czwartek, 17 października 2013

Kobo – Bangkok

Kolejny lakier Kobo z nowych, jesiennych odcieni. Bangkok to na pewno nie jest kolor dla każdego, ale mi bardzo się spodobał (zdecydowanie bardziej od Jaipur i Warsaw).  Dobrze wypada pod względem jakości, gładko się rozprowadza, a dwie warstwy dają pełne krycie. Długo też wytrzymał na moich paznokciach.

Bangkok to kolor ciemnej, zgaszonej fuksji albo jak kto woli taki buraczkowy róż. Ma mocny dodatek opalizującego, niebieskiego shimmeru. Fajny i trochę nietypowy kolor. Miałam malować na nim jakiś wzorek, ale ostatecznie zrezygnowałam, bo tak mi się podobał solo;).

DSCN2348

DSCN2345

DSCN2350

DSCN2353

DSCN2352

42 komentarze:

  1. ej fajny, co prawda mi za cholerę by nie pasował ale naprawdę zacny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, a myślałam że będzie średni;)

      Usuń
  2. Całkiem fajnie się prezentuje, choc przypuszczam, że na mnie wyglądałby tandetnie. Dobrze, że nie zdecydowałas się na wzór, bo solo wygląda naprawdę dobrze ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem przyjemny dla oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Już w buteleczce wpadł mi w oko, ale jeszcze czekałam na jakieś swatche :) Muszę go kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli na zdjęciach Ci się podoba to myślę, że będziesz z niego bardzo zadowolona:)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba *.* I jakie masz pazurki ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień i ślicznie pomalowane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dobrą konsystencję i pędzelek dlatego nie było problemu żeby równo pomalować paznokcie:)

      Usuń
  7. Wow! Świetny jest ten lakier, porwał mnie po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny z tym niebieskawym shimmerem <3 genialny odcień :) kocham s=wszelkie róże, fuksje i buraczki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ,że nie wszystkim się spodoba, pewnie przez ten shimmer:)

      Usuń
  10. w moim guście ;-)) podoba mi się
    ps. obserwuję/follow od dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim też, zrobił na mnie większe wrażenie na paznokciach niż w buteleczce:)

      Usuń
  11. wygląda ciekawie, choć odcień nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie każdemu musi się podobać w końcu:)

      Usuń
  13. Bardzo fajny! Zazwyczaj nie lubię tego typu lakierów, ale ten jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę:). Ja z reguły wolę kremowe róże, bez drobinek, ale ten jest wyjątkiem.

      Usuń
  14. cudo! elegancki,piękny,ale Warsaw,Madrit też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest przecudny, ale czy nie przeszkadzają Ci tak 'kwadratowe' końcówki paznokci? :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie przeszkadzają:). Są jedynie bardziej narażone na uszkodzenia.

      Usuń
  16. Piękny, choć nie przepadam za takimi drobinkowymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo ciekawie, choć ta spora ilość niebieskiego shimmera może być niebezpieczna, zapewne nie będzie wyglądał dobrze przy każdej karnacji. Właśnie wczoraj kliknęłam nieco zbliżony odcień, ale w bardziej bezpiecznej wersji (Essie, Super Bossa Nova), więc nie dziwię Ci się, że Cię zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę Super Bossa Novę:). Też piękny lakier, ale bardziej różowy:D

      Usuń
  18. Ciekawy odcień, jednak ten niebieski shimmer nie do końca trafia w mój gust, obawiam się, że uwidoczniłby zasinienia na moich dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, to nie jest taki zupełnie, bezpieczny odcień..

      Usuń
  19. Przypomina mi jeden lakier z kolekcji Sensique oriental. Zdecydowanie dla mnie, bo tamten się zestarzał ;) Dzięki, że pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten był brzydszy, też go miałam, ten jest zdecydowanie ładniejszy!

      Usuń