czwartek, 5 grudnia 2013

A England – Sleeping Palace

Lakiery A England ciekawiły mnie od dawna, z kilku powodów. Po pierwsze mają świetne kolory, wiele z nich ma wykończenie holograficzne, które bardzo lubię. Po drugie mają bardzo ciekawe nazwy, stylistyka marki jest oryginalna i mocno trafia w mój gust. Z dostępnością u nas było za to bardzo kiepsko, a to dodatkowo sprawiało że lakiery A England funkcjonowały w mojej głowie pod hasłem “tajemnicze i pożądane” ;).

Kilka dni temu wypróbowałam mój pierwszy lakier A England – Sleeping Palace. Odcień jest bardzo ciekawy, to mocno zgaszony fiolet, który przypomina mi taką zakurzoną śliwkę. Lakier jest holograficzny, efekt holo jest rozproszony, nie bardzo mocny ale zauważalny. Na zdjęciach niestety słabo to wyszło, w mocnym świetle mieni się zdecydowanie mocniej.

Pod względem jakości Sleeping Palace jest DOSKONAŁY. Rzadko nazywam jakiś lakier doskonałym, co pewnie zauważyliście w moich notkach, ale ten lakier naprawdę taki jest:). Nie wymyśliłam sobie lepszego, serio. Konsystencja jest idealna, gładko się rozprowadza, pędzelek wygodny. Malowanie paznokci tym lakierem to przyjemność. Do tego jedna warstwa to właściwie 100% krycie! Ja dołożyłam ostatecznie drugą tylko dlatego, że kiedy maluję jedną warstwę lakier lubi szybciej ścierać się z końcówek. Szybko schnie i ma fajny połysk, nie typowo lustrzany, ale paznokcie wyglądają jakby był dodatkowo jeszcze położony jakiś top coat.

DSCN3682

DSCN3683

DSCN3687

DSCN3695

DSCN3699

Tak jak wspomniałam, z tego co kojarzę lakiery są u nas trudno dostępne. Na allegro można je kupić w sklepie Fridays Store , TUTAJ macie linka do aukcji. To autoryzowany dystrybutor na Polskę (http://a-england.co.uk/where-to-buy/). Dodatkowo właścicielka sklepu założyła niedawno blog, na którym można dowiedzieć się więcej o lakierach A England http://www.fridays-blog.blogspot.com/. Bardzo polecam, nie najtańszy lakier ale naprawdę świetny :).

63 komentarze:

  1. bakłażanek :) piękny! :D Aczkolwiek moim ulubieńcem pozostaje święty Jerzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam go ale widziałam jaki jest piękny!

      Usuń
  2. Muszę moje oswatchować :D Ale dałam tyle holo z rzędu, że zacznę może jednak od metalicznej czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ostatnio u Ciebie pełno holo:D. A ja dawno żadnym holograficznym nie malowalam..

      Usuń
  3. O raju *__* Jest rzeczywiście magiczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ZAKOCHAŁAM SIĘ!!! No wiesz co?! A dopiero co zmusiłam się do odwyku bo muszę wydać majątek na mechanika samochodowego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ja poradzę, że jest taki piękny:D i idealnie się nim maluje:D

      Usuń
    2. Aha, kuś mnie dalej!

      Usuń
  5. Jest genialny, zakochałam się i coś czuję że sprawię go sobie na święta :D

    PS. I widzę, że nie jako jedyna się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny !!! A-England robi same cuuuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, same piękne kolory mają w ofercie!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też, szkoda że niełatwo trafić na mocny holo, któy nie kosztowałby majątku.

      Usuń
  8. Sama sobie sprawiłam dokładnie taki sam ale z oriflame :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka nazwa/numer tego lakieru? Jest w stałej ofercie?

      Usuń
  9. Nuuuda! Jak zwykle wszystko perfect :P Piękny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny lakier :D Chyba zaraz go kupię!:P

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też ciekawią ale mam na lakiery bana! ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam lakieru z tej firmy, a jak widzę warto:) Masz piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiem jak sprawują się inne, ale ten jest świetny, mam nadzieję że pozostałe również:)

      Usuń
  14. Dzięki za inspiracje prezentowe. Kolor lakieru jest piękny. Idealny na zabawę sylwestrową. Pozwoliłem sobie dodać Twój blog do mojego katalogu blogów urodowych - blogi-uroda.blogspot.com. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) Oby takich blogów było jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. JAk ja uwielbiam takie lakiery jest po prostu świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam lakiery holograficzne, ale uważam że ten ma coś wyjątkowego, świetny wyszukany odcień.

      Usuń
  16. Piękny kolorek !


    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam nigdy o tej firmie.. ale lakier prezentuje się naprawdę pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pooglądać swatche w internecie, jest na co popatrzeć:D

      Usuń
  18. Zachwycający! Uwielbiam efekt holo, zawsze przyciąga wzrok i sprawia, że mani staje się ciekawsze :)

    Ale co ja widzę! Jeszcze 6 duszyczek i przekroczysz magiczną liczbę 3000 obserwatorów, czego z okazji Mikołajek serdecznie Ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:D! Dziękuję:). Chyba trzeba będzie zrobić z tej okazji jakąś niespodziankę, muszę pomyśleć:)

      Usuń
  19. Mnie A England od dawna kusza, ale cena na e-bayu z przesyłka zaporowa... A ty tu musisz pokazywać to cudo, no musisz :<

    Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z ciekawości po ile na ebyu chodzą?

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest przepiękny! Nie dziwię się, że jesteś nim zachwycona :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, wygląda nieziemsko! Przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  23. dlaczego on jest taki piękny! ja protestuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo jaaa... Jaki on piękny.. I po co napisałaś o tej aukcji na allegro? teraz to będę musiała coś zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny! Ten brokat wygląda jak by był symetrycznie rozłożony na każdym paznokciu! Co za klasa! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że mamy podobne odczucia co do tego lakieru. Dziś właśnie zamieściłam recenzję ;) Ja też go pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniale się prezentuje tak połyskując :)

    OdpowiedzUsuń