środa, 20 listopada 2013

Nowości Sensique: lakiery do zdobień i perłowe cienie

Od jutra w Naturach mają pojawić nowości Sensique, tym razem marka wprowadza lakiery do zdobień i perłowe cienie do oczu. Trzeba przyznać, że tym razem opakowania nawet bardziej przyzwoite ;).

Lakiery będą kosztować 5,99zł. Wyglądają całkiem ciekawie, szczególnie brokaty!

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_kompozycja

316

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_316

 

317

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_317

318

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_318

319

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_319

320

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_320

321

Sensique_lakier_do_zdobienia_Art_Nails_321

319 wygląda interesująco, ale najbardziej ciekawi mnie kolorowy 321. Reszta to w sumie takie przeciętniaki.

 

Perłowe cienie dostępne będą w sześciu kolorach, w cenie 6,99zł. Na zdjęciach promocyjnych opakowania wyglądają przyjemniej niż te z innych serii cieni Sensique. Nie wiem czy wiecie, że Sensique to marka Hean, wiele kosmetyków jest bardzo podobnych. Lubię te marki, wiadomo nie wszystkie produkty mają udane, ale mają trochę dobrych jakościowo kosmetyków w bardzo niskich cenach. Ja przykładowo lubię lakiery Sensique, niektóre dorównują spokojnie dużo droższym firmom. Myślę, że marka może tracić na brzydkich opakowaniach, jest tania więc cudów spodziewać się nie można, ale mi osobiście bardziej podobałyby się ekstremalnie proste pudełka z minimalistyczną czcionką. Nie macie takiego wrażenia, że niektóre kosmetyki Sensique odstraszają głównie z powodu opakowania?

201

Sesnique_cień_do_powiek_Pearl_Glow_201

202

Sesnique_cień_do_powiek_Pearl_Glow_202

203

Sesnique_cień_do_powiek_Pearl_Glow_203

204

Sesnique_cień_do_powiek_Pearl_Glow_204

205

Sesnique_cień_do_powiek_Pearl_Glow_205

206

Sesnique_cień_do_powiek_Pearl_Glow_206

41 komentarzy:

  1. Multi brokaty będą moje :D Są extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najlepiej się prezentują:)!

      Usuń
  2. Widzę, że te same typy mamy lakierów do paznokci :) Jakoś po drodze mi nie jest do natury. Poczekam na recenzję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę obczaić w Naturze te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już je widziałam w Naturze kilka dni temu. W Galerii Kazimierz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topy z drobinkami bardziej podobają mi się z Life z superpharmu, a te z cienkimi pędzelkami są jak każde inne. :)

      Usuń
  5. Lakiery chetnie bym sprawdzila, szczegolnie te kolorowe. Kolory cieni nie przypadly mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, moim zdaniem Sensique traci przez opakowania ... My Secret idzie w dobrym kierunku w tej kwestii i mam nadzieję, że S. niedługo tez dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, MS ma coraz ładniejsze opakowania. Wiadomo, że cuda to nie są ale są na dobrej drodze;)

      Usuń
  7. Koniecznie musze sprawdzić te lakiery :) są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. W końcu zbliża się sezon na sylwestorwe błyskotki ;)

      Usuń
  9. Lakier 319 wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery 319 i 321 bardzo mi się podobają *.* Kolory cieni też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania mają zwykłe ale cienie są bardzo przyzwoite. Mam kilka i ciągle jakiś dokupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam identyczne brokaty (319, 321) z Hean więc możesz podejrzeć u mnie słocze jeśli masz ochote :) i zgadzam się co do opakowań, niestety ale poza prostotą nie grzeszą wg mnie jakością wykonania. Ale i tak jestem całkiem zadowolona z pudru rozświetlającego i kuleczek od Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie obejrzę:). Wlaśnie kojarzyłam, że Hean coś podobnego wypuścił, ale jakoś nie wiem gdzie można ich kosmetyki dostać poza internetem, więc nie kojarzyłam dokładnie.

      Usuń
  13. cienie mnie nie powaliły
    a z lakierów chyba ten 'posypkowy' tylko jako taki ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery - wszystkie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pewno skuszę się na czarno-biały brokat :) Kolorowy zbyt mocno przypomina 215 z limitki Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie brokaty wyglądają najlepiej ;) cienie nie w moim guście ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w moim nawet, zwłaszcza ten 205 taki mój się wydaje;)

      Usuń
  17. Brokatowe na pewno będą moje:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie cienie z chęcią bym przygarnęła! zdecydowanie moja kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kwadraciki białe i jakieś jeszcze czarne fafroszki zawróciły mi w głowie... dobrze, że daleko mam do natury:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj świetne nowości ja się cieszę ale mój portfel nie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Brokat czarno-biały mój, niestety z zauroczenia (i tego, że był ostatnim egzemplarzem ;)) wzięłam bez zastanowienia i pognałam do kasy. Szoku doznałam w domu, pędzelek cieniutki! Myślałam, że wyłysiał mi w buteleczce, ale doczytałam na naklejce - do wykonywania zdobień. Cóż, może kiedyś się przyda zanim nie zglucieje :D Żeby nie było, próbowałam pomalować całą płytkę, ale nieestetycznie to wygląda :P
    Za to cienie wypadają bardzo fajnie i warto się im przyjrzeć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuję że muszę przemyśleć swoją niechęć do kremowych róży, ten z Maybelline jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcę ten 321 :D Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń