środa, 14 sierpnia 2013

Vipera Roulette 38

Vipera niedawno wypuściła serię Roulette, w której skład wchodzi kilka dość zwyczajnych lakierów i osiem fantastycznych, oryginalnych top coatów! Gdy tylko zobaczyłam swatche w internecie zamarzyły mi się wszystkie z topów, ale ostatecznie kupiłam trzy (pozostałe dwa pokażę wkrótce).

Top coat oznaczony numerem 38 (aż się prosi o jakąś fajną nazwę:D) to mieszanka drobnego białego matowego brokatu, większego czerwonego i sporych białych kwadracików. Moim zdaniem to genialna mieszanka, nałożyłam lakier na czerwono-białe cieniowanie i po pierwsze mam skojarzenia z wiśniowymi cukierkami albo lodami, a po drugie nie mogę przestać zachwycać się tym top coatem. Jedynie przyczepić mogłabym się do proporcji między przezroczystą bazą a drobinkami, których jest zdecydowanie za mało. To co widzicie na moich zdjęciach to dwie warstwy tego glittera, jedna też wyglądała uroczo, ale wolałam mocniejszy efekt. Trzeba się też nakombinować żeby drobinki rozłożyły się w miarę jednakowo na płytce paznokcia, bo nie bardzo chcą schodzić z pędzelka. Poza tym jednym minusem uważam, że jest wspaniały!

DSCN1122

DSCN1119

DSCN1127

DSCN1123

DSCN1125

roulette38

Nie wiem gdzie można dostać te lakiery stacjonarnie, w Krakowie była sto lat temu jedna wyspa Vipery, ale to zamierzchłe czasy. Ja zamówiłam sobie przez allegro, od użytkownika-oficjalnego sklepu Vipera (link). Płaciłam 10,50zł.

90 komentarzy:

  1. Genialne mani, 90% efektu robi gradient!

    Vipery stacjonarnie nie opłaca się kupować, przynajmniej we Wrocławiu. Ja się ostatnio skusiłam, a później na stronie internetowej Vipery okazało się, że każdy lakier miał przebitkę 3-4 zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hatsu:D! To faktycznie nie bardzo się opłaca. W fb dziewczyny pisały, że w Krakowie ponoć są na Dietla (ale też drożej) i w Futurze. Także w sumie nie żałuję, że skusiłam się na zakup przez internet.

      Usuń
  2. Zjawiskowy efekt ;) Widziałąm je na wyspach w galerii, czemu ja ich nie wzięła??

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie gradient... matko jak to kosmicznie wygląda.. takie połączenie, że pokochałam top:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wszystko się prezentuje :D gradient wyszedł jak zawsze idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego topa, ale jeszcze nie używałam :)
    Vipera się popisała z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:)! Już od dawna nic z Vipery mnie nie zaciekawiło aż do tej serii:D

      Usuń
  6. Świetnie prezentuje się ten top na tym cieniowaniu :) Jestem ciekawa pozostałych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tym topem gradient prezentuje się po prostu świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o Katowice to na pewno jest stoisko Vipery w Silesii ale przyznam, że z tej firmy miałam tylko dwa lakiery ( z których z resztą byłam zadowolona).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, że to napisałaś - może komuś z Katowic przyda się taka informacja:)

      Usuń
  9. fenomenalnie! zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja też jestem pod wrażeniem tego lakieru:)!

      Usuń
  11. świetnie to połączyłaś, top się prezentuje jakoś tak... smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również bardzo się podoba ;) Ładne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny manicure, drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny manicure i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki białemu cieniowaniu czerwień wygląda trochę jak róż :-)
    Zdecydowanie topy od Vipery mają za rzadko upakowane drobiny. Polecam metodę nakładania gąbką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrobiło się trochę różowo:). A drobinek faktycznie mało, ale nawet po jednej wartwie wygłądały całkiem ładnie:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też się zachwycam, ten top strasznie mi przypadł do gustu:D

      Usuń
  17. Świetnie wygląda na gradiencie :) Jak najszybciej pokazuj następne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie zachwycam się i przestać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki fajny top coat! *.* nie wiedziałam, że vipera wypuściła coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inne też są świetne, może nawet ładniejsze:)!

      Usuń
  20. Mi się wydaję być bardzo swiatecznym mani ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się tak zupełnie nie kojarzy;)

      Usuń
  21. Fenomenalny efekt, ależ mi się to spodobało. Super. Przyciąga wzrok, jak nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęczaku, muszę powiedzieć że wzrok naprawdę przyciąga, bo cały czas gapię się na swoje paznokcie;)

      Usuń
  22. Na gradiencie wygląda bosko ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. sam ten top mi się nie podoba, ale w połączeniu z tym gradientem wygląda cudownie! faktycznie jak jakieś cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, to wiśniowe cukierki:D! A ja zachwycam się też samym topem i mam ochotę użyć go na jakiejś zupełnie innej bazie.

      Usuń
  24. wow, połączenie tego gradientu z tą viperą jest nieziemskie. Idealnie pasuje do siebie to zestawienie!!

    OdpowiedzUsuń
  25. to najlepszy swatch ruletki, jaki widziałam. Świetnie to zestawiłaś, ŚWIETNIE!

    Bardzo fajne zdjęcia ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie mi miło to usłyszeć zwłaszcza, że ja jestem ogromną fanką twoich zdjęć:)!

      Usuń
  26. Jeśli chodzi o Viperę w Krakowie, to mają stoisko w Futurze, trochę kiepski dojazd ale przynajmniej jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, bo nigdy nie byłam w Futurze :)

      Usuń
  27. świetny efekt na tym gradiencie wyszedł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pazurki piekne. Bylam wczoraj przy stoisku Vipery i nie widzialam tych lakierow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie sprowadzili na stoisko? W sklepie internetowym są już jakiś czas.

      Usuń
  29. Cudowne wykończenie! Wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz taki lakiery to polecam:)!

      Usuń
  30. efekt niesamowity :) zazdroszczę Wam tych topów :P ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć - kupuj jeśli Ci się podobają, nie są jakieś drogie:)

      Usuń
  31. Vipera się postarała, uwielbiam takie topy !

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, przepiękne te paznokcie. Zdobienie wygląda ślicznie a cieniowanie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Ja ogólnie bardzo lubię cieniowane pazurki:)

      Usuń
  33. Ten top wydał mi się taki... do niczego, ale jak się go dobrze połączy, tak jak zrobiłaś to Ty, wychodzi genialne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Polska białoczerwoni :D przypomniał mi się mój mani na strefę kibica na euro 2012, właśnie czerwonobiałe cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że komuś skojarzy się z flagą Polski:D

      Usuń
  35. Świetny efekt baardzo ale to bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczne połączenie cieniowania i viperowej ruletki :) Bardzo efektowne mani, gdybym miała je na własnych paznokciach nie mogłabym przestać na nie patrzeć :) Ja z ruletki mam tylko 34, ale chciałabym więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie sprawdziłam, że 34 to ta czarna piękność, już sobie wyobrażam jakie piękne paznokcie można wyczarować z tym topem:D

      Usuń
  37. Jestem pod wrażeniem, faktycznie musiałaś się napracować żeby przy drobinki równo się rozłożyły, ja przy zwykłym brokacie czasem wymiękam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było to bardzo trudne, po prostu trzeba mieć oko na te drobinki;)

      Usuń
  38. Wow, zarówno gradient jak i glitter wyglądają cudownie! Świetnie je połączyłaś ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Top jest całkiem fajny, a na Twoim gradiencie wygląda świetnie!
    Mnie chyba najbardziej się podoba top nr 34, muszę sobie zamówić w końcu ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Super to wyszło! Przypomina mi trochę lakiery OPI z serii Minie:))

    OdpowiedzUsuń
  41. OMG!!! Mani idealny!!! zakochalam sie i tez chce taki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Te topy są piękne ale nie mam cierpliwości do łowienia tych drobinek, bo jest ich za mało, mam czarny i na nim jednym pozostanę :-) zdecydowanie wolę topy carnival Golden Rose, też są śliczne i dużo lepiej się nakładają. Na razie też mam jeden ale na tym się nie skończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te topy są piękne ale nie mam cierpliwości do łowienia tych drobinek, bo jest ich za mało, mam czarny i na nim jednym pozostanę :-) zdecydowanie wolę topy carnival Golden Rose, też są śliczne i dużo lepiej się nakładają. Na razie też mam jeden ale na tym się nie skończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. W Krakowie Viperę znajdziecie w C.H. FUTURA PARK i w BONARKA CITY CENTER. Adresy na http://www.vipera.com.pl/pl/index.php?id=viperastore

    OdpowiedzUsuń