wtorek, 26 listopada 2013

Tutorial: makijaż w chłodnej tonacji z Color Tattoo Permanent Taupe

Makijaż z gatunku uniwersalnych, w chłodnej szaro-brązowej kolorystyce. Jest dosyć wyrazisty, ale moim zdaniem sprawdzi się na dzień, bo zastosowane kolory są neutralne. Jeśli do kogoś czarna, wyciągnięta kreska nie przemawia to można zastąpić ją roztartym czarnym cieniem tuż przy linii rzęs.

Głównym bohaterem tego makijażu jest cień w kremie Color Tattoo z Maybelline, w odcieniu Permanent Taupe. To kolor, który znajduje się dokładnie między brązem a szarością. Zazwyczaj używam go solo, po prostu rozcieram palcem i ewentualnie dodaję kreskę. Dziś w trochę innym wydaniu na życzenie Yuki, autorki bardzo słodkiego bloga amore-cosmetici.blogspot.com, która chciała zobaczyć jakiś makijaż z Permanent Taupe :).

zimny1

DSCN3505

zimny2

  1. Na ruchomą powiekę nakładam Permenent Taupe (lub inny cień w zbliżonym kolorze). Color Tattoo polecam nakładać syntetycznym pędzelkiem. Palcami jest może szybciej, ale nałożone pędzelkiem są intensywniejsze i lepiej się trzymają.
  2. Zewnętrzny kącik oka przyciemniam czarnym cieniem. Powyżej załamania powieki nakładam cień w jasnobrązowym kolorze, matowy.
  3. Rozcieram dwa nałożone cienie. Tuż nad jasnobrązowym cieniem można dołożyć odrobinę koralowego cienia i mocno rozetrzeć.
  4. Dodaję srebrny akcent przy wewnętrznym kąciku oka. Używam srebrnego cienia i wąskiego pędzelka. Pod łuk brwiowy nakładam jasny, opalizujący cień.
  5. Dodaję czarną kreskę – użyłam eyelinera w żelu. Dolną powiekę podkreślam brązowym, niezbyt ciemnym cieniem. Następnie rozcieram go.
  6. Tuszuję rzęsy.

DSCN3522

DSCN3508

DSCN3517

W jakich kolorach chciałybyście zobaczyć kolejny makijaż:)?

97 komentarzy:

  1. Fiolet? Wiadomo, że pełno tego, ale nie ukrywajmy - fiolet jets chyba najpiękniejszym i jednocześnie najbardziej uniwersalnym kolorem świata, więc inspiracji nigdy dość ;) NIGDY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no to musi być coś fioletowego:D. Też uwielbiam ten kolor a kilka lat temu miałam wszystko fioletowe:D

      Usuń
    2. tak czy siak pięknie wyszło i wyciągnęłam zakurzony taupe i robię z milion rayz gorszą niż Twoja moją wersję tego makijażu <3<3<3

      Usuń
  2. Przepiekny!!! Z pewnością go wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż!

    Kolejny? W jakich kolorach chcesz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż makijażem...ale jakie Ty masz ładne oko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo fajny na pewno zrobię taki na sobie :) wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, właśnie zastanawiałam się co by tu zmalować z tym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to może instrukcja się przyda:D

      Usuń
  7. Ciekawe że u mnie permanent taupe wygląda o wiele cieplej niż u Ciebie... ostatnio nabyłam, w ogóle wywaliłam majątek w rossmannie. :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich zdjęciach kolory zwykle wychodzą chłodniejsze tak jak właśnie ten cień. To coś między szarym a brązem, na zdjęciach wygląda zupełnie szaro..

      Co kupiłaś:D?

      Usuń
    2. Oooooooooooooooooo... podkład burżuja 123 w kolorze 53 (bo w 52 wyglądam jak trup, muszę mieszać), parę topów wibo i lovely, korektor affinitone, dwa cienie l'oreal infallible, permanent taupe, liner żelowy maybelline, kredkę cielistą max factor, kredki kohl z maybelline, kredkę do brwi... musiałam się huknąć w głowę żeby jeszcze się w tusze nie obkupić, bo mam co najmniej kilka otwartych. :D I mało lakierów, bo 40 sztuk musiałam wystawić na allegro!!!

      Usuń
    3. Dodajmy, że faktycznie przestałam kupować "nowe kolory lakierów, których jeszcze nie mam" (a tak naprawdę mam pięć różnych odcieni tego samego koloru) i zaczęłam się bawić w topy. :)))))))))) Oficjalnie żeby ocalić od wyrzutki lakiery o wątpliwych odcieniach, ale to chyba tylko usprawiedliwianie się..................

      Usuń
    4. ohohoho duże zakupy:D
      Korektor Affinitone bardzo lubię., tak samo żelowy eyeliner Maybelline:). Ciekawi mnie ta cielista kredka Max Factor o której wspomniałaś. Szukam dobrej, cielistej kredki na linię wodną, jaka jest ta co kupiłąs, da się o niej już coś powiedzieć?
      Ehhh mnie nigdy lakieromaniactwo nie przejdzie, wszystkiego mogę sobie odmówić ale z lakierami jest najciężej;). Ostatnio też wciągnęły mnie topy, bo wydaje mi się że większość kolorów już mam.. a ciekawy top zawsze się znajdzie;0

      Usuń
  8. wyrazisty, owszem ale ja uwielbiam taki look:P Zawsze zwracałam uwage swoim makijażem i pewnie tak zostanie dopóki sie nie zestarzeje:D Zresztą większa większość makijaży prezentowanych na blogu to makijaz robiony albo przed wyjsciem do pracy, albo na miasto tak więc... dla mnie nie ma granic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wyraziste makijaże na co dzień, to nie znaczy że musi być to każdy kolor tęczy, ale zdecydowanie sam tusz na rzęsach to nie jest to co najbardziej lubię nosić;)

      Usuń
  9. Ładny makijaż na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym cieniem, na mojej powiece jest prawie niewidoczny...:/ Ładniejszy jest według mnie "On and on bronze":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On and on bronze właśnie dzisiaj wypróbowałam i jest świetny:). A próbowałaś nakładać pędzelkiem?

      Usuń
  11. O, ten też super wygląda :) Ja mam on and on bronze i lubię go nosić solo z kreską, nakładam go palcem i u mnie trzyma się cały dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dzisiaj użyłam on and on bronze i dodałam mu brązową kreskę, ładnie wyglądalo:)

      Usuń
  12. Jeszcze raz dziękuję dozgonnie za inspirację :3 Z pewnością wypróbuję ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym mieć tak pomalowane oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten cień,mam go :) makijaż boski Ci wyszedł,zwykle tak właśnie się maluję-z czarnym eyelinerem :)
    a jaki makijaż zobaczyłabym? marzy mi się...czerwony cień do powiek,masz może? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pewnie, że mam:D! Dawno nie używałam, więc czas go odkurzyć;)

      Usuń
  15. Aż chyba jutro sięgnę po mój trochę zakurzony już ten cień.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta kreska, ja nie potrafię takiej zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzeba dużooo ćwiczyć, w końcu na pewno się uda:)

      Usuń
  17. cudowny ! slicznie podkreslilas tez brwi, całosc perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygląda:) ale ten kosmyk Twoich włosów na ostatnim zdjęciu to jest dopiero czaad:D!

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie się nie sprawdził, zbiera się w załamaniach i szybko znika nawet na bazie .. ale jutro dam mu kolejną szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie, u mnie jest bardzo trwały. Nie używam pod niego bazy, bo sam działa jak baza. Może spróbuj nakładać pędzelkiem wklepując?

      Usuń
  20. Lubię ten cień, ale jak w końcu mam porównanie z On and on bronze to Permanent Taupe jednak wypada słabo :) A makijaż ładny, jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). One są bardzo różne, ciężko je nawet porównywać, ale jednak On and on bronze już na pierwszy rzut oka jest lepiej napigmentowany.

      Usuń
  21. O mój nowy, ulubiony cień do powiek ! :-) Uwielbiam ten kolorek :-)
    _______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny makijaz, chociaz nie lubie tych cieni,

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny makijaż! a jakie piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam twoje oczy i makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę piękny, w sam raz na co dzień, jeśli ktoś lubi mocno podkreślać oczy (jak ja :D) szkoda tylko, że z moimi zdolnościami nie wyjdzie mi tak ładnie jak Tobie, eh.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajną propozycję pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam jakiegoś pecha do tego cienia, strasznie łatwo u mnie o prześwity i budowanie koloru. Ani palcem, ani pędzelkiem mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie chyba jakiś pech.. albo pechowy egzemplarz?

      Usuń
  29. i tak kreseczka robi cały efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię szaro-brązowe dzienniaki. Chętnie odtworzę zaprezentowany makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie, kreska robi swoje:-), może następnym razem coś ze złotem:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super makijaż, a jaka równiutka kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny tutorial:) bardzo fajnie opisane krok po kroku i z pewnoscia skorzystam gdy bede sie malwoac:)
    pozdrawiam:)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam ten cień tatoo ale inny kolor i na początku byłam zła że kupiłam bo nakładałam palcami..dawał mizerny efekt ..spróbuje nałożyć pędzlem ciekawe czy będzie lepiej.
    He ślicznie Ci w tym cieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pędzelek daje jednak zdecydowanie lepsze efekty:)

      Usuń
  35. Wow! Mam ten cień, ale trochę się go boję na powiekach. Piękny makijaż! Muszę spróbować na sobie i poćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ten cień, przy zielonych oczach świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super efekt! Prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny makijaż. mam ten cień i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bosz, te piękne włosy! <3 Makijaż też oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny makijaż !! Niby prosty, ale jaki efektowny. Zakochałam się w kolorze colour tatoo i koniecznie muszę go sobie kupić ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, to bardzo fajny cień w uniwersalnym kolorze:)

      Usuń
  43. Ostanio lubuje sie w chlodnych tonacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze lubię chłodną kolorystykę:)

      Usuń
  44. piekny, wlasnie dzis kupilam taupe , zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny dzienny i nawet prosty :) Może następny w brązach lub szarościach?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię te cienie! A makijaż śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny makijaż chyba sama tez taki sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że były to brązowe cienie L'Oreal których ciągle używam do brwi. Po prostu zwykłe brązowe cienie.

      Usuń