poniedziałek, 2 września 2013

Maybelline Colorama Neons 186

Nic mnie tak nie irytuje w lakierach jak piękny, niespotykany kolor o kiepskiej jakości. Colorama Neons 186 właśnie taki jest..

To jeden z tych kolorów, których zawsze poszukuję w lakierach - odcieni leżących gdzieś między fuksją a fioletem. 186 jest zdecydowanie fioletowy, ale bardzo ciepły, wpadający w róż. To jest właśnie kolor kwiatów fuksji, dokładnie tej fioletowej, dzwonkowej części pod rozłożonymi płatkami:). Ma satynowe wykończenie. Świetny odcień, w moim guście, jednak lakier okazał się problematyczny. Nałożyłam dwie warstwy na jedną warstwę białego lakieru dla podbicia koloru. Okazało się, że nawet przy drugiej warstwie fiolet mocno smużył, pojawiały się prześwity, nie było go łatwo opanować.

DSCN1186

DSCN1187

DSCN1190

DSCN1192

DSCN1193

48 komentarzy:

  1. Kolor śliczny:) Szkoda, że się nie sprawdził;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kusisz tymi neonami, a ja ich jeszcze nie widziałam w swoim Rossku, ani w Naturze... :< co to ma być?! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam nawet jednej buteleczki tych lakierów, jakoś mnie nie kręcą O_o to dziwne!! ale kolor świetny, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie kusi, być może dlatego, że nie czuję się dobrze w fiolecie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, ja akurat bardzo lubię fiolety:)

      Usuń
  5. Ale piękny ten kolor, szkoda, że nie kryje dobrze...

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny <3
    Przypomina mi troszkę lakier, który ostatnio wywaliłam - fioletowy essence multi dimension XXXL shine, colorama przegrywa z nim kryciem na bank. Mogliby je znowu poprodukować trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.. pamiętam, że w tej serii było trochę ładnych odcieni:)

      Usuń
  7. kolor mi się podoba bardzo :) szkoda że reszta nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój kolor :(
    Nie lubię fioletów w żadnej postaci :(
    ale za to masz bardzo ładny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Fiolet to kolor nie dla każdego, zauważyłam że wiele osób go nie lubi. Ja akurat zawsze lubiłam fiolety:)

      Usuń
  9. kolor niespotykany, faktycznie, ale jak nakładanie do bani, to szkoda czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet chciałam go ostatnio w Superpharmie kupić, ale stwierdziłam, że najpierw poszukam opinii w Internecie. Nie lubię problematycznych lakierów;)

    Z ciekawosci - co jest tłem tych zdjęć? Szczególnie tego ostatniego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż..kolor piękny ale lepiej go sobie odpuścić i poszukać takiego koloru wśród innych firm. Zastanawiam się czy Mrs Robinson Color Club nie byłby godnym odpowiednikiem, ale z tego co widzę jest zdecydowanie bardziej różowy.

      Tło to pomalowana kartka posypana brokatem - ta sama na wszystkich zdjęciach:)

      Usuń
  11. Hmm, myślę, że problemy z kolorem, to raczej cecha serii Neons, bo ja mam swoją Coloramę i jest jednym z najprzyjemniejszych lakierów w mojej kolekcji :)
    Choć kolor muszę przyznać jest piękny. Taka jagódka w sam raz na ocieplenie jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak - też mam inne lakiery z Coloramy i są dobre, a te z serii Neons są trochę gorsze, chociaż nie wszystkie są takie same. Poszczególne kolory z Neons się różnią:).

      Usuń
  12. Faktycznie jest to fiolet idealny! Szkoda, że jest taki problematyczny :/ do tego, ja nie lubię takiego wykończenia lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończenie to jeszcze nie problem bo zawsze można pociągnąć warstwą topa, ale jakość zdecydowanie mogłaby być lepsza:/

      Usuń
  13. Kolor rzeczywiście bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, szkoda, że jest taki problematyczny ;-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo żałuję, bo kolor jest świetny!

      Usuń
  15. Też uwielbiam takie fiolety. Rozumiem Twoją irytację, bo miałam identyczne przejścia z fioletowym lakierem Rimmela, o dokładnie takim samym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się znaleźć dobry jakościowo odpowiednik!

      Usuń
  16. Kolor nieziemsko piękny. Szkoda, że taki problemowy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona tym odcieniem:)

      Usuń
  17. Kolor naprawdę świetny i wykończenie mi się podoba, ale słyszałam już od paru osób, że lakiery Colorama są ciężkie w obsłudze więc ich nie próbowałam.

    Bardzo podoba mi się tło Twoich zdjęć, zdradzisz sekret co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z neonowej serii są trudne w obsłudze, ale mam kilka z serii klasycznej i są okej.

      Cieszę się, że Ci się podoba:). To po prostu kartka papieru pomalowana farbami i sypnięta brokatem:)

      Usuń
  18. Lubię neonowe kolory, zwłaszcza fiolety! Ale ten jest jakiś mdły..

    OdpowiedzUsuń
  19. Również bardzo lubię fiolety, w szczególności na oczach aczkolwiek ten kolor coś do mnie nie przemawia... O dziwo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu musi się podobać:). Może po prostu wolisz te chłodniejsze:)?

      Usuń
    2. gdyby wszystkim podobało sie to samo świat byłby nudny i monotonny:) Hmm po głębszym przemyśleniu masz racje:)) Jednak fiolet, fioletowi nie równy;P

      Usuń
  20. Bardzo ładny, ale niekoniecznie jest to odcień, który mnie porywa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Jeśli nie zraża Cię kiepskie rozprowadzanie to czemu nie:))

      Usuń
  22. wygląda jakby był żelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że jest taki trudny w obsłudze, jednak kolor wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mimo tego że taki z niego trudny lakier, to świetnie się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie urokliwy kolor, ale szkoda, że bubel :<

    OdpowiedzUsuń