środa, 11 września 2013

Nails inc – Brook Street

To lakier, który był jednym z najfajniejszych kosmetyków jakie znalazłam w Glossyboxie, tak ogólnie :). Wcześniej nie miałam styczności z lakierami Nails Inc więc miałam ochotę je wypróbować, ale ceny u nas odstraszają. W lipcowym Glossyboxie pojawiła się miniatura lakieru w odcieniu Brook Street.

To kolor, który z pewnością trafi w duże grono odbiorców. Kremowy, ciepły, koralowy róż. Dobrze kryjący (dwie warstwy) i szybkoschnący. Bardzo lubię niespotykane kolory, ten jest może nieco zwyczajny ale naprawdę mi się podoba. Niestety na zdjęciach takie kolory wychodzą jakoś dziwnie, ciężko je dobrze uchwycić.. więc musicie uwierzyć na słowo jaki jest ładny. Mimo jego całego uroku uważam, że nie jest niezastąpiony – znajdą się odpowiedniki.

DSCN1756

DSCN1755

DSCN1753

DSCN1754

DSCN1758

43 komentarze:

  1. piękny kolor i masz piękny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm jakoś nie do końca przemawia do mnie ten kolor.. taki zwyczajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym przypadku w pełni się zgadzam, są tańsze odpowiedniki :) choć kolor ma cudny, to cena jednak ma znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo do powiedzenia na temat tego lakieru:D
      Dodam od siebie.. piękne zdjęcia:)

      Usuń
    2. Dzięki:). Jasne, gdyby nie fakt że znalazłam go w Glossyboxie na pewno nie kupiłabym go w cenie regularnej.

      Usuń
  5. Kolor śliczny, ale za jego cenę znalazłabym tańszy ;]]

    abc-kobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, nie warto tyle wydać dla ładnego, ale dość zwyczajnego koloru.

      Usuń
  6. ale ładny :)
    ja z nails inc. mam tylko jeden kolor (śliczny wrzos), ale kupiłam go bardzo tanio od bloggerki z wyprzedaży, wcześniej nie wiedziałam, że one są takie drogie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie strasznie..w Sephorze jak widzę te ceny to mi słabo:P

      Usuń
  7. Generalnie nie najgorszy ten kolor, aczkolwiek w moje gusta średnio trafia. Coś mi w nim nie pasuje za bardzo... widziałam ładniejsze korale :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje trafia, bo lubię różowe korale, a te prawdziwe korale, mocno pomarańćzowe już średnio;)

      Usuń
  8. mnie osobiście kiepsko się go nakłada ;) ale kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się dobrze nim malowało, choć pierwsza warstwa trochę się "ślizgała" po płytce, ale ogólnie do opanowania.

      Usuń
  9. piękna malinka <3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier ładny ale paznokcie super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam inny , też koral, ale bardziej wpadający w pomarańcz, a nie róż - flammable i w sumie z jakości jestem bardzo zadowolona, z koloru ciut mniej, Twój jest zdecydowanie ładniejszy :) Mam jeszcze lila od nich, w dużej wersji, była w edycji specjalnej GB - Golden Box i również spisuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zdziwiłaś teraz. Na moim też widnieje napis "flammable" zaraz obok "brook street", ale w ulotce od Glossy wyczytyałam, że to Brook Street dlatego pod taką nazwą znalazł się w tym poście.

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się twoje mani ale wydaje mi się, że skracasz sobie małego paznokcia, mogłabyś pociągnąć lakier bliżej macierzy , nie odbierz tego jako złośliwej krytyki. Taka myśl nasuwa mi się za każdym razem gdy oglądam twoje paznokcie, co nie zmienia faktu,że są one pomalowane starannie i dokładnie i bardzo chętnie wchodzę na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana na moim blogu, bardzo ją sobie cenię i zawsze biorę pod uwagę:). I faktycznie widzę, że masz rację, możnaby dosiągnąć lakier ciut wyżej. Dodatkowo ten efekt może być spotęgowany przez fakt, że mam naprawdę strasznie małą płytkę paznokcia na małym palcu;).

      Dzięki!

      Usuń
  13. cudny kolor, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, błyszczący. Bardzo trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki maluszek :)
    ale ma ładny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż zdecydowanie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający kolor! Gdyby nie ich cena w PL, na pewno bym się skusiła :) A może znasz jakiś odpowiednik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam z My Secret, ale już go nie ma w sprzedaży:/. Jestem jednak prawie pewna, że rok temu miałam coś podobnego na paznokciach z Inglota. Nie wiem czy nie był to przypadkiem lakier z zeszłorocznej letniej kolekcji, warto sprawdzić:).

      Usuń
  18. Jak za różem za bardzo nie przepadam to ten mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam czerwony lakier z tej firmy, kupiłam go za 1 funta w Szkocji (ok 5zł) w Poundland i jestem z niego mega zadowolona, ładnie kreyje, długo utrzymuje sie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu u nas takie kosmiczne ceny... ;/

      Usuń
  20. Cudowny kolor lakieru. Sama na taki poluje, ale ciągle trafiam albo na jaśniejszy albo ciemniejszy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie urodowo-lifestylowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny :) nie znałam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Odcień jest przyjemny, ale faktycznie na pewno nie niezastąpiony. Ja miałam dwa lakiery z Nails Inc, na szczęście kupione, jako gratis do brytyjskich magazynów i nie mogę powiedzieć o nich nic dobrego, z tym że były to odcienie typu nude, pastele, więc może normalne kolory zachowują się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń