niedziela, 22 września 2013

Diadem Biała Kreda F-28

Kolejny lakier Diadem, który wypróbowałam to Biała Kreda (F-28). Lakier ma nietypowe, satynowe wykończenie. Nie jest to zupełnie matowy lakier, ale też nie jest błyszczący. Przypomina mi jeden lakier z Essence, który miałam dość dawno, taki z kolekcji Black&White, też miał podobne wykończenie. Efekt jest w sumie dość ciekawy i kojarzy mi się nie tyle z kredą co z papierem kredowym o takim właśnie półmatowym połysku. Kolor to jak widać czysta biel, przyjemnie mi się go nosiło bo lubię białe paznokcie.

Co do jakości to nie jest już tak świetnie jak z jego niebieskim kolegą. Jak na biel nie jest zły, ale do ideału sporo mu brakuje. Jest dość rzadki, nawet dobrze się rozprowadza i kryje nie najgorzej, ale przy drugiej warstwie pojawiły się niewielkie prześwity. Poza tym szybko schnie i dobrze się trzyma. To całkiem przyzwoita biel, ale nie jest doskonała;).

DSCN1829

DSCN1828

DSCN1832

DSCN1834

Lakier przyleciał do mnie w Lakierowym Boxie, który dostałam za sprawą Polskich Lakieromaniaczek oraz B. 

Kosmetyki Diadem dostępne są na sklepie internetowym marki oraz w mniejszych osiedlowych drogeriach, jeśli chcecie kupić stacjonarnie a nie wiecie gdzie to można pytać na fb Diadem.

Baner Projekt

43 komentarze:

  1. Bardzo fajny lakier, ciekawe wykończenie jak na tak "zwyczajny" kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie przyciąga uwagę wykończeniem:)

      Usuń
  2. ja jeszcze się nie dorobiłam białego lakieru, ale chyba nie czułabym się dobrze z takim kolorem na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi biel na paznokciach, ten kolor budzi różne odczucia:)

      Usuń
  3. ładnie wygląda :))
    u siebie omijam raczej samą biel, ale u kogoś zawsze podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę paznokci! Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój biały lakier jest taki kremowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam białe lakiery! ja swój ulubiony dorwałam w golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na paznokciach wygląda ładnie:) choć biały to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam białe lakiery do paznokci :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za bielą, ale na Twoich paznokciach wygląda rewelacyjnie:) Kwintesencja elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może ta biel nie jest idealna, ale moje oczekiwania zaspokoiła w 100% i muszę przyznać, że bardzo się polubiłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją w sumie polubiłam, ale chyba będę szukać białego ideału:)

      Usuń
  11. biel na paznokciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna biel a na Twoich paznokciach prezentuje się niesamowicie !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wolę dać 3 warstwy rzadszego niż widzieć gluty od gęstych lakierów ;) bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, już wolę bardzo rzadki niż gęsty glut:P

      Usuń
  14. slicznie wyglada na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ma wykończenie, muszę zobaczyć czy u mnie jest ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ma to wykończenie :) I na pewno nada się jako lakier pod wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę go już 3ci raz i dalej chcę go mieć.. pomijając pewne niedogodności:) pod zdobienia będzie świetny, pewnie i tak położyłabym na niego top, więc w sumie nie wiem co się tak podniecam tym wykończeniem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no nie bardzo jest sens kupować go żeby potem top nakładac:D

      Usuń
  18. bardzo mi się podoba, mam chęć na tego bielaska :>

    kochana, czy Ty wyraziłaś na to zgodę? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=532392673506002&set=a.217878701624069.53667.216652871746652&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie... dzięki za info zaraz do nich napiszę:/

      Usuń
  19. Też lubię nosić biel na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tylko jeden biały lakier, czasami go używam jak chcę żeby pazurki dawały po oczach, biel jest bardzo rzucająca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:). Bardziej świeci po oczach niż taka czeriweń:)

      Usuń
  21. Mam coraz większą ochotę na taką biel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wygląda ładnie :) ciekawie tak z tym nietypowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne paznokcie ;d
    Widze, że uwielbiasz kosmetyki, więc zapraszam na konkurs na mój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest! Nie sądziłam, że kiedykolwiek zachwycę się bielą, ale to wykończenie do mnie przemawia, i to jak!

    OdpowiedzUsuń