przełamać..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne podsumowanie :) Widzę, że niektóre letnie trendy zostają z nami na dłużej - naturalny look, graficzne kreski i oczywiście nieśmiertelne smoky! No i dobrze, bo to właśnie są też i moje typy, najbliższe temu, co lubię na sobie widzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoky zawsze modne tak jak naturalne, delikatne makijaże:))

      Usuń
  15. Smoky eyes chyba nigdy nie wyjdą z mody ;P czekam na Twoje wersje niektórych makijaży! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mam w planach pomalować, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

      Usuń
  16. mocne brwi+ eyliner - najlepsze polaczenie !!!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie : http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cieniowanie ust, to chyba najfajniejszy trend na jesień, już nie mogę się doczekać żeby wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wygląda to świetnie i jest całkiem proste i praktyczne - ja często w podobny sposób maluję się lip tintami:)

      Usuń
  18. Właśnie dzisiaj oglądałam filmik u sióstr Pixwoo i zrobiła makijaż z użyciem burgundowych cieni. Super to wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi najbardziej podoba się klasyka i naturalny look. Nie lubię mocnych, przesadnych makijaży więc te kreski odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem za klasyką :P jedyne podoba mi się to, że modne są ciemne i wyraziste brwi - moje naturalne :P ah gonie trendy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zazdroszczę bo sama mam strasznie niepozorne brwi;)

      Usuń
  21. I tak będę się po swojemu malować, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ja też, wiadomo, ale może coś mnie zainspiruje do nowych kolorów, połączeń:)

      Usuń
  22. Makijaże jeszcze ujdą, ale modelkom dałabym jeść :]

    OdpowiedzUsuń
  23. cieniowane usta mi się tylko podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm chyba błękity wygrywają ;) Natomiast niektóre makijaże wręcz straszą. Jeszcze te naturalne są fajne, ale reszta niekoniecznie :P

    jeżeli macie ochotę poszperać po innych blogach zapraszam również do mnie :http://ori-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się odcień tego błękitu, chętnie kupiłabym taki cień bo zdaje się, że nie mam niczego podobneo:)

      Usuń
  25. Fajny wpis!

    Choć dla mnie chyba tylko ta "klasyka" pozostaje... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  26. no to w sumie mało się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. w niektórych nawet bym się nie pokazała! stawiam na klasykę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. złoto z granatem zawsze mi sie podobalo ale zawzze uwazalam ze mi nie pasuje. Może w tym sezonie sie przełamię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest piękny, taki 'wytworny' duet:). Może spróbuj najpierw w domu:)?

      Usuń
  29. Mnie najbardziej podoba się miedź, cieniowane usta i oczywiście ponadczasowa klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niektóre bardzo mis ie podobają, ale pierwszy to dla mnie zmęczone oko, nie wiem jak mogłabym to zaadaptować pod swoje potrzeby :)
    najbardziej urzekły mnie chanel i thakoon

    OdpowiedzUsuń