sobota, 14 września 2013

Piórkowe paznokcie - naklejki wodne

Nie przepadam za zwykłymi naklejkami do paznokci, rzadko trafiam na ładne wzory, a poza tym takie naklejki lubią się odklejać i często widać różnicę powierzchni między lakierem a naklejką. Za to naklejki wodne to już zupełnie inna bajka! Z reguły nadruk jest bardzo precyzyjny, a same naklejki zawsze są super cienkie i zupełnie nie widać granicy między naklejką a lakierem.

Tym razem chciałabym Wam pokazać piękne naklejki z motywem piórek. Nadruk jest szczegółowy, a same wzory bardzo ładne.

DSCN1248

Naklejki są ze sklepu Born Pretty Store (tutaj jest link do nich), już nie raz wspominałam, że sklep polecam. Mają darmową wysyłkę (zawsze i niezależnie od zamówienia), niezłe ceny i duuuuży wybór ozdób do paznokci. Naklejki przyszły do mnie w formie jednego dużego kartonu (opakowanie zawiera 11 różnych wzorów), ale ja pocięłam je na kawałki, bo tak było mi wygodniej.

Jak widać naklejek w takim opakowaniu jest sporo. Jeszcze nie wypróbowałam wszystkich, właściwie to nawet nie wypróbowałam połowy z nich ;).

DSCN1809

Tak jak wspomniałam wyżej naklejki są ultra cienkie i w żaden sposób nie wyczuwalne w dotyku. Sama obsługa tych naklejek jest w moim odczuciu bardzo prosta. Wystarczy wyciąć wybrany wzór, odkleić folię zabezpieczającą, zanurzyć na chwilę w wodzie (około 10 sekund im wystarcza). Potem taką naklejkę delikatnie ześlizguję z papieru opuszkiem palca i przykładam na wybrany paznokieć. Na koniec wystarczy nałożyć bezbarwny lakier.

naklejki

DSCN1245

DSCN1249

DSCN1745

DSCN0573

DSCN0574

To jedne z najładniejszych ozdób do paznokci jakie mam! Cenię je sobie za to, że nie są w żaden sposób uciążliwe, czy to w noszeniu, czy zmywaniu, a same piórkowe wzorki trafiają w mój gust.

Robiąc zakupy możecie skorzystać z mojego kuponu zniżkowego 10%, wystarczy użyć go przy zamówieniu KP9J61

kp9j61

75 komentarzy:

  1. Genialne... że ja nie mogę teraz nic zamówić!:( od jakiegoś czasu napalam się jak debil na takie piórka;)
    Mani jest boski.. szczególnie pierwszy trafił prosto w serce... masz tak wyjątowe pomysły, że marzę by widzeć Twoje prace częściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło to usłyszeć, dzięki:)!!! Piórka są piękne ale nie uciekną, więc możesz przecież skusić się na nie kiedyś tam :)

      Usuń
  2. Prześliczne! Świetne kolorki i faktycznie banalna "obsługa" :)

    PS.
    Paczuszka dotarła cała i zdrowa ;) dzięki! Jestem zachwycona zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz proszę kilka słów jak się sprawuje top color club

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chyba aż 3 te topy (były w zestawach Color Club, które kupiłam dawno temu) i do tej pory służą mi świetnie. Mają bardzo rzadką konsystencję, więc niektórzy mogą się irytować, ale mi to akurat bardzo pasuje. Dla mnie wygodnie się nakładają i super szybko schną. Używam ich też czasem jako bazy pod lakier.

      Usuń
  4. piękne są! przejrzę ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super, fioletowy efekt najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te motywy piórek. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój pierwszy mani jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne sa te naklejki! Musze nareszcie kupic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na paznokciach robią wrażenie:)

      Usuń
  9. Wypasione są te piórka :D Wyglądaja odjazdowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo naturalnie i gdybyś nie powiedziała, że to naklejki, byłabym przekonana, że zrobiłaś je własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie zaleta naklejek wodnych:)! Idealnie przylegają do płytki paznokcia i granica jest niewidoczna:)

      Usuń
  11. Wersja z gradientem jest po prostu boska i przeurocza :)
    A BPS też lubię :) właśnie sobie siedzę na ich stronce i przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja przegladam systematycznie, bo często coś nowego dodają;)

      Usuń
  12. świetne, muszę kiedyś w końcu kupić jakieś naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co... "nienawidzę" Cię za te Twoje paznokcie.. Co rusz robisz coś co mnie po prostu powala. Uwielbiam i zazdroszczę takich paznokci, cierpliwości i pomysłów.

    Piórka są super, kolory też i w ogóle mogłabym kopiować non stop ten sam komentarz: super, genialnie, wspaniale jak zawsze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi posłodziłaś:D! Dzięęęki, cieszę się że Ci się podobają :)))

      Usuń
  14. piękne...mi najbardziej podobają się te na szarym tle. love it...

    OdpowiedzUsuń
  15. dokładnie z gradientem jest przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gradiencie wiele wzorków super wygląda:)

      Usuń
  16. Świetne są te naklejki, też je mam. Twoje pierwsze mani jest jednak zachwycające, a naklejki są jedynie niewielka zasługą tego. Czekam na więcej zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite!
    Moim faworytem są te na błękitnym paznokciu :)

    ja już od jakiegoś czasu przeglądam ich sklepik, ale boję się zamówić... bo trochę szkoda, żebym zamówiła coś na kwotę ok. 60 zł, a paczka się zagubiła na poczcie czy w czasie drogi.. :< boję się takich zagranicznych zamówień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak: jeszcze ani razu nie zaginęła mi paczka od nich a było ich trochę:). Ja jednak też zawsze wolę uważać z zagranicznymi zamówieniami więc moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest zamawianie "w częsciach", po jednej, dwóch rzeczach - nie brzmi tak groźnie jak kwota 60zł:). A przesyłka darmowa, więc nic się nie traci.

      Usuń
  18. Pięknie wyglądają te na gradiencie :)
    Ja też ostatnio bardzo polubiłam wodne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow super to wygląda:)
    Już przeglądam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajne :) i dobrze się trzymają, nie odłażą na pewno? Bo jak tak, to może w końcu trafiłabym na ozdobniki, które by mnie zadowoliły pod kątem trwałości i "naturalności" :)
    naprawdę super wygląda taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic a nic:). Pod topem trzymają się tak samo jak i lakier a granica między naklejką a resztą jest niewidoczna.

      Usuń
  21. Chcę to!!! Idę obadać sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Są piękne! Pawie piórka są obłędne, już je widzę na sowich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle większość z tych naklejek to bardzo łądne wzory:)

      Usuń
  23. Muszę w końcu zaopatrzyć się w te wodne cuda :) Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne dco dzień inny wzorek można mieć

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam naklejki wodne ;]. Idealne na kazde paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne są, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze - przepiękny mani :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Są naprawdę piękne, szczególnie te pawie piórka mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne, barwa kolorów z fioletem mnie zachwyca, a te piórka idealnie pasują. Zachwyciłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie trzy zestawy są świetne po prostu! ale mnie urzekły te na zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
  31. piórka są niesamowite :) uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglądają! Nie długo i ja będę mogła cieszyć się naklejkami wodnymi, ciekawa jestem czy poradzę sobie z aplikacją :D

    OdpowiedzUsuń
  33. boskie :)) Bardzo fajny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaaajefajne:) już za niedługo będą moje, tylko pytanie czy zmieszczą sie na moja płytkę paznokcia;/ mam tak małą, że masakra:P coś jak tatuaż na paznokcie te naklejeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak takie wodne tatuaże, które najczęściej były w paczkach chipsów:D. Niektóre z nich są malutkie, a te większe można w sumie przyciąć, nakleić tylko fragment :)

      Usuń
  35. o kurcze cała masa tych naklejek :) są swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwsze zdobienie rewelacja Kleo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie to wygląda :) lubię wodne naklejki

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze jako nastolatka, dostałam kiedyś "tatuaże" na paznokcie i je uwielbiałam. Nawet nie wiedziałam, że dalej istnieje coś takiego, w postaci naklejek wodnych. Wyglądają rewelacyjnie, koniecznie muszę sobie jakieś sprawić, rewelacja! Precyzyjne i piękne wzorki dla niecierpliwych i posiadaczy dwóch lewych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam pytanie odnośnie sklepu. Wiem, źepewnie głupie, ale wolę zapytać niż coś odwalić; D czy płaciłaś przy odbiorze czy wpłacałaś na konto? I jak to się płaci w PLN czy USD???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy odbiorze się nie da, trzeba płacić PayPalem (sam przelicza pln na usd).

      Usuń
  40. Cudnie wyglądają. Jak malowane :))

    OdpowiedzUsuń