niedziela, 8 września 2013

Farba do włosów: mise en scene Hello Bubble w odcieniu Milky Ash

Chociaż różowy kolor włosów strasznie mi się podobał to po ponad pół roku noszenia miałam po prostu ochotę na zmianę. I nie chciałam żeby był to kolor z gamy różowo-czerwono-bordowej, po prostu coś całkowicie innego. Przypadkiem natrafiłam na azjatycką farbę do włosów Mise en scene Hello Bubble i wypatrzyłam świetny odcień o nazwie Milky Ash. Na zdjęciach wyglądał jak szarość, taka ciemniejsza, z bardzo delikatnym ciepłym tonem. Szare włosy strasznie mi się podobają, ale kiedy jest do szary lekko przełamany i nie wygląda jak siwy.

Długo się przymierzałam do tej farby i w końcu kupiłam, nie tak tanio, bo w przeliczeniu na złotówki zapłaciłam około 50zł (kupowałam na ebayu). Farba przyszła do mnie około dwa tygodnie później.

DSCN1559

Nakładałam ją na włosy w kolorze mocno spranego różu, miejscami praktycznie przebijający się blond, miejscami jeszcze całkiem intensywny róż. Miałam też widoczny odrost.

Niestety nie podoba mi się kolor jaki uzyskałam. Obawiałam się, że farba nie pokryje dobrze różowych pasm, ale na szczęście tak się nie stało, kolor jest w miarę jednolity oprócz odrostów (przy odrostach wyszła jakaś ciepła, rudawa:/). Poza tym nie jest to kolor jakiego oczekiwałam.. nie wiem dlaczego wyszedł taki a nie inny. Może przez fakt, że jest przeznaczona raczej do ciemnych włosów.

milky ash

Zaniepokoiło mnie już opakowanie, w którym dostałam farbę. Przed zakupem obejrzałam wiele akcji z tą farbą i na każdym kolor wyglądał w 90% na szary, z minimalną domieszką cieplejszego odcienia. Na opakowaniu, które do mnie przyszło kolor wydawał się już mocniej brązowy, taki pół na pół: szarość/brąz. Ale wiadomo, kwestia zdjęć, ustawień monitora, druku i tak dalej. Jednak na aukcjach kolor Milky Ash opisany był jako “pink grey”.

Na moich włosach wyszedł chłodny, ciemny blond. Nigdy nie miałam tak jasnych włosów. Nie czuję się do końca w nim dobrze, to nie jest mój kolor ale nie byłby nawet taki zły gdyby nie fakt, że nie złapał idealnie równo i na żywo jest to mocniej widoczne. Jest to farba stała, zobaczymy czy będzie się spierać.

DSCN1570 

Sposób aplikacji jest nietypowy, składniki farby trzeba wlać do pojemniczka z pompką wytwarzającą piankę. Farbowanie pianką jest dosyć przyjemne i wygodne, ale po 10-15 minutach farba zaczęła ściekać, więc nie jest to całkiem dobre rozwiązanie. Nie czułam w ogóle zapachu amoniaku a włosy po farbowaniu nie były szorstkie i tępe jak po wielu farbach, nawet podczas nakładania farby i spłukiwania wydawały się śliskie i dość przyjemne w dotyku.

DSCN1681

Nie zostanę przy tym kolorze dłużej, bo nie jest taki jak oczekiwałam i nie chwycił równomiernie. Z drugiej strony obiecałam sobie, że przestanę już rozjaśniać włosy i nie nałożę typowej, chemicznej, drogeryjnej farby (zobaczymy jak mi pójdzie). Nie chcę ich już tak katować jak do tej pory, bo mimo że są bardzo przyjemne w dotyku i nie mam problemów z rozdwajającymi się końcami to wyglądają mizernie ( jeszcze nie odrosły po marcowym nieszczęsnym cięciu przez jedną fryzjerkę, która na hasło “lekko przedłużony z przodu bob” strasznie wycieniowała mi tył, to były prawdziwe strzępy). Zostały mi pewne opcje, więc rezultatami na pewno się pochwalę;).

74 komentarze:

  1. mi się bardziej podobasz niż w tych wszystkich czerwieniach i różach bo te kolory są hmmm postarzające jakoś tak ;) niemniej zielonkawo na moim monitorze to wygląda wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba, ładnie jest ale faktycznie u mnie jak i u Obbsession trochę zielonkawo jest

      Usuń
    2. a ja Cię wolę w różu, chociaż ładnemu we wszystkim ładnie więc teraz też cudnie wyglądasz :D

      Usuń
    3. Właśnie też weszłam, żeby napisać, że ciut zielono :P

      Usuń
    4. Jest ten kolor taki gloniasty troche, ale na zdjęciach chyba wyszedł jednak bardziej zielono ;)

      Usuń
    5. wygląda jakby to był jednak odcień 7K - Urban Khaki Blond...
      z szarych odcieni Joanna ma gołębi popiel, testowałaś kiedyś?

      Usuń
  2. Nie wiem jak jest na zywo, ale na zdjeciach wygladasz bardzo naturalnie w tym kolorze. Tak jakbys.nie farbowala wlosow i miala swoj wlasny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest z typu takich "mocno naturalnych" a do tego moje w wersji niepomalowanej mają dość podobny kolor i efekt jest w sumie bardzo naturalny.. ale mój naturalny kolor włosów jest DUUUZO ciemniejszy:)

      Usuń
  3. A jak dla mnie to bardzo do twarzy Ci w tym kolorku, odmładza i wyglądasz bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wowoow:) Swietna zmiana :)

    Ze tez na roz udalo sie polozyc kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z przedmówczynią. Wygląda naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się ten kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:). Dla mnie jest taki "ujdzie" ;).

      Usuń
  7. Dobrze Ci w tym kolorze, pomimo że ten odcień wygląda na lekko zielonkawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygladasz cudownie bardzo Ci pasuje ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wg mnie włoski masz równie piękne jak rózowe jednak faktycznie rozbierznośc miedzy kolorami jest duża...wydaje mi się że to wina rozjasnianych wlosów......na naturalnym kolorze efekt na pewno byłby podobny albo bardzo zblizony....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak.. myślałam, że taka dość ciemna farba je przyciemny ale widocznie lepiej wypadła by na ciemniejszych włosach:)

      Usuń
  10. Ładny, spokojny, naturalny kolor włosów :) Tylko wydaje mi się, że dla Ciebie jest chyba za spokojny, bo zdaje się, że masz trochę szaloną osobowość. Oczywiście w tym pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe fakt, czuję się w nim nieswojo i trochę jak "szara myszka" ;)

      Usuń
  11. Wyglądasz pięknie w takim bardziej naturalnym, spokojnym odcieniu. Choć rzeczywiście u mnie też dostrzegam jakąś zielonkawą nutę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w nich coś zielonego..choć na żywo nie ma efektu, że wyszły zielonawo, są raczej takie bure ;)

      Usuń
  12. Na zdjęciach kolor wygląda dobrze ale chyba to nie jest kolor stworzony dla Ciebie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. hm.. a mi się bardzo podobasz w tym kolorze :) po za tym wyszedł bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Hah teraz nie wracam, ale przy tym też nie zostaję:D

      Usuń
  15. korzystna zmiana, podobny kolorek ma Zmalowana i w ogóle jakoś teraz jesteście podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, bo nie oglądam filmików na yt;)

      Usuń
  16. A mnie się bardzo podoba! Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ten kolor, ciekawy taki, niby blond, ale nie do końca ;) Ciężko określić jakie ma tony :P Ale szary to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary byłby genialny, ale nie widuję taki farb:/

      Usuń
  18. Zdecydowanie lepiej, niz w rozu. Bez urazy, kazdy ma swoj gust, ale tamten kolor nie podobal mi sie kompletnie i ten jest milion razy lepszy moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no właśnie każdemu podoba się co innego;). Wiem, że zdeydowanie wielu ludzi nie lubi takich nienaturalnych kolorów (spotykałam się z tym często na ulicy ehehe) ale takie dziwne kolory włosów zawsze mi się strasznie podobały.. a w końcu to każda z nas ma być zadowolona ,bo wszystkim się nie dogodzi:D:D

      Usuń
  19. Wyglądasz w tym kolorze bardzo młodo, tak dziewczęco. :P Mimo wszystko najbardziej podobasz mi się w czerni i różu. Może następnym razem czerń z różowymi pasemkami? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zdziwiłaś, że jednak czerń:). Pasemek nie lubię, ale przy tym kolorze też nie zostanę;)

      Usuń
  20. rzeczywiście taki zielonkawy jakby... nie ma tragedii, wyglądasz dobrze, ale podejrzewam, że znajdą się inne naturalne kolory, w których będziesz wyglądać i czuć się równie dobrze jak w różowych, które były świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Opinie są podzielone, a ja mam nowy pomysł na włosy:)

      Usuń
  22. Moim zdaniem świetny kolor wyszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach ten kolor wygląda całkiem ładnie i do twarzy Ci w nim. Ale już co innego pewnie jest na żywo...
    Szkoda, że nie wyszło tak jak chciałaś. Ostatnio też miałam nie udaną koloryzację, niestety.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wyszło niestety choć tragedii też nie ma na szczęście:). A u Ciebie co poszło nie tak?

      Usuń
    2. Zamiast ładnego rudego wyszedł burak. Całkowicie nie ten odcień, ale na szczęście już nieco się "sprał" i bardziej mi się podoba. ;)

      Usuń
  24. A mnie się podobasz w takim chłodnym blondziku, choć jak już mówiłam, ja bym poszła jeszcze jaśniej! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. na zdjęciach mnie się podoba ;) ale to Ty masz się czuć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wiadomo:). I fajnie, że Ci się podoba:)

      Usuń
  26. ładny kolor, ale myślę, że jest dla ciebie za bardzo elegancki... jednak różowe włosy to było coś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że brak mi elegancji:D? A tak serio to czuję się w nim trochę nijako, a lubię zwracać uwagę czymś w wyglądzie i ostatnio to właśnie był ten róż;)

      Usuń
  27. Taka "grzeczna" dziewczyna się zrobiła :)) Ładnie Ci w nim, ale ten z opakowania mi się podoba jednak bardziej;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Szkoda, że taki nie wyszedł:/!

      Usuń
  28. Moim zdaniem lepiej Ci w zwariowanych kolorach na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh widzisz, zdania się podzielone:D. Ja się chyba lepiej czuję w czymś ciemniejszym albo bardziej intensywnym:)

      Usuń
  29. Mimo wszystko to i tak Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cóż mila zmiana,choć w różowych wygladałas promiennie w tych juz bardziej blado.dla kontrastu chyba bedziesz musiala siegnac po intensywniejszy roz do policzkow :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, może:D. Też mi się wydaje, że wyglądam trochę mdło;).

      Usuń
  31. Bardzo fajny kolor,pewno po paru myciach będzie naturalniejszy,wiesz,że kojarzysz mi się z dziewczyną z mangi,jakie oczy cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Co za odmiana! Mimo wszystko, uważam, że w tym kolorze wyglądasz bardzo ładnie, dziewczęco :) Włosy włosami, ale oczęta to Ty masz przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolor! Bardzo naturalny i o wiele bardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń