sobota, 28 września 2013

Różowy Diadem 257

To już niestety ostatni lakier z ostatniego Lakierowego Boxa. Spokojny, lekko zgaszony róż o numerze 257. Dla mnie to taki “grzeczny” kolor, nie rzucający się w oczy, stonowany i raczej nie wzbudzający większych emocji ;). Na paznokciach wygląda estetycznie ale to ewidentnie nie jest mój kolor, wolę zdecydowane róże, albo te całkiem jasne, pastelowe. Lakier ma kremowe wykończenie.

Pod względem jakości należy się kolejny plus dla marki. Niebieski lakier Diadem naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył, biel okazała się dość dobra ale nie idealna. Za to ten róż jest gdzieś pośrodku, ale to nadal lakier wybijający się jakością na tle wielu marek. Już na upartego jedna warstwa wystarczyłaby do pełnego krycia, ale ja zawsze wolę dać dwie. Ma ładny połysk, fajnie się rozprowadza i pod top coatem wytrzymał u mnie kilka dni bez najmniejszych śladów noszenia. Dobry jest!

DSCN1966

DSCN1961

DSCN1962

DSCN1963

DSCN1969

Jeśli zainteresowały Was lakiery tej marki, a nie wiecie gdzie kupić to można pytać w małych, osiedlowych drogeriach albo od razu na fb Diadem – odpowiedzą w których drogeriach w waszym mieście je mają.

To był ostatni Lakierowy Box.. Trochę szkoda, bo akcja była świetna! Chciałabym podziękować dziewczynom za zorganizowanie tego projektu, to wszystko dzięki Polskim Lakieromaniaczkom, a dokładniej Pannie Marchewce, Tamit24, ostatnio również B. Wielkie dzięki dziewczyny, to była ogromna przyjemność dla każdej z uczestniczek!

Baner Projekt

30 komentarzy:

  1. mam podobnie jak Ty - albo zdecydowane róże, albo jasne. :) ten niestety średnio mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten kolorek bardzo przypadł do gustu - ślicznie wygląda na paznokciach c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Lakier ma ładny połysk ale na zdjęciach ten efekt jest podkręcony przez odbijającą się lampę.

      Usuń
  4. A mi się podoba taki kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto się skusić, bo jakościowo spisuje się bardzo fajnie:)

      Usuń
  5. Nie lubię różowych lakierów ale ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah a ja odwrotnie, różowe lubię ale ten nie do końca;)

      Usuń
  6. Ja ostatnio umieram z miłości do sensique 156, to też jest róż, tylko dość specyficzny - no ale ja jestem ciepłym typem i mi bardziej podchodzą takie kolory. Oczywiście odpisałam pod kremami. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknęłam na niego na innych blogach, faktycznie ładny lakier:)

      Usuń
  7. Ojj TAK! Zdecydowanie mój kolorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że do niektórych na pewno trafi w 100% :)

      Usuń
  8. Świetny kolor, ale połysk jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor taki brudny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam piękne zdjęcia, aż miło zatrzymać się na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ja w ogóle nie widziałam tych lakierków w realu :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ mi się kolor spodobał, do tej pory nie mogę trafić na ładny brudny róż. Jeżeli ten kolor wygląda w rzeczywistości tak samo jak na zdjęciach, to ja go chcę na sto procent :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcień bardzo spokojny, ale nie można mu odmówić uroku. Zaskakuje mnie te lakiery trwałością, myślałam, że w tej kwestii nie wypadną tak pozytywnie, a tu proszę, niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń