wtorek, 1 października 2013

Jesienne nowości: Kobo, My Secret, Sensique

Marki dostępne w drogeriach Natura (Kobo, My Secret, Sensique) wprowadziły trochę kolorówkowych nowości na jesień, już nawet powinny być w sprzedaży. To co zaciekawiło mnie najbardziej to oczywiście lakiery do paznokci ;).

Piaskowe lakiery My Secret (Sandy Nail Polish) zainteresowały mnie najmocniej, bo niestety szał na piaski dopadł mnie mocno i nic nie wskazuje na to żeby zaczynały mi się nudzić;). Szczególnie pięknie na zdjęciach prezentuje się granatowy, iskrzący Blue Sparks i ciepły fiolet Violet Star. Mają kosztować 7,99zł.

Nowy-1

Jesienna kolekcja lakierów Sensique – marka wprowadza sześć dodatkowych odcieni, typowo jesienne kolory. Jedynie niebieski jakoś mi odstaje od reszty, ale pozostałe wyglądają świetnie, szczególnie Forest Green!!! 5,99zł

Nowy-11w3

Nowe odcienie kredek do oczu Sensique – kredki akurat ciekawią mnie najmniej. 4,99zł

Nowy-11

Kobo Professional Smoothing Make up – wygładzające podkłady od Kobo, ponoć szczególnie polecane dla dojrzałej cery. Hmm sama nie wiem czy mnie ciekawią czy nie, wszystko zależy jakie odcienie będą w ofercie. 22zł

Kobo_Professional_Smoothing_Make_Up_kompozycja

Kobo Professional Make up fixer spray – a to jest ciekawe! Niedrogi, łatwo dostępny fixer to brzmi dobrze. Tylko czy faktycznie będzie to profesjonalny produkt? Jestem go bardzo ciekawa, zaskoczyło mnie to w sumie że Kobo wprowadziło go do oferty. 25zł

Kobo_Professional_Make_Up_Fixer_Spray

Fajne czy niefajne? Coś wpadło Wam w oko?

46 komentarzy:

  1. mam lakiery Forest Green i Gossamer :) Forest jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory tych lakierów :D Gdzie mozna kupic te pierwsze lakiery ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie nowości to marki dostępne wyłącznie w Drogeriach Natura:)

      Usuń
  3. Recenzję Fixeru już gdzieś widziałam, chyba ktoś testował go przed wprowadzeniem do oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, muszę poszukać na necie:)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tych piasków, będę musiała na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też urzekł granatowy piasek MS :D Jak tylko je spotkam to na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu przyciąga uwagę właśnie:D

      Usuń
  6. Lakiery Sensique wyglądają świetnie. Fixer będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:). Fixer wydaje się ciekawy..

      Usuń
  7. Czekam na te nowości fixer mnie mega ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Zwłaszcza, że takie drogeryjne marki nie mają fixerów w ofercie.

      Usuń
  8. Piaski zapowiadają się ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaski <3 I ten forest green z Sensique też mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ciemne zielenie więc od razu zwróciłam na niego uwagę:)

      Usuń
  10. Oglądałam dzisiaj piaski, co prawda żadnego nie kupiłam, bo to nie "moje" kolory, ale niebieski wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :). A fioletowy jak? Ładnie błyszczał w buteleczce?

      Usuń
  11. Wszystko wygląda ciekawie, ale nie oszalałam na żadnym punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj trzymałam w ręce ten fixer, ale jakoś tak bez poczytania recenzji nie chciałam go brać i wylądował z powrotem na standzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko kupuję coś bez wcześniejszego sprawdzenia opinii w internecie, nieczęsto kupuję coś tak o spontanicznie;)

      Usuń
  13. Jedynie fixer Kobo mnie zainteresował ale będe musiała sobie dać z nim spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te piaski całkiem fajnie się prezentują. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piaski My Secret wyglądają bardzo kusząco :) Szczególnie Blue Sparks. Skusisz się na niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ;). Na zdjęciu promocyjnym wygląda naprawdę łądnie:)

      Usuń
  16. Piękne jesienne kolory chętnie bym się skusiła na coś

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety tym razem nic mnei nie zachwycilo :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Macałam ten fixer kobo smierdzi alkoholem strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo wstrzymywałam się przed zakupem piaskowego lakieru, ale teraz chyb ulegnę...ten fiolet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet jest śliczny, mocno ciepły, takie lubię najbardziej:). A piaskowe lakiery warto wypróbować, wiem że to nie efekt dla każdego jednak myślę, że jak ma się taką możliwość fajnie się przekonać na swoich paznokciach:D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Wygląda na taki fajny, ciemniejszy nudziak:)

      Usuń
  21. a mi właśnie kredki się spodobały ;) mają bardzo fajne kolory ;) a cena także niewielka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena naprawdę niska, ciekawa czy przekłada się na jakość:)

      Usuń
  22. Widzę, że po prostu wzbogacili podkład i zmienili opakowanie. bardzo lubiłam poprzedni i mam nadzieję, że ten będzie równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. już mam te piaski :D musze przetestować teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. No ja się wczoraj skusiłam na jeden piasek ;) zobaczymy co z tego będzie ;) Wybrałam właśnie niebieski, w buteleczce wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden lakierek dla siebie widzę - sandy blue :)

    OdpowiedzUsuń