wtorek, 17 września 2013

Paznokcie w polewie

Od dawna chodziły za mną takie paznokcie, ale zawsze jakieś inne pomysły na wzorki stawały mu na przeszkodzie ;). Jest to z pewnością nietypowy pomysł na zdobienie.. może nie w internecie ale na pewno na ulicach.

Wzorek wykonany w ten sposób ma bardzo wyraźną fakturę i to chyba największy jego atut:). Właśnie dlatego na zabezpieczałam już paznokci top coatem jak to zwykle mam w zwyczaju. Metoda jest dość zabawna, polega na nakładaniu na paznokcie ciągnących się nitek z zasychającego (czy raczej gluciejącego) lakieru. Na yt jest sporo instrukcji pod hasłem “spun sugar nails”.

DSCN1764

DSCN1761

DSCN1767

DSCN1768

Ciekawa jestem co sądzicie o takich paznokciach:). Mi efekt się podoba, ale nie tak jak np. half moon manicure czy proste geometryczne wzorki, które mogłabym nosić non stop.

88 komentarzy:

  1. Cudowne, jakby były polane lukrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie^^ Ale wygląda jakby musiało schnąć całe wieki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak początkowo myślałam, ale okazało się że czas schniecia jest nienajgorszy. Wiadomo, że nie schnie raz dwa, ale wcale nie musiałam długo czekać - taki podeschnięty lakier to całkowitego utwardzenia nie potrzebował wcale wiele czasu.

      Usuń
  3. Podoba mi się u kogoś, ale samą by mnie te ostające glutki denerwowały i bym pewnie skubała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja się chyba przyzywczaiłam, bo nawet mi to do głowy nie przyszło:D

      Usuń
  4. Coz jedynie mogę napisać genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superrrrrrrr! :D Mi się ogromnie podobają, są totalnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądają :) Jednak odstający lakier nie jest dla nie- szybko znikłby z paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny efekt, od razu buzia się uśmiecha widząc taki kolorowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, cieszę się że wzorek się spodobał:)

      Usuń
  8. Śliczne, jak cukierki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, ale na pewno nie na codzień, przynajmniej dla mnie :P taki odstający lakier bardzo by mnie kusił do skrobania. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie kusił ale zgadzam się, że to takie zdobienie raz na jakiś czas:)

      Usuń
  10. Wygląda naprawdę cudnie. Piękne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam ! zarąbiste :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to ogromnie, ale sama bym nie dała rady tego nosić. Nie lubię, jak paznokcie nie są równe. I nie chodzi mi o nierówność piasków, bo takie są fajne. A te są średnie do noszenia :) Ale wyglądają efektownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi nie przeszkadzały:). Też wolę na co dzień gładkie paznokcie, ale te akurat nie denerwowały mnie jak niektóe odstające ozdoby;).

      Usuń
  13. Fantastyczny efekt. Wykorzystać tę metodę w bardziej monochromatycznym zestawieniu... albo fiolety + odcienie niebieskiego... miodzio :-) Musiały pewnie długo się ,,utwardzać".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie, taki wstępnie podeschnięty lakier szybko się utwardził.

      Dzięki, pewnie wykorzystam jeszcze tę technikę w innej kolorystyce właśnie:)

      Usuń
  14. Ale smakowicie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ! Chociaż mnie by korciło żeby pozdrapywać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne :D:D

    Też się przymierzam, no ale czas....... Są super, zrób mi :prosi: :D:D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D a zrobiłabym z przyjemnością, bo uwielbiam oazdabiać paznokcie;D

      Usuń
  17. Wyglada to super,ale nie wiem jakbym się z takimi pazurkami czuła. Muszę spróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej właśnie spróbować i się przekonać:)

      Usuń
  18. wyglądają bosko, cukierkowo, nie mogę oderwać oczu!
    Chociaż u mnie by długo nie wytrzymały bo mam zwyczaj skubać odstające elementy manicure aż odpadną :P poza tym nie wysycha to wieczność? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, też tak myślałam że pewnie będą strasznie długo się utwardzały, ale ten wstępnie podsuszony lakier dość szybko stał się całkiem twardy:)

      Usuń
  19. genialnie ci to wyszło, sama też muszę kiedyś spróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Zaj***e!!

    Widzę to pierwszy raz i na prawdę super efekt. Gorzej, że mam same lejące się lakiery ;(

    Biegnę na YT ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być lejące! Najpierw nalewa się kilka kropel lakieru na kawałek folii (czy cokolwiek innego) i czeka aż lakier podeschnie i zglucieje :)

      Usuń
  21. efekt na zdjęciach bardzo fajny, ale prawdopodobnie irytowałyby mnie wypukłości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czad, ja mam z born pretty takie pisaki co robią taki efekt 3d, musze poprobowac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ciekawa jestem czy podobny efekt dają :D

      Usuń
  23. wyglądają ciekawie i bardzo kolorowo. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł, jeszcze paznokci w polewie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ekstra mani :D Super to wygląda, muszę popatrzeć na tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda jest bardzo prosta, trzeba tylko zorientować się po jakim czasie lakier odpowiednio się ciągnie;)

      Usuń
  26. MNIAM. Wyglądają jak lukier na kruchych ciasteczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Paznokcie wyglądają bosko! I tak słodko! :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdyby Jason Pollock był kobietą, nosiłby takie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudeńka :) Bardzo mi się podoba ten efekt, nie widziałam wcześniej czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze to jakaś ciekawa odmiana. Mi się bardzo podoba :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodko to wygląda! :)
    Na pewno przyciąga wzrok innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne! Uwielbiam takie wzorki :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o takiej metodzie! Ślicznie to wygląda :)) Muszę kiedyś spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne;* uwielbiam urozmaicenia na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacja, muszę coś takiego wypróbować u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  36. mam urazę do gluciejących lakierów, ale wygląda niezgorzej taki mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. efekt jest świetny, ale nie wiem czy nie denerwowałaby mnie ta "faktura" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny manicure :) i odrazu jesien pazurom straszna

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawie to wygląda, ale ostatnio jestem bardzo leniwa, więc podaruje sobie to mani :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Pazurki wyglądają bardzo ... apetycznie, jak polukrowane :) Mnie się zdobienie bardzo podoba, jest bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Prawdę powiedziawszy widzę takie zdobienie pierwszy raz i... niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe..i na pewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdobienie, wygląda to genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi bardziej niż z polewą kojarzy się z lukrem. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja tyle sie naszukałam na YT jak to zrobić:P nie wiedziałam co mam wpisać nawet:P super, że trafiłam na Twój post:D zabieram sie do roboty:) dzięki <3

    OdpowiedzUsuń