środa, 11 września 2013

Kobaltowy krok po kroku | Nowości od Kobo

DSCN1697

Makijaż, w którym główną rolę gra bardzo intensywny matowy pigment w kobaltowym kolorze. Jako tło dla kobaltu użyłam brązowego, połyskującego cienia. Całe oko obrysowane jest czarną kreską, ale jeśli taki efekt Was nie przekonuje to można po prostu zakończyć makijaż kreską na górnej powiece a dolną podkreślić tylko przy zewnętrznym kąciku oka :).

KOBALT

  1. Na ruchomą powiekę nałożyłam matowy, sypki pigment w kolorze kobaltowym.
  2. Zewnętrzny kącik oka pomalowałam w kształt “V” czarnym cieniem.
  3. Dokładnie roztarłam czarny cień miękkim pędzelkiem.
  4. W miejsce czarnego cienia położyłam połyskujący brązowy cień (również miękkim pędzelkiem) aby go złagodzić. Podkreśliłam nim także delikatnie dolną powiekę i roztarłam.
  5. Oko obrysowałam kreską: na całej górnej powiece i wewnętrznym kąciku oka jest to płynny eyeliner, na dolnej powiece trwała kredka.
  6. Ostatni i zarazem jeden z najważniejszych elementów: tusz do rzęs.

DSCN1690

DSCN1691

Do tego makijażu użyłam pigmentu Kobo w kolorze Grape. Jest niesamowicie intensywny i piękny ale jednocześnie trudny w obsłudze (jak większość cieni sypkich-matowych). Dlatego używam go dość rzadko, ale jednak nie żałuję, że go kupiłam, tym bardziej że kosztował kilka złotych (promocja).

DSCN1699


Jeśli mowa o Kobo to nie wiem czy już widzieliście na innych blogach, że marka wprowadza kolejne nowości do asortymentu. Tym razem są to cienie pojedyncze i lakiery.

Z cieni pojedynczych pojawiają się nowe kolory, w sumie siedem nowych kolorów. Cena pojedynczego cienia to 17,99zł – wkłady wychodzą trochę taniej. Ja zresztą wolę formę wkładów, bo cienie Kobo pasują do okrągłych paletek Inglota, więc sobie mieszam Kobo z Inglotem;). Swoją drogą uważam, że Kobo ma naprawdę dobre cienie, choć mogłyby być tańsze, biorąc pod uwagę, że tak popularna (i dobra) marka jak Inglot wypada troszkę taniej.

Będę musiała konieczne zbadać odcień Rosy Brown, wygląda na taki “mój” kolor. Swoją drogą wyobraziłam sobie wymarzony Rosy Brown, taki w stylu słynnego Golden Rose od Kobo – brąz połyskujący na chłodny róż, to by było cudo, prawda:D?

nowosci

Pojawiają się też nowe kolory lakierów z serii inspirowanej najpiękniejszymi miastami świata. Ta linia lakierów jest moim zdaniem bardzo w porządku, o wiele lepsza od dawnej klasycznej Kobo, która została wycofana. Wszystkie lakiery, które mam z tej serii są dobre jakościowo.

Najbardziej ciekawi mnie Singapore (lubię takie ciemne) i Beijing (czyżbym widziała mój ulubiony fioleto-róż:D?).

nowosci2

64 komentarze:

  1. Cienie wyglądają zachęcająco:)Ja zawsze czekam na promocję bo jednak są dość drogie:)
    Makijaż piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny jest ten pigment, ale jakoś nie przepadam za cieniami sypkimi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię sypkie, ale wolę jednak na co dzień błyszczące, bo sypkimi ciężko się operuje.

      Usuń
  3. WOW, Ładnie Twoje oczko wygląda w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intensywny kobalt i ładnie się prezentuje przy Twoim kolorze oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cienie łaaadne :D mam dwa i jestem zadowolona :D
    ładnie Ci w takim kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza z Golden Rose:). Dzięki:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miło to usłyszeć, zwłaszcza że z natury mam niefajne brwi:)

      Usuń
  7. Perfekcyjny makijaż, Kleo :)
    Kobalt to moje klimaty, z chęcią zmaluję coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Ja z reguły daję coś bardziej błyszczącego w kąciku, ale tak też mi się podoba. Fajne są cienie z Kobo, ale jakoś mi na nie szkoda kasy czasem. Ale strasznie fajnie, że są wkłady, bo nie lubiłam rozwalać tych opakowań, żeby dostać się do wkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle podkreślam kącik oka czymś błyszczącym, ale teraz tak dla odmiany zrobiłam inaczej:)

      Usuń
  9. piękny, perfekcyjnie roztarty i bardzo ładnie napigmentowany cień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, szkoda, że ja nie potrafię zrobić sobie takiego pięknego makijażu;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie potrafiłam namalować prostej kreski - ćwiczeniami każdy dojdzie do wprawy:)

      Usuń
  11. Więcej takich tutoriali :-) Z chęcią wypróbuję, a już może się uda :D :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładne brwi :) a ten kobalt jest super :) mam kilka cieni Kobo i na pewno sobie jeszcze kilka kolorów zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale z natury są mizerne, bardzo rzadkie więc zawsze je podkreślam:).

      Usuń
  13. Kobalt to jest zdecydowanie mój kolor ;) Świetnie się w nim czuję i podobno nieźle wyglądam. Taki pigment, to jest coś! Bardzo seksiaste spojrzenie masz z tą kreseczką <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dzięki Puszko:D. Kobalt to jeden z moich ulubionych kolorów, nie tylko w makijażu:))

      Usuń
  14. Świetny makijaż, a tutorial do niego bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pięknie:) szczególnie przy takich oczach:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięny makijaż, moje kolory. Pigmentacja cieni fanomenalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, ten pigment Kobo jest mega intensywny!

      Usuń
  17. Akurat dzisiaj pokusiłam się o taki sam kolor na powiece, tylko że użyłam cienia z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze mi się podobał kobalt przy brązowej tęczówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię odcienie niebieskiego na brązowych oczach, bo bardzo mocno je podkreślają:)

      Usuń
  19. ten kobalt piękny jest, ale niestety z moimi umiejętnościami mocnymi kolorami robię sobie krzywdę :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż,pasuje do Twoich oczu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością spróbuję zrobić taki makijaż (choć czarno to widzę) bo ostatnio kobalt często gości na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To kobaltowe oko robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie umiem jeszcze tak ładnie rozetrzeć :( Tj rozciera mi się, ale w każdą stronę...oprócz tej, w którą chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam pigment w tym samym kolorze, ale użyłam go tylko dwa razy ponieważ po godzinie, max dwóch znika z powieki i zostają tylko brzydko wyglądające resztki, które zbierają się w załamaniach powieki. Próbowałam nakładać go na bazę i na mokro, ale za każdym razem było tak samo. Z twoim też się coś takiego dzieje? Masz jakiś pomysł żeby temu zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było takiego problemu, trzymał się dobrze, ale zuważyłam coś innego, może trochę podobnego. Przy nakładaniu, kolor pigmentu mimo że mocny i ekstremalnie napigmentowany jak się go nawet tylko dotknie trochę siadał przy nakładaniu na powiekę. Dlatego nakładałam go kilkoma cienkimi warstwami techniką wklepywania.
      Dziwne, że u Ciebie znika i na bazie i na mokro - to dwie najlepsze metody. Spróbuj może jeszcze nakładać kilkoma cienkimi warstwami wklepując (lekko nawet wcierając) pigment.

      Usuń
  25. Uwielbiam kobaltowy <3 Kosmetyki KOBO też lubię, wolę ich cienie niż np. Inglotowskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię ich cienie na równi z Inglotem, dla mnie obydwie marki są bardzo dobre.

      Usuń
  26. Kobalt to jeden z moich ulubionych kolorów. Jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ale kolor.. :) szukam inspiracji na makijaż dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, super ten cień kobaltowy, ale pewnie nie umiałabym się nim umalować ;p

    A z nowych lakierów też mi się podoba Singapur, a na Warszawę może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle śliczny makijaż, ładnie podkreśla brązową tęczówkę oka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ;) ale mnie wciąż nie chce wyjść w makijażach litera v w zew kąciku, trudne to ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Kobalt piękny, chociaż w takim kolorze nie widzę się zupełnie. Za to nie mogę oczu oderwać od idealnej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje makijaże zawsze są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest cudowny! Uwielbiam mocne makijaże, chociaż czuję się w nich trochę dziwnie. Ten prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń