niedziela, 17 listopada 2013

Wyniki konkursu z Original Source

Pora na wyniki konkursu, w którym do wygrania były dwa nowe żele Original Source.

DSCN3166

Zadanie konkursowe polegało na udzieleniu odpowiedzi na pytanie o idealny, wymarzony kosmetyk do kąpieli. Ciężko było wybrać tę jedną odpowiedź, bo wiele waszych pomysłów mi się spodobało:). Ostatecznie wybrałam odpowiedź, która była zabawna a jednocześnie dobrze ją zapamiętałam. Nagroda poleci do Krwawej Jadźki! Żel w gąbce to pomysłowe rozwiązanie:D.

Przechwytywanie

Prześlij mi proszę swoje dane do wysyłki na mój mail: kosmetykowyblog@gmail.com

 

Dziękuję bardzo wszystkim za udział w konkursie :).

16 komentarzy:

  1. Gratuluję zasłużonej wygranej:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest dobry pomysł z tą gąbką! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję fajna odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, super odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chciałabym taki kosmetyk :) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też gratuluję - świetne kosmetyki od jednej z najciekawszych marek w braży!

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie fajna wypowiedź,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo, nie spodziewałam się:]

    OdpowiedzUsuń
  9. UWIELBIAM TE ŻELE POD PRYSZNIC!!! :)
    I gratuluję Zwyciężczyni:)
    Nagroda super:)
    www.spinkiiszpilki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń