czwartek, 7 listopada 2013

My Secret – Cocoa

Cocoa od My Secret to lakier, który faktycznie ma kolor taki jak kakao :). Z reguły nie przepadam za brązowymi lakierami, ale takie chłodne brązy podobają mi się. Cocoa jest właśnie typowo chłodny, lekko złamany szarością i w niewielkim stopniu rozbielony, ale to wciąż dość ciemny kolor. Lakier ma kremowe, bezdrobinkowe wykończenie. Dla mnie to może nie rewelacyjny, ale po prostu ładny, jesienny kolor.

Rozprowadzanie, krycie, wysychanie, trwałość – wszystko mieści się w normie. My Secret to niedroga marka, lakier kosztuje coś ponad 6zł. Kosmetyki My Secret są dostępne tylko w drogeriach Natura.

DSCN2837

DSCN2836

DSCN2834

DSCN2840

51 komentarzy:

  1. Fajny brązik, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory :)
    A jeszcze bardziej lubię kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj podoba mi się! nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ładna mleczna czekoladka :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, przypomniałaś mi o nim :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama sobie o nim przypomniałam, bo mam go od dawna a dopiero teraz go odkopałam:D

      Usuń
  6. Przyjemny brązik, Czekoladowy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek, w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście przypomina kakao! przepiękny brąz, uwielbiam takie kolory na paznokciach :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie lubuje w brazach ostatnio jak nie ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem gust nam się zmienia i podobają nam się "nie nasze" kolory :))

      Usuń
  10. za brązami to ja akurat nie jestem... choć mam chyba ze trzy podobne lakiery :D kakao jestem w stanie zaakceptować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie:). Nie przepadam za tym kolorem, ale zdarzają się wyjątki:)

      Usuń
  11. Brąziki na paznokciach lubię, ale u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z reguły brązy podobają się bardziej na kimś;)

      Usuń
  12. Z reguły lubię brązowe lakiery, ale ten jakoś mnie za serce nie złapał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakieru z tej firmy jeszcze nie miałam, ale wygląda bardzo ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. każdy kolor na ładnych paznokciach ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się, są takie lakiery które oszpecą nawet najpiękniejsze paznokcie :D

      Usuń
  15. Mam taki kolor tylko Inglot nr 973 :) I jesienia lubie bardzo brazy i szarosci na paznociach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę ten lakier z Inglota, to był chyba z takiej mini serii brązowej:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. O właśnie, to przecież też kolor błotka;)

      Usuń
  17. Zdecydowanie jesienne kolory, ale śliczne :) Może chciałabyś wziąć udział w moim projekcie? Więcej informacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zerknę i na pewno poczytam o projekcie:))

      Usuń
  18. ja chce taki lakier <3 ma przepiekny odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam, niedrogi jest:)

      Usuń
  19. nie podoba mi się, ale ja ogólnie za brązami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię brązów ale ten jest dla mnie nawet ok:)

      Usuń
  20. Zawsze w okolicy jesieni nachodzi mnie ochota na takie buraski :) Jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią noszą się najlepiej, zdecydowanie:D

      Usuń
  21. Uwielbiam brązowe lakiery, zwłaszcza jesienią. Ten odcień prezentuje się bardzo zachęcająco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, ostatnio pokochałam praktycznie identyczny kolor z Essie - Mink Muffs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba. Aż chyba sobie jakimś podobnym pomaluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, ostatnio poluję na jakieś ładne brązy :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, orietnujesz sie czy one są jeszcze dostepne? jak dawno go kupiłaś? własnie takiego koloru szukam i nigdzie nie mogę znaleźć. : ( ( (

    ew. jeśli jest opcja - to chętnie bym go od ciebie odkupiła. bo niestety w moim mieście nie ma natury i nie mam nawet jak sprawdzić czy one jeszcze są : (

    OdpowiedzUsuń