wtorek, 3 września 2013

Teresa w słonecznym makijażu :)

Wczoraj Teresa znów była moją modelką (wcześniej mogliście zobaczyć metamorfozę Teresy TUTAJ), a ja tym razem postawiłam na ogniste kolory, które kojarzą mi się z latem i słońcem. To mocny, kolorowy makijaż, chciałam wypróbować coś ostrzejszego w przeciwieństwie do ostatniego, raczej dziennego makijażu. Takie kolory wyglądają świetnie do niebieskich oczu:).

DSCN1595

DSCN1599

DSCN1611

teresa

Jako podkład użyłam BB kremu Maybelline, Teresa ma ładną cerę więc wystarczyło coś lekko kryjącego, a poza tym jej cera jest sucha dlatego nawilżający bb fajnie się sprawdził. Do makijażu oczu używałam głównie paletki Glory Sleek – uwielbiam Sleekowe paletki i używam ich najczęściej (na równi z Inglotem). Dodatkowo użyłam świetnego pigmentu w odcieniu ciemnego brązu z MAC Rich Life, różu Miami Roller Girl z Essence, pomadki Estee Lauder Pure Color Cafe Ole i odrobiny błyszczyku Bellapierre Clementine Citrus.

DSCN1615 

Co sądzicie:)?

35 komentarzy:

  1. makijaż świetny, ale moim zdaniem niepasujący do urody modelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wewnętrzny kącik rozświetliłabym cieniem w cieplejszej tonacji, bo nie pasuje do reszty ;)

      Usuń
    2. Niestety mam podobne zdanie. Makijaż jest śliczny, ale coś tutaj nie gra

      Usuń
    3. Dzięki dziewczyny, dzięki waszym opiniom dużo się uczę:)

      Usuń
    4. Też mam podobne zdanie, co nie zmienia faktu, że makijaż jest bardzo piękny i kolorowy:))

      Usuń
  2. miało być ogniście - wyszło ogniście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo ładny,Teresa ma piękne ogromne oczy,ale wydaje mi się,że troszkę za ciepłe kolory znajdują się na powiece.Natomiast brwi ciut skorygowałabym przy końcu,by tak nie opadały w dół,bo sprawiają wrażenie smutnych oczu ;)Makijaż wykonany bardzo starannie,precyzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:). Takie ogniste kolory były zamierzone, choć faktycznie Teresie lepiej pasują bardziej zgaszone kolorki. Co do brwi miałam dylemat, są ciemne i mocne, wydawało mi się że jedynie odpowiednia regulacja dałaby lepszy efekt, bo pod makijażem i tak byłoby je widać.. no sama nie wiem:)

      Usuń
  4. Idealnie dopasowany makijaż :-) Wydaje mi się tylko, że z brwiami jest coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładnie wyszło, letnio i ogniście,ale wydaje mi się, że można było by np. kreskę podciągnąć wyżej bo jakoś tak smutno wygląda ta kobitka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresa ma opadający kącik i stąd to wrażenie "smutnych oczu", kreskę wyciągnęłam właśnie w górę żeby optycznie go troszkę podnieść, ale może po prostu inny typ makijażu zagrałby tu lepiej:)

      Usuń
  6. Piękne cieplutkie kolory! <3

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż wykonany perfekcyjnie, ale nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że wygląda świetnie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba choć nie przepadam za takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teresa wygląda jak z obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż ładnie wykonany, kolory śliczne ale jakoś na oczach wygląda okropnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o to, że nie pasuje dla modelki

      Usuń
  13. Też uważam, że sam makijaż świetny, natomiast Teresa lepiej wyglądała w tym z poprzedniej metamorfozy

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wrażenie, że kolory nie pasuję do modelki. A tak poza tym to popracowałabym trochę nad brwiami.

    OdpowiedzUsuń
  15. odważne ale ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń