wtorek, 12 listopada 2013

Zakupy z targów kosmetycznych

Jak część z Was pewnie kojarzy w ten weekend w Krakowie odbył się 28 Międzynarodowy kongres i targi kosmetyczne LNE & spa. Dzisiaj pochwalę się troszkę co udało mi się kupić na targach. Szczerze mówiąc myślałam, że zrobię spore zakupy a wyszło całkiem skromnie.. skromnie oczywiście jak na takie targi. W końcu odbywają się tylko dwa razy do roku, więc byłam nastawiona na zakupy a nie tylko oglądanie ;).

DSCN3184

Uwielbiam takie zestawy prezentowe, więc ten zestaw z Farmony Sweet Secret kupiłam sobie w prezencie;). Nowe serie zapachowe (orzechowa, pierniczkowa, szarlotka) mimo różnych opinii bardzo mnie kusiły, a zestaw był w nienajgorszej cenie – 25zł. W skład zestawu wchodzi krem do rąk wanilia i indyjskie daktyle, miałam kiedyś z tej serii fajne masło. Poza tym pierniczkowy peeling i balsam. Obwąchałam wszystkie linie zapachowe Sweet Secret i to właśnie zapach pierników najbardziej przypadł mi do gustu, jest słodki, korzenny, bardzo apetyczny.

DSCN3185

Maska do włosów Ziaja Intensywny kolor do włosów farbowanych. Bardzo tania maska (6zł). Jeśli okaże się dobra to z pewnością wypróbuję także inne wersje, bo cena zachęca.

DSCN3188

Zapas lateksowych gąbeczek. Ostatnio zużyłam wszystkie, a lubię ich używać do cieniowania paznokci. Do makijażu też mogą się przydać. Opakowanie jest spore, mieści 24 gąbeczki, zapłaciłam 13zł.

DSCN3187

Pilniczki zawsze kupuję na targach, bo są niedrogie, dużo tańsze niż w drogeriach. Dodatkowo skusiłam się na trzy pędzelki Maestro. Wzięłam cienki do eyelinera, wąski i skośny pędzelek oraz płaski i półokrągły do załamania powieki. Każdy z nich kosztował 10zł. Nie wiem czy zrobiłam dobrze decydując się na najcieńszy z pędzelków, bo w sklepach dla plastyków można takie kupić nawet za 3zł. Zobaczymy, może okaże się lepszy.

DSCN3189

Ozdoby do paznokci. Białe, matowe plastry miodu, duże kryształy-cyrkonie, białe romby i ślicznie, nieregularne “metalowe” kawałki. Szczególnie te złote mi się podobają. Wszystkie były po złotówce.

DSCN3190

Nie kupiłam niestety wszystkiego co planowałam, chciałam kupić jeszcze duży zmywacz do paznokci (ale nie było, albo ja nie widziałam), piankę myjącą i savon noir z Organique (nie mieli). Myślałam też o paletce farbek do twarzy z Kryolanu, ale o dziwo w ogóle Kryolanu nie było. Na mojej liście były także maski algowe z Unique Cosmetics. Mam trzy maski tej marki i są świetne a do tego tanie w porównaniu do innych. Chciałam kupić je w prezencie dla siostry, ale ta marka nie pojawiła się tym razem na targach. Nie kupiłam też ani jednego lakieru, to do mnie nie podobne;). Z OPI nie znalazłam nic ciekawego, z Orly bardzo chciałam kupić Pure Porcelain ale był wykupiony. Niestety na targi mogłam przyjść tylko w niedzielę, na krótko, a szafa Orly wyglądała wtedy na nieco przebraną;). Szkoda, że nie pojawiła się Zoya, mam nadzieję że następnym razem będzie.

 

Zapraszam Was do konkursu na moim blogu KLIK, do wygrania są dwa nowe żele pod prysznic Original Source. Zgłosiło się bardzooo mało osób, więc szanse na wygraną są naprawdę spore;).

58 komentarzy:

  1. Jakie łupy :) Maska z Ziaji jest bardzo fajnia. Świetnie sie u mnie sprawdza, mam tą czerwoną i fioletową (intensywne wygladzanie) wersje i czesto do nich wracam. Poza tym przyjemny maja zapach, lubię takie.
    Z przyjemnoscia dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targach nie mieli wszystkich masek, ale w sumie chyba nie problem z dostępnością, są w końcu sklepy firmowe Ziaji. Mam nadzieję, że maska sprawdzi się na moich włosach:)

      Usuń
  2. Udane zakupy widzę. ;) Niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy może małe, ale przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupiłam bardzo mało, jednak obiecuję sobie że na wiosnę będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja też, wiosną odrobię w lakierach:D

      Usuń
  5. Swietne zakupy. Zapraszam na mojego bloga na ktorym wlasnie trwa konkurs do wygrania atrakcyjne nagrody niespodzianki. http://Cukierkoowa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te gabeczki do makijazu sporo ich za ta cene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wydawała mi się właśnie całkiem dobra w stosunku do ilości:)

      Usuń
  7. Ekstra łupy :) Szkoda tylko, że ten zestaw z Farmony jest piernikowy, fu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham pierniki wiec dla mnie jak mniam :P

      Usuń
  8. ten zestaw pierniczkowy to chyba ja sobie sprawię mam nadzieję że rossman czy natura przed świętami zrobią jakąś fajną promocję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, zawsze przed świętami jest mnóstwo promocji;)

      Usuń
  9. Fantastyczne łupy. Teraz jestem ciekawa co z tego wyczarujesz ;)
    Do tej maski z Ziaji się przymierzam, a natomiast zestaw z Farmony wygląda kusząco - również lubię takie prezenty. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie te maski, więc chcialam spróbować, mam nadzieję że sprawdzą się na moich włosach.

      Usuń
  10. Nie wiedziałam, że te ozdoby były po złotówce :P Tak to bym na pewno coś kupiła z ozdób...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mają na tym stoisku po złotówce, taniooo:)

      Usuń
  11. Fajne pędzelki :-) A na zestaw z Farmony sama mam ochotę, bo są w WISPOLu za 27zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, takie gąbeczki muszę sobie gdzieś kupić i może zacznę się uczyć cieniowania lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogeriach mają tyle, że drożej;)

      Usuń
  13. Zazdroszczę tego zestawu z Farmony :) 25zł to chyba atrakcyjna cena, biorąc pod uwagę, że normalnie jeden z tych produktów kosztuje ok 13zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak właśnie wydawało, że oddzielnie cena tych peelingów i balsamów to powyżej 10zł.

      Usuń
  14. też kupiłam te gąbeczki :) wkrótce wrzucę zdjęcia moich zdobyczy z targow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Obmacałam różne i zrobiły na mnie pozytywne wrażenie:)

      Usuń
  16. Ja bym chętnie spróbowała tego peelingu pierniczkowego. Krem do rąk i balsam mnie nie kuszą,bo mam takich od groma :P

    OdpowiedzUsuń
  17. O, ja bym nie wyszła bez żadnego lakieru hehe :D
    Fajny ten zestaw Farmony, też lubię sobie czasem sama dla siebie kupić taki prezent :)
    Maskę Ziaji miałam wersję intensywna odbudowa i bardzo ją lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta moja też okaże się tak dobra:)

      Usuń
  18. moja siostra sprzedawała na stoisku Farmony :) ona pracuje w hurtowni kosmetycznej i jest na każdych targach w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :). To może nawet z nią rozmawiałam? Było tam kilka sprzedawczyń :)

      Usuń
    2. czarna szczupła w posciee z okular amu Firmoomam jej zdjęcie;]

      Usuń
    3. Aż tak dobrze nie zapamiętałam, nie wiem czy to była ona czy nie:)

      Usuń
  19. Super zakupy, też miałam się wybrać, ale przeziębienie pokrzyżowało mi plany :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda:/. Ale to w końcu nie jedyna taka okazja:)

      Usuń
  20. Farmonę też bym sobie kupiła, tylko nie wiem gdzie, świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te peelingi i balsamy widuję w Rossmannach, tylko akurat w zestawach spotkałam pierwszy raz.

      Usuń
  21. Też kupiłam ten cienki pędzelek do eyelinera z Maestro na targach:) Bardzo go lubię, dzięki niemu nauczyłam się malować kreski eyelinerem żelowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, ja dziś wypróbowałam wąski i skośny - jest super.

      Usuń
  22. cudowne świecidełka do paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się (o dziwo, bo pierniczki uwielbiam) nie podoba zapach tego wariantu Farmony, szczególnie na ciele. W dodatku balsam jest ciemny i lekko barwi skórę (oczywiście po umyciu wszystko wraca do normy). Peeling jest całkiem fajny, lubię cukrowe, choć słabo ściera. Generalnie mówiąc strasznie się rozczarowałam, za to wersję orzechową uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie nie mogłam zdecydować między pierniczkową a orzechową. Cóż.. nie brzmi to dobrze. Ciekawa jestem jakie wrażenie na mnie zrobią te kosmetyki:)

      Usuń
  24. Rok temu kupiłam na targach cieniutki pędzelek do linera Maestro... i jest przegenialny, najlepszy jaki miałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze zazdroszczę, w Szczecinie ani okolicach nie ma nigdy takich targów :( a w ogóle to na początku przeczytałam ZUPA z targów xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw Sweet Secret wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pod zestawem Sweet Secret napisałaś, że "Uwielbiam takie zestawy prezentowe, więc ten zestaw z Farmony Sweet Secret kupiłam sobie w prezencie;)" - co wywołało uśmiech na mojej twarzy:) tylko my kobiety wiemy, że kupowanie sobie prezentów jest suuuperr ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja czekam na targi w Sosnowcu ktore odbeda sie w przyszlym tygodniu, czekam i czekam i czekam :) najbardziej licze na stosika z pedzlami mam nadzieje ze sie nie zawiode:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają zestaw z farmony i ozdóbki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam serię Sweet Secret! Mają niesamowite zapachy!!!

    OdpowiedzUsuń