piątek, 4 października 2013

Nowy kolor włosów + Sleek Vintage Romance :)

Tak jak wspominałam w notce o moim ostatnim (niezbyt udanym) farbowaniu, nie chciałam zostawać przy tym nijakim blondzie, bo choć może i niektórym się podobało to ja źle się czułam z takim kolorem na głowie. Zostałam skutecznie skuszona łagodną farbą bez amoniaku – Elumenem. Kolory w palecie są różne, od stonowanych bo czyste, ostre, dobre do mieszania. Wybrałam dla siebie piękny turkus :).

DSCN2193

Jeszcze za wcześnie na recenzję farby, za jakiś czas chętnie napiszę co i jak, na dziś raczej pierwsze wrażenia z nowego koloru włosów i farbowania Elumenem, który jest specyficzną farbą. Jak wspomniałam nie zawiera amoniaku ani utleniaczy i podobno jest polecana jako jedna z bezpieczniejszych dla włosa farb. I chyba faktycznie coś w tym jest, bo widzę że włosy zachowują się zupełnie inaczej niż po wszystkich drogeryjnych farbach. Niestety jest dosyć droga (około 70zł), ale na włosy mojej długości starczy na kilka razy. Do tego trzeba dokupić specjalny preparat (Lock) zabezpieczający kolor przed płowieniem, który kosztuje tyle co farba. Wychodzi drogo, ale i tak o wiele taniej niż gdybym udała się na takie farbowanie do salonu. Dziewczyny mi pisały, że trzyma się naprawdę długo, zobaczymy :).

DSCN2204

DSCN2179

Od nasady włosów mam położony fiolet (Leśna Jagoda z Joanny), dalej Elumen Tq@all. Miało wyjść płynne przejście, a wyszło nie do końca. Jeszcze nie wiem co z tym zrobię, może położę za jakiś czas turkus też na górę, może pomieszam z innym kolorem, jeszcze nie wiem:). Elumen kupowałam na stronie wszystkodowlosow.pl , stacjonarnie w Krakowie go nie znalazłam.

Z efektu jestem bardzo zadowolona! Nie wszystkie pasma włosów chwyciły jeszcze w 100%, ale ogólnie kolor jest bardzo intensywny! Bardzo mi się podoba i czuję się w nim o niebo lepiej niż w tym nijakim kolorze. Pewnie sporo osób wolało wersję blond, ale ja lepiej czuję się w takich nietypowych kolorach, mimo że spotykam się z różnymi, czasem naprawdę wkurzającymi komentarzami od innych;). Na pewno zostanę przy takim odcieniu dłużej, może niekoniecznie dokładnie w takiej wersji, ale z pewnością w niebiesko-fioletowych odcieniach.

Nowy-2

Od kilku dni jest u mnie świeżutka paletka Vintage Romance Sleek:D. Wspominałam kilka razy, że strasznie za mną chodzi. W moim odczuciu Sleek już dawno nie wypuścił tak pięknie skomponowanej kolorystycznie palety. Kolory są jesienne i bardzo “moje”. Dzisiaj tylko wstępne swatche na skórze, recenzja będzie jak lepiej się poznamy z Vintage Romance. Paletkę mam z kosmetykomanii.

DSCN2205

Górny rząd to raczej jasne odcienie, blade srebro, trzy odcienie stonowanego złota, ciekawy granatowo-fioletowy cień i jeden mat.

DSCN2206

Dolny rząd jest intensywniejszy, trzy z nich to odcienie burgundu, poza tym fiolet, śliwka i czerń z drobinkami. Paletka jest idealna do przydymionych makijaży ze złotym akcentem, czuję że będzie jedną z moich ulubionych;).

DSCN2207

141 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, kiedyś ze Smaltoitaliano chatowałyśmy, że taki kolor mało komu pasuje - ty zdecydowanie wygladasz w nim rewelacyjnie.

    powinnaś sobie tutaj timeline założyć http://haircrazy.info/timelines/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Obczaję sobie co to to jest:)

      Usuń
    2. taka strona gdzie ludzie sie dziela szalenstwami na glowie :) i z tego masz timeline i mozesz sobie progres sledzic :D

      Usuń
  2. Jak dla mnie nowy kolor REWELACJA!
    Masz taki typ urody, że w zdecydowanym kolorze wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche mi to pachnie Monster High ale wygladasz niezle :) i zwracasz uwage na siebie zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monster High, serio? To chyba jakiś shit jest.. ;)

      Usuń
    2. Miałam niedawno fioletowo- różowe włosy, ale się nasłuchałam, że wyglądam jak monster high. :D Turkus u mnie tak nie wyszedł, były raczej zielone jak glony. :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam:D. Zawsze można na próbę przetestować zmywalny toner;)

      Usuń
  5. No i w końcu wyglądasz jak Ty! Też uważam, że lepiej Ci w ostrzejszych kolorach. Super!! I z tym fioletem też wygląda bardzo fajnie generalnie :)
    Co do paletka ja wciąż się jednak waham, chociaż widziałam sporo fajnych makijaży z jej udziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzięki, ja czuję się nieporównywalnie lepiej w turkusie niż w tamtym blondzie:).
      Paletka ojjjj kusi.. ale co ja tu mogę powiedzieć, jest piękna i tyle, chyba jedna z fajniejszych sleekowych:D

      Usuń
  6. haha kolor masz cudowny ;) odważna jesteś :D
    a paleta piękna, też ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jedna z ładniejszych palet Sleeka!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hah pewna Candy:D i jeszcze Chilli:D. Jak kolor wytrzyma z miesiąc to jestem Wam dozgonnie wdzięczna:D

      Usuń
    2. ciekawe,ciekawe :P po kolejnych farbowaniach kolor zdecydowanie wytrzyma :D gorzej jak się uzależnisz od elumenu :)

      Usuń
  8. Podoba mi się nowy kolor! Wyglądasz świetnie.
    A ta paletka zaraz będzie moja, bo właśnie ją kliknęłam w MintiShopie. Jest idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Ja też mam podobne wrażenie - pierwsza paletka Sleeka od dawna, która będzie dla mnie w sam raz!

      Usuń
  9. I takie babeczki lubię najbardziej! Odważne i kolorowe.... a niech gadają właśnie o to chodzi. U mnie też w kółko o moim miedzianym irokezie, ale w takie wersji jestem sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie, najważniejsze to czuć się dobrze we własnej 'skórze' :)

      Usuń
  10. fajny ten turkus, połączenie z tym fioletem też nie jest najgorsze. ciekawe jak będzie wyglądał po kolejnych praniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity kolor! i szalenie twarzowy :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Na pewno na dłużej zostanie, bo duże zmiany nie są zbyt korzystne dla kondycji włosów, wiadomo;)

      Usuń
  13. Super ten nowy kolor wyszedł na poprzednim :) mam przyjaciółkę z pięknym gradientem, idącym od kobaltu w zieleń, a takie boskie przejścia robi jej mąż:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Szczęściara z twojej przyjaciółki, jednak samemu w domu uzyskać ładne przejście nie jest łatwo:)

      Usuń
  14. kolor super, moze niekoniecznie z tym konkretnym fioletem (troche wyplowialy i gryzie sie z intensywnym turkusem), ale sam turkus rewelacja :D podoba mi sie zdjecie 4 od lewej (w zestawieniu gdzie jest 6) bez takiej rowno cietej grzywki chyba Ci ladniej. Farba ciekawa, ale faktycznie troche droga... Ciekawe ile czasu bedzie sie trzymac. Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przez to że fiolet nie jest tak intensywny nie współgra z turkusem. Co do grzywki zastanawiam się czy całkiem jej nie zapuścić..

      Usuń
  15. woow super wyglądasz mało kiedy podobają mi się takie kolory u kogoś, Tobie na prawdę pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej ale cudne wloski! chyba najbardziej ci pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolor to strzał w dychę!
    Wyglądasz nie tylko korzystnie, ale wręcz pięknie, zjawiskowo, nie wiem, jakoś tak subtelniej - nie mogę się napatrzyć. Jestem pod dużym wrażeniem tej metamorfozy. To zdecydowanie najlepszy kolor włosów, w jakim Cię, przez te dwa [z kawałkiem] lata blogowej znajomości, widziałam :)
    ---------
    Chwalipięta, wreszcie dorwała Vintage eR. :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zajęczaku, posłodziłaś mi ładnie:D. Ja czuję się w nim naprawdę fajnie, a pomyśleć że kiedyś nawet nie przyszło mi do głowy żeby odejść od czarnych włosów;).

      Haha, a jakby inaczej:D:D

      Usuń
  18. Boskie! A zdjęcie całej twarzy po prostu cudowne! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. woow ten kolor jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie mi się podoba kolor Twoich włosów! Aż żałuję, że sama nie mam dość odwagi na takie farbowanie.
    A paletka jest rzeczywiście świetnie skomponowana, ale wciąż się jej opieram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też kiedyś bym się nie odważyła, takie stopniowe farbowania na intensywniejsze kolory i się przyzwyczaiłam do kolorowych włosów. Paletka piękna ale oczywiście nie jest niezastąpiona:)

      Usuń
  21. podziwiam osoby, które tak eksperymentują z kolorem na włosach-sama bym się chyba nie odważyła.:))
    chociaż swoją drogą bardzo przyzwyczaiłam się już do różu u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w sumie dość długo miałam róż... ale lubię zmiany w wyglądzie:))

      Usuń
  22. Mnie sie osobiscie nie podoba, ale najwazniejsze, ze Ty dobrze sie czujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do paletki to jest dosc ciekawa, jednak ja juz sie nie skusze, bo mam za duzo Sleekow :P

      Usuń
    2. Pamiętam, że nie lubisz takich nienaturalnych odcieni, nie każdemu się podobają;). Hehe moje Sleeki też już zajmują osobne miejsce w szufladzie choć nie mam ich może aż tak dużo;D

      Usuń
  23. Super! Jak polacy reagują na Twój kolor włosów na ulicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo różnie, od bardzo miłych komentarzy aż do totalnego chamstwa i buractwa, jednak najczęściej są to głupie zaczepki, śmiechy-chichy, które totalnie olewam ;)

      Usuń
  24. Super odcień, serio pasują Ci takie mocne i żywe barwy :D Aż zobaczę za tymi farbami, może coś dla siebie wykombinuje ;)
    rozumiem, że jest to trwała farba, a nie taka jak np. toner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,to trwała farba, dziewczyny mówią że wytrzymuje naprawdę długo i mam nadzieję, że i na moich włosach nie wypłowieje szybko:)

      Usuń
  25. niebanalny kolor dla niebanalnej osobowości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz w tym kolorku :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Eeee.... nie! Ale ja jestem konserwatystka :p

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem zauroczona *.*
    wow! patrzę i patrzę i nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurczę, fantastycznie wyglądasz! Elumen rządzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakby był o połowę tańszy i dostępny w każdym Rossmannie.. mam nadzieję, że wytrzyma długo:D

      Usuń
  30. Kolor przepiękny! Marzę o takich włosach! (mój pracodawca byłby mniej zachwycony...).

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz ekstra w tych włosach. Ważne, że Ty się sobie podobasz, a to co inni gadają, to już nieważne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No nie, zwariowana kobita z Ciebie, ale kolor mi się podoba ;) Paletka też bombowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. W blondzie było Ci bardzo ładnie ale w turkusie wyglądasz OBŁĘDNIE! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW jakie włoski! fajnie to wygląda u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  35. Odważny! Ja jednak jestem tradycjonalistką :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjny! Podoba mi się bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki kolor! jeszcze chyba takiego nie widziałam! genialny! i podziwiam za odwagę;) ja taki cykor, że bym się nie odważyła na taki kolor:D piękny:) chociaż ten mocny róż, który kiedyś miałaś też był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Róż też mi się bardzo podobał, ale zwyczajnie znudził:))

      Usuń
  38. odważny kolorek ale Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podziwiam zawsze Twoją odwagę do koloryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaaaki cudowny kolor włosów! Ogromnie mi się taki podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczałam ,że Ci się spodoba:). W końcu sama miałaś ten śliczny róż:D

      Usuń
  41. piękny kolor włosów! bardzo Ci pasuje, jednak ja chyba bym się na taki nie odważyła, chociaż może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Zawsze można wypróbować zmywalną piankę/toner :)

      Usuń
  42. świetnie wyglądasz w tym kolorze ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że nie ma co się przejmować czyimiś komentarzami na temat Twoich włosów. Teraz masz śliczny kolorek i pasuje Ci on bardzo. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuję się, kwestia przyzwyczajenia w dużej mierze;). Dzięki wielkie :)!

      Usuń
  44. Piękny kolor włosów :D Zawsze jak widzę ludzi z niebieskim włosami to kolor jest taki nijaki, wypłowiały, a Ty masz naprawdę intensywny turkus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że farby w nietypowych kolorach są głównie z typu szybko zmywalnych i po prostu szybko kolor robi się nieładny.. a na dodatek ma tendencję żeby nie sprać się w 100%, dlatego często na długo zostaje taka poświata koloru.

      Usuń
  45. jak zawsze szalejesz z włosami ;) fajnie bardzo. A paletka kusi na wszystkich blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Powiem ci tylko jedno... masz GENIALNE włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bym się nie odważyła i mi średnio się to podoba, tak czy inaczej-ważne, ze Tobie się podoba i Ty się dobrze w takiej fryzurce czujesz, a zdanie innych to już rzecz drugorzędna :)
    Paletka ma świetne kolory, cieni nie używam zbyt często, a jak już to sięgam właśnie głownie po takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jasne:). Ja też coś ostatnio nie często sięgam po cienie, czas to zmienić skoro pod ręką jest TAKA paletka;).

      Usuń
  48. Ojej, odważnie. Nie każdemu pasuje, ale jeśli dobrze się czujesz w takim kolorze to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szalony kolorek :D Ale świetnie wyglądasz, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie każdemu by pasował taki kolor ale ty wygladasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zakochałam się w twoich włoosach *.* Magic! Jakbym Cię spotkała na ulicy to bym chyba umarła ze szczęścia że przynajmniej ktoś stara się zmienić wygląd tych naszych nudnych ulic :DD Napatrzeć się nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:))! Hehe ja spotykam nie raz ciekawe kolory włosów na ulicach, nie super często, ale jest ich zdecydowanie więcej niż kiedyś;)

      Usuń
  52. podziwiam Cię ! jesteś niesamowicie oryginalna :) cudowne włoski :D idealnie Ci pasują takie włoski !!! *.* zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  53. Włosy piękne ;) A nad tą paletką się poważnie zastanawiam, po wszystkich internetowo-blogowych zachwytach nad nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to prawda, wszyscy się niesamowicie zachwycają tą paletką, ale nie dziwi mnie to - paletka jest naprawdę śliczna. Postaram się przygotować w wolnym czasie jakieś makijaże z tą paletką:)

      Usuń
  54. Tobie bardzo pasują takie szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, wyglądasz obłędnie, chyba nawet turkus pasuje Ci bardziej niż róż, co wcześniej wydawało sie niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolor jest bardzo odważny. Nawet mi się podoba ale w blondzie wyglądałaś prześlicznie. Jesteś filigranowa i ten odcień dodawał Ci dużo dziewczęcego wdzięku. Jak na razie to gdy o Tobie myślę, w swojej wyobraźni widzę Dziewczynę z różowymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nieswojo czułam się w blondzie:). Hehe, ja już zapomniałam o różu:D

      Usuń
  57. Powiem tak: na zdjęciach, na których mocno prześwituje blond kolor mi się nie podoba, ale za to na tych, na których wygląda ciemniej to podoba mi się bardzo ;) Mam nadzieję, że przy kolejnych farbowaniach blond zniknie zupełnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ale to raczej kwestia właśnie kolejnych farbowań z tego co mi się obiło o uszy, ta farba podobno z każdą aplikacją daje mocniejszy efekt.

      Usuń
  58. Fajnie w niebieskim! :) a ja myślałam, że taki kolor, to tylko tonerem można osiągnąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam:). Ale ta farba nie jest taka zupełnie zwyczajna, pod pewnymi względami przypomina toner, w końcu nie zawiera amoniaku ani utleniaczy:)

      Usuń
  59. o wiele lepiej Ci w tym kolorze niż w blondzie, serio! wyglądasz jakbyś urodziła się w niebieskich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne połączenie tego fioletu z turkusem ^^ Gdyby nie moja praca, walnęłabym sobie podobne szaleństwo na głowie!

    OdpowiedzUsuń
  61. wyglądasz obłędnie!!! oh marzą mi się takie albo czerwone :) ale mój B. mnie z domu wygoni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) a może by się przyzwyczaił:D?

      Usuń
  62. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :) O WIELE LEPIEJ NIŻ W BLONDZIE,RZADKO KIEDY KOMUS TAKI KOLOR PASUJE ALE TOBIE SUPER PASUJE NIE JEST KRZYKLIWY JEST SLODKI :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak patrzę na Twoje włosy, to...tęsknię za swoimi szaleństwami na głowie :D
    Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny kolor! Link już przekazany siostrze, która uwielbiam takie szaleństwa na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ci do twarzy z takimi nietypowymi kolorami. Ja trochę szalałam z różową grzywką, ale nic poza tym. Przez Ciebie mam chrapkę na niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. jestem fanką wszystkich Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wyglądasz nieziemsko! Sama mam nudne długie czarne włosy i powoli zbierałam się do zrobienia liliowego ombre, ale po tym jak zobaczyłam Twój turkus.. Jest doskonały. Mam nadzieję, że ta farba długo się utrzymuje :) Pasują Ci chłodne kolory. Wydaje mi się, że bardzo dobrze wyglądałabyś też w "szaro - srebrnym" z drobnymi blond pasemkami, dla lekkiego ocieplenia. Taka Królowa Śniegu ;) ps. oglądałaś "Zakochany bez pamięci"? Mój ulubiony film i źródło inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jesteś wodna nimfą lub syrenką, czadowo i odwaznie, o dziwo, ze twoja skóra nie wygląda trupio przy tym kolorze, ja bym pewnie wygladała jak topielica

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałam powiedzieć, że właśnie dorosłam do niebieskich włosów! Chciałam się wobec tego zapytać, czy farbowałaś tym elumenem na ten twój poprzedni "sinokoperkowy brąz" (nie pytaj to mój szwagier wymyślił :D) czy na jakiś inny? Ja się zastanawiam nad utlenieniem najpierw, a mam taki jasny brąz naturalny.

    OdpowiedzUsuń