poniedziałek, 11 listopada 2013

KONKURS z Original Source: jesienne warianty żeli pod prysznic

Original Source jak zawsze na jesień i zimę wprowadza do oferty limitowane wersje żeli pod prysznic. Tym razem to Mandarin&Basil oraz Raspberry&Cocoa. Jeśli macie ochotę je wypróbować to zapraszam na konkurs:)!

DSCN3168

ZASADY KONKURSU:

  • Opisz w komentarzu pod tym postem jak wyglądałby twój idealny, wymarzony kosmetyk do kąpieli. Niech odpowiedź nie będzie zbyt długa :).
  • W tym samym komentarzu podaj swój nick.

 

Osoba, która udzieli w moim odczuciu najciekawszej odpowiedzi zgarnie te dwa nowe żele pod prysznic:). Nagroda jest jedna, żele są oczywiście świeżutkie! Obserwowanie mojego bloga nie jest wymagane, ale oczywiście będzie mi miło jeśli zechcecie zostać obserwatorami. Nie wymagam także podawania adresu e-mail, ale możecie to zrobić, wtedy w razie wygranej powiadomię Was o tym mailem.

Konkurs trwa do 15 listopada (do piątku) do północy. Ogłoszenie wyników najprawdopodobniej w weekend.

Regulamin:
Konkurs trwa od 11 do 15 listopada 2013r. Warunkiem koniecznym do wziecia udzialu jest odpowiedź na pytanie konkursowe . Zadanie konkursowe polega na podaniu swojej propozycji kosmetyku do kąpieli. Wsrod osob ktore wezma udzial w konkursie zostanie wybrana jedna zwycięska odpowiedź.
Osoba nagrodzona zostanie wyłoniona przeze mnie.
Musisz miec skonczone 18 lat lub zgode rodzicow.
Nagrody sa ufundowane przez Original Source.
Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres kosmetykowyblog@gmail.com
Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.

DSCN3165

DSCN3166

Zapraszam wszystkich do udziału! Na zachętę powiem Wam, że żele pachną bardzo apetycznie. Mandarynka i bazylia jest lekko orzeźwiająca, ale nie typowo cytrusowa. Bazylia jest takim pikantnym dodatkiem, moim zdaniem ten wariant kojarzy się zimowo, ale nie jest taki jak większość słodkich zapachów na zimę. Za to malina i kakao już stał się moim ulubieńcem. Dla mnie pachnie jak malinowe delicje!!!

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące konkursu to piszcie na kosmetykowyblog@gmail.com

24 komentarze:

  1. nick:fuckinlove
    Mój wymarzony kosmetyk do kąpieli to wielka nigdy niekończąca się kula którą wrzuca sie do wanny.W zależnosci od nastroju będzie miała inny zapach i kolor,będzie się cudownie pienić i nawilżać skóre.Gdy będziesz się kąpać z tą kulą wpadną ci do głowy tysiące pomysłów ale jednocześnie zapomnisz o problemach lub same znikną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kąpać się w fajnych smakach, to się wie!
    Pienić musi się też ładnie, by nie wylądować na dnie.
    Konsystencja jak jest miła, to też kąpiel mi umila.
    Opakowanie ładniutkie no i bardzo poręczniutkie.
    Odpowiedź miała być krótka, więc to będzie już końcówa :)

    nick; ann b.
    blog; bubusiowa-kosmetyczka.blogspot.com
    mail; anusza93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. obserruje jako sabbatha
    Mój wymarzony kosmetyk do kąpieli najlepiej aby był musujący bo strasznie mnie to śmieszy, napakowany olejkami, bo nie chce mi się smarować po kapieli i pachnieć czekoladą bo od razu bym się wirtualnie nią najadła zamiast ryzykować rozrost bioder i oponki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony kosmetyk to nie tylko rozkosz dla ciała ale także i dla duszy!
    Chciałabym zanurzyć się w gorącej, pachnącej kąpieli, która ukoi moje nerwy po ciężkim dniu, pozwoli mi na chwilę zapomnienia i sprawi, ze poczuję się wyjątkowa!
    obserwuje jako Eowina1818

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: Corner passion
    Mój ulubiony kosmetyk powinien być dwufazowy, ale z możliwością rozdzielenia dwóch warstw. Taki w którym mogłabym się relaksować zapach wanilii, czekolady... A drugi na szybki, rześki prysznic cytrusowy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick: kosmetycznapasjaa
    Mój wymarzony kosmetyk musiałby mieć bardzo wszechstronne działanie w zależności od nastroju chciałabym by zmieniał kolor wody i najlepiej jak by miał postać olejku z fajnymi bąbelkami w okrągłym opakowaniu przypominającym kulkę z malutkimi kolcami, by wlewając kosmetyk do wanny można by sobie było pomasować ręce delikatnymi kolcami oczywiście takimi malutkimi. Chciałbym jeszcze by nawilżał moją skórę, gdyż nie zawsze używam balsamu no i co najważniejsze miał delikatny kokosowy zapach który utrzymywałby się na skórze aż do rana :D No i to tyle mojego fantazjowania na temat idealnego produktu do kąpieli:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymarzony kosmetyk powinien mieć wszystkie możliwe funkcje :D Być pięknie pachnącą mleczną pianką do mycia ciała jednocześnie kolorowym nawilżającym balsamem, zmiękczaczem tej chlorowanej wody :D ma cudownie pachnieć czekoladą aż do następnego mycia !! ma rozpływać się na ciele !:D
    taml@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. monica :)

    Wymarzony kosmetyk do kąpieli? Butla jak lampa Alladyna, w której zamknięty jest iskrzący płyn o zapachu spełnionych marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie oTAGowana :) Zapraszam do zabawy! http://kosmo-medyk.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymarzony, czyli idealny, czyli mogę ponieść wodze fantazji... Najlepiej w dużej okrągłej szklanej butli, w której mieściłby się iskrzący złoty płyn z drobinkami i małymi bąbelkami widocznymi przez szkło. Otwierając korek chciałabym czuć to, czego akurat bym potrzebowała np. jestem zmęczona chcę czuć odprężający rózany zapach, jestem smutna chcę czuć pobudzający cytrusowy rześki zapach owoców. Ach :)

    Obserwuję jako Kamyczek
    mail; histttoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda Zmorka :)

    Mój wymarzony kosmetyk?
    Świetnie pieniący się płyn o długo utrzymującej się pianie i zapachu jedzenia, a przy okazji nawilżający :)
    Takie zapachy zawsze poprawiają mi humor. Dzięki takiemu płynowi kąpiel na pewno będzie przyjemniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny? o zapachu otulającym zmysły, pianie otulającej ciało, który przeniesie nas do miejsc dających ukojenie po ciężkim dniu:)
    Eklera12

    OdpowiedzUsuń
  13. jako, że zbliżamy się myślami powoli do okresu zimowo-świątecznego mój wymarzony kosmetyk do kąpieli mieściłby się w buteleczce w kształcie płatka śniegu.. mieniłaby się ona jak śnieg w słońcu, opalizowała niczym najbardziej brokatowy lakier OPI :D. Zapach? Połączenie świeżo ściętego świerka, aromatu pierniczków, pomarańczy nabitych goździkami i wanilii z kokosem. Dodatkowo, gdy nałożymy kosmetyk na skórę i zaczniemy mocno masować wyłonią się z emulsji duże peelingujące drobinki, które idealnie wygładzą ciało, a zawarte w niej olejki sprawią, że nakładanie balsamu czy masła odejdzie w zapomnienie, a my w pełni będziemy mogły oddać się zapachowo-masażowym przyjemnościom :).
    yesiwantyouback

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój wymarzony kosmetyk do kąpieli to żel pod prysznic otulający ciało zapachem mleka i miodu. O naturalnym składzie, który zadba o moją skórę i nawilży ją poprzez naturalne olejki, mleko i miód.
    inulinus
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszę ja: puszka ;)
    Mój wymarzony kosmetyk do kąpieli:
    Chciałabym kosmetyku, który w cudowny sposób przywołuje wspomnienia. Niech pachnie ciastem, pieczonym w niedzielne poranki, albo pąkami kwiatów, przebijającymi się przez wilgotną ziemię na początku wiosny. Piernikami wieszanymi na choince, perfumą Tego Jedynego, gdy otula mnie on ramionami, świeżą pościelą, którą otulała mnie mama.
    Chcę, by zapach tego kosmetyku żył ze mną tak, bym zamykając w wannie oczy, mogła przywołać wszystkie piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymarzony kosmetyk do kąpieli,
    jest jedyny, wyjątkowy, nikt go nie powieli.
    Tworzy pianę aksamitną i kremową,
    używam go z własnej woli, za niczyją namową.
    Pachnie obłędnie, smakowicie,
    śnię o nim nawet w nocy, skrycie.
    Zapach to wprost jadalny, cynamonowo-korzenny, piernikowy,
    Masz ochotę na kąpiel? - nie usłyszysz odmowy.
    Smak w butelkę opakowany,
    on mnie ukoi, jest jak lek na duszy rany.
    On nie tylko ciało myje,
    uprzyjemnia mi samotności chwile.
    Za jego sprawą odzyskuję radość i energię do działania,
    więc wskakuję do wanny bez ociągania.

    mail: bluegirl.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej lubię kwiatowe i cytrysowe zapachy, ale gdybym mogła stworzyć swój kosmetyk do kąpieli, to zawierałby połączenie chilli i czekolady. Z myślą o nadchodzących mroźnych dniach - przydałoby się coś rozgrzewającego, ostra papryczka nada się do tego doskonale. Łagodziło by ją i uprzyjemniało prysznic kakao i czekolada. Oba składniki słyną z dobroczynnych właściwości, a do tego zniewalają aromatem. Taki kosmetyk przypominałby mi moje ulubione czekoladowe ciasteczka z chilli, które są doskonałym deserem na zimowe wieczory i poranki :)
    thecieniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój wymarzony produkt do kąpieli... Nie dość, że musi mieć zniewalający zapach to jeszcze powinien być funkcjonalny. Zaczynając od zapachu- w zależności od tego co mnie czeka w danym dniu powinien być kojący lub motywujący. Mam egzamin do zdania z młodym profesorem? Wykąpie się w żelu o zapachu feromonów:] W dużym stopniu ułatwi mi życie taki produkt. A żeby było jeszcze łatwiej to mój żel będzie zapakowany, wcale nie w tradycyjną butelkę czy tubkę. Stawiam na wygodę. Ów żel zapakowany będzie w moją gąbkę do mycia...Eh...co za wygoda, żadnego nalewania żelu na ciało, rękę, myjkę czy gąbkę, on już tam jest! W zależności od siły nacisku z gąbki wypływa mniej lub więcej produktu. Zaczynam żałować, że nigdy takiego produktu mieć nie będę:]

    Obserwuję: Krwawa Jadzka
    Mail: krwawa.jadzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój wymarzony kosmetyk do kąpieli powinien...przede wszystkim poprawiać mi humor! Kąpiel jest moim osobistym codziennym rytuałem, jedną z niewielu chwil w ciągu dnia kiedy jestem sama, mogę trochę pobyć tylko ze sobą, poukładać sobie w głowie myśli i plan na nadchodzący dzień. Lubię oryginalne zapachy, które poprawią mi nastrój, wzbudzą uśmiech na mojej twarzy i...pobudzą zmysły, kiedy czasem wpuszczę swojego Ukochanego do mojego kąpielowego sanktuarium ;)
    flotka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny kosmetyk do kąpieli powinien odurzać swoim zapachem i sprawiać, żeby po moim wyjściu z wanny mój mężczyzna chciał mnie zjeść! :)

    nick: izagalaxy

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój idealny kosmetyk do kąpieli to taki, który łączy porządne mycie, cudne nawilżenie oraz do tego będzie z naturalnych składników! Gdy te trzy warunki będą spełnione oraz połączone boskim zapachem będę mogła spokojnie umrzeć:D

    Obserwuję jako Claudia

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój idealny kosmetyk do kąpieli powinien być jak uroczy mały warzywniak na świeżym powietrzu. Różnorodność smaków zapachów i pełna gama kolorów, które kuszą. Mój idealny kosmetyk też powinien kusić, a skóra po jego użyciu powinna być zdrowa i pachnąca.
    encepence
    katcie5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny kosmetyk do kąpieli? Oj jest takie marzenie ;)
    Musi być wydajny, gęsty, najlepiej z błyszczącymi drobinkami :)Żeby się dobrze pienił i pozostawiał na skórze przyjemny i oryginalny zapach. Zapach to jedna z najważniejszych rzeczy. Najlepiej żeby był słodki i aromatyczny, z nutami karmelu, cynamonu i czekolady.
    Wymarzony kosmetyk najlepiej żeby był o w miarę naturalnym składzie i nie podrażniał skóry.
    Opakowanie - najlepsze jest funkcjonalne z pompką, o ładnym kształcie.

    Nick: Biśka
    e-mail: biska_mala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny kosmetyk do kąpieli powinien pachnieć, być wydajny i mieć ręce i nogi. Pachnieć, żebym po wyjściu z kąpieli uwodziła zapachem, być wydajny, żeby starczył na długie, żelowe kąpiele, mieć ręce, żeby mnie wyszorował do czyściutka i nogi, żeby zasadził mi takiego kopa w dupę, żebym dostała energii na cały dzień :)

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń