czwartek, 19 września 2013

Niebieski Diadem 252

Z trzech lakierów z Lakierowego Boxa byłyście najbardziej ciekawe niebieskiego, to on zebrał największą liczbę głosów, dlatego dziś pojawia się jako pierwszy :). Lakier ma numer 252 i pochodzi z kolekcji jesiennej marki Diadem, jednak w moim odczuciu to raczej letni, wesoły odcień. To czysty, podstawowy niebieski. Ma niewielki dodatek shimmeru, ale na tyle mały, że z większej odległości lakier ‘czyta się’ jako kremowy.

Niebieski Diadem zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Ma idealną, kremową konsystencję, świetnie się rozprowadza i szybko schnie. Kryje bardzo dobrze, już pierwsza warstwa wyglądała estetycznie na paznokciach, ale ja zawsze wolę dać dwie. Na plus jeszcze wygodny, sprężysty i raczej wąski pędzelek – malowało mi się super wygodnie i w efekcie miałam naprawdę równo pomalowane paznokcie:). Trzymał się też przyzwoicie, naprawdę nie mam mu nic do zarzucenia. Kolor nie jest specjalnie oryginalny, ale jeśli inne odcienie są tak dobre jak ten to lakiery tej marki zasługują na uwagę. Nie wiem czy akurat ja bym się skusiła, bo z tego co widziałam w ofercie są dość zwyczajne kolory, a ja przeważnie lubię wyszukiwać niespotykane ;).

DSCN1776

DSCN1778

DSCN1779

DSCN1782

Kosmetyki Diadem są dostępne w mniejszych drogeriach osiedlowych, jeśli nie wiecie gdzie je kupić zawsze można zapytać na FB marki.

I dla przypomnienia: akcja Lakierowe Boxy została zorganizowane przez Polskie Lakieromaniaczki, a w tym miesiącu również dzięki B. :)

Baner Projekt

39 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :)
    Lubię niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. licznie wygląda;)
    Uwielbiam niebieskie odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny kolor , dla mnie też to zdecydowanie bardziej letni odcień niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie czyste błękity kojarzą mi się z letnim niebiem:D

      Usuń
  4. Ładny odcień. Dla mnie niekoniecznie letni, może nawet z ima bardziej mi się kojarzy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie błekitne niebo na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na niego, śliczna niebieskość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z marką Diadem. Podoba mi się odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale pierwsze wrażenie jest dobre:)

      Usuń
  8. Śliczny! ale w sumie na takich pazurkach wszystkie lakiery wyglądają pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest ładny i z wakacjami mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, nieco rozbielony niebieski odcień, ale brak mu tego czegoś, by skradł serce. Jak sama napisałaś, faktycznie to taki podstawowy odcień, ale duży plus za przyjemność użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny kolor- jak letnie niebo.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, choć za niebieskimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  13. zachwyciłam się-kocham wszelkie niebieskości <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Że tak powiem, błękit idealny :) Prześliczny odcień, kolor nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny <3 Dziś przez przypadek wdepłam do sklepu gdzie dostanę te lakiery :D Na pewno się w któryś zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne odcienie, ale ten jakościowo jest super:)

      Usuń
  16. Mi się nie podoba, tak jak ktoś napisał wyżej - brakuje mu tego czegoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba choć nie zachwyca mnie:)

      Usuń
  17. piękny! uwielbiam niebieskie lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię niebieski kolor na paznokciach, a ten ładnie się prezentuje :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji "Przeczytaj i podaj dalej" (http://fa-m-e.blogspot.com/2013/09/maa-niespodzianka-cheryl-strayed-dzika.html)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo dziewczyn zachwala te lakiery, coś czuję że trzeba będzie takowe nabyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne kolory, czy faktycznie są tak dobre, ale ten jest bardzo dobry jak chodzi o jakość.

      Usuń
  20. Bardzo ładny kolor i fajnie, że aplikacja bezproblemowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny ten niebieski :) ciekawe jak będzie wyglądał na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor.. od niedawna lubuję się w niebieskim, więc generalnie piszczę na jego widok:D

    OdpowiedzUsuń